/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
en fredagstråd til fri afbenyttelse!
Fra : mango
Vist : 762 gange
50 point
Dato : 19-11-04 18:58

Hvad ønsker du dig til jul?
mange hilsner
mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:04

Er password til denne tråd så jul ?????????

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 19:09

he he emmedreng..ikke nødvendigvis

skulle bare lige finde på et eller andet..du skriver hvad du har lyst til

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:11

Så ønsker jeg en pakke ikkesundhedsskadelige smøger som jeg med god samvittighed kan hygge mig med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-04 19:16

emesen

Køb nogle "mentolcigaretter" i en legetøjsbutik

Nåhh nej det var et ønske, jeg sender nogle til dig til jul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:24

Ok tak - det var så smøgerne - men jeg ønsker også en flot mustang V8, rød naturligvis. Det gør ikke noget hvis det er med hvide lædersæder.
Hvis jeg kommer i tanke om flere småting, så skriver jeg det bare på her.
Eyvind.
Ønsket om et godt helbred for mig selv og dem jeg kender står på en ønskeseddel, som afleveres et andet sted.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 19:25

Åukæi mango, men såer har du års sæl væred udæ om dæ

Fri aubænøttølsø.. hø hø... år jar må ønskø va jarj ve ???

Sår væ jarj ha sådn æn : http://cray.com/products/x1/index.html

..år sådn æn : http://www.analisidifesa.it/immagine.shtm/id/4710

</MÅLÅGYLÆ>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:32

Molo hvis du tar den der komunikationsmaskine med op at flyve - så sæt lige dyret på std. by gennem lydmuren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 19:37

emesen -> Jeg fjernstyrer den bare. Jeg er som bekendt ikke meget for at flyve, men jeg ka' godt li' at se på og høre brølet ; WWRROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAARRRRMMMMMMMMmm....... BHAAAAMM.....!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 19:39

0010000101010101010110101010101010101010111101010000101010101010101010101010101010101100000001000100010000100101011111111111100000110110101011010101101111110101010110101000000000000101010111111100100000101010

FUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSHHHHHHHHHHHHHH................ *knirt* Fzz..............

</00111001>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:41

Du ville jo ha' fred på jord eller bare på Kandu - Hvordan skal der holdes fred i den larm.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 19:42

Fedt mand

..så I det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 19:44

ha ha ydmyge ønsker i har *LOL*

men som jeg altid har sagt til mine børn..i må ønske liige hvad i vil..men det er ingen garanti at i får det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:44

Hva' så er de sidste 57 tværsummen af det første tal.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 19:45

emesen -> Jo, så ka' man jo ik' høre dem slås

PAS PÅ, her kommer en til :

WWWYYYYYYYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRVVVVVVVNNNNNNNNNN.......
SSSSSRRRRRRRRIIIIIIIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWHHH::::::::::::::::::::::::::..............

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 19:50

Seriøst - bare et års tid eller noget i den retning, hvor jeg synes jeg har fuld kontrol over alting - Kom så Julemand, det er da noget af en udfordring

Glædelig jul , hilsen Ripley

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 19-11-04 19:52

Jul mig her og jul mig der

Julegaver, er det ikke noget med 23. dec.

Nu er det weekend og det skal nydes i lange baner
Vi ses på søndag

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 19:54

Gennem lydmuren.......................... http://www.mcb-bregenz.at/galerie/extreme/Grossflug/f18-soundbarrier.jpg

UPS... http://www.mcb-bregenz.at/galerie/extreme/Grossflug/Migcrash.jpg

Jeg må vist øve parallel parkering lidt endnu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 19:54

Får vi ikke gaverne - så vræler vi og stamper i gulvet.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 19:59

emmedreng fy skam dig, utaknemlige barn..du får de strikkede uldne sokker som altid..og dem har du bare at være glad for.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 20:00

TheRipley..hmm en eller anden selvhjælpsbog *GG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 20:02

Tak Mango
Så sviner jeg heller ikke de fine hvide sæder i min nye car.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 20:13

Nul Mango, det skal bare komme fra julemanden, har prøvet selvhjælpsbøger, man skal gøre for meget selv

Knus Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-11-04 20:21

Hey julemand!
Herfra kun et beskedent ønske: Int æ ny bil og int æ fløver, men møj gern æ par tæjr der ka bije jemmen æ smør

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 20:22

Er I ikke lidt materialistisk indstillet???????????

Jeg ønsker at i alle vil have et godt helbred,og ikke vil mangle noget i det nye år.
Det skal jeg nok sørge for,hvis i så vil samle ind til mig,så jeg kan få
en ORDENTLIG pengegave,altså rigtig mange penge,jeg æææælsker penge,husk det nu,
SEND PENGE TIL MIG
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 20:24

Kelld - send lige dit kontonummer - vi kunne aldrig drømme om at misbruge det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 20:42

The Ripley:
Meld dig til Skype,og jeg vil hviske søde ord til dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-04 20:42

Hej rødder.
1.ønske Bare een ferraribil.
2.ønske Bare een Porche model 911. +
Hvis der er noget ved dig emesen.... så går du igang med at opfylde det. Når du har varene på lager så skriv et indlæg og du vil få oplyst ønsket leveringsadresse.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 50 point
Dato : 19-11-04 20:45

Kelld, mangler både mikrofon og højtalere, så du skal godt nok råbe meget højt

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-11-04 20:50

Intet er umuligt for Keldd vet du TheRipley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 20:52

TheRipley:
Træk 69.50Kr.(prisen på et headset) fra din donation til mig,og du er på.

Du skal være så velkommen,for du er så sød, så venlig og rar.Husk at sende penge til mig.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 20:53

TheRipley - du kan roligt koble dig til Keldd's Skype selvom du ikke har ht ell mic
Keldd snakker hele tiden så han opdaget det såmænd ikke.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 21:00

Vil overveje at investere i det nødvendige inventar, snakker selv så meget, at han bliver nødt til at tie stille somme tider,
men er der nogen her, der forstår Østjydsk????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 21:02

Ellers får vi Clan til at oversætte - han er fra grenå.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 19-11-04 21:05

Grenå staves med stort. CLAN er stor.
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 21:05

Nu skal Hr.emesen jo ikke komme for godt i gang,
pigerne har nemlig fortalt hvad du går og siger,og det ville jo ikke være
så godt hvis det blev udbasuneret HER,det er virkelig alvorlige sager det her.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 21:12

Emesen: går du rundt og snakker, mens du er på Skype - avanceret

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 21:16

Søren> Den grenå jeg kender er ikke med stort.
Keldd >Næe - det ville ikke være så godt
Og jeg fortæller heller ikke hvad de hvisker i mit øre (uden at bruge Skype) [hør]

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 21:27

Hm, ser ud til at min kæreste er vågen i aften - og ham kan jeg snakke med uden Skype, så tager lige chancen

Men lader lige min messenger stå åben, så jeg kan holde øje med, om det sker noget sjovt her

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 21:28

Vi med Skype er avancerede.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 21:32

Og ret smarte .
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 21:35

Charmerende
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 21:38

og ikke mindst

Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 21:55

Og så er I så beskedne
Knus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 22:03

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-11-04 22:07

Mit største julegaveønske er, at der kunne blive mere fred i verden. At vi mennesker, uanset religion mm, kunne lære at acceptere hinanden på tværs af vores religion/tro. Tænk en gang på, hvordan det ville være at leve her på jorden, hvis der ingen ufred var. Det er mit "JULEGAVEØNSKE". Der burde være plads til os alle, uden krig og terror.

P.S. Tænk, der et et folketingsmedlem, (jeg nævner ingen navne) som står offentligt frem i TV, og siger, at koranen er over loven i Danmark. Sådan en person sidder den dag i dag i folketinget, og er med til at bestemme over både dig og mig. Folketingsmedlemmet er en muslimsk kvinde, som også accepterer stening af kvinder i sit eget hjemland.

Det var bare det jeg ville sige.

Frank

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 22:29

iihhh hvor jeres ønsker varmer mig...TUSIND tak..i er skønne!...i får 5 stjerner alle sammen af mig !!!!!!!!!

Jeg vil give emmedrengen fuldstændig ret: KELDD snakker viildt meget..han slår dog ikke MOLO..kunne være sjovt at have besøg af dem samtidigt *LOL*

Eeehh altså jeg har vildt meget lyst til at holde en eller anden kandujulekomsammen!!
Hvis der er stemning for det, lægger jeg gerne hytte til.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-11-04 22:36

Det har jeg prøvet at foreslå for et par år siden. Det var lige ved at lykkes. Jeg kan ikke huske, hvad der gik galt. Hvis du Mango er god til at søge her på Kandu, vil du kunne finde alt om det TRÆFT jeg foreslog her på Fyn. Jeg er ikke god til at finde gamle tråde.

Mkh
Frank

P.S. Ideen du kommer med, synes jeg er god

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-11-04 22:38

Nåh, jeg læste det ikke rigtigt. Mit gamle forslag var, at alle KanDu medlemmer skulle have et TRÆF.

mkh
Frank

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 22:40

Jamen jeg holdt jo også Sankthansaften..der var jo desværre ikke den store tilslutning til..

Jamen lad mig høre...kommer i?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 22:41

jamen et træf..er jo også det samme som en komsammen..sååh jo du læste rigtig nok.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 22:44

Mango:
Hvor ligger Hundslund?
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-04 22:44

Jeg ønsker, at alt hvad der hedder virus, spyware og alt sådan noget skidt blev afskaffet

Jeg har for første gang haft et agressivt angreb af sådan noget her i dag, og måtte have teknisk assistance.
Det var noget der hed Web Search og noget mere, der bare lavede total koks i det hele.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 22:48

dova:
Kunne du ikke have spurgt her?
Du kunne da sikkert have fået hjælp!!
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-04 23:09

Ja, Keldd det ved jeg da, men det hjælper jo lissom ikke meget, når uanset hvad man prøver, så kommer den der åndssvage WebSearch side og blokerer det hele.
Så slukker man lortet, og så har den bare sat sig selv som start side, og en million popupper med, maaaaaange % af dine filer er spyware inficeret og en hel masse andre grimme ting.
mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 23:12

nååeh dova stakkel..håber da at du er kommet ud af alt det lort ..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 23:13

Keldd har lige snakket med Frank..han siger at han kan leje en spejderhytte på Fyn, med plads til rigtig mange mennesker...Er i friske?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 23:27

dova:
Ja ja ,man må da håbe man slipper for sådan et cirkus,jeg må da
indrømme det har været tæt på nogen gange,men indtil videre har jeg klaret mig med assistance
herfra.tedd m.fl.har hjulpet når det brændte på.
Og sjovt er det ikke når man tror man skal et eller andet,så i stedet skal rode med så'n stads.
Læg frustrationerne fra dig,og fortæl mango om du vil med til Fyn.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-04 23:27

mango
Ja, det skulle være væk nu.
Jeg prøvede selv i et godt stykke tid, men det havde installeret sig som et program jeg ikke kunne slette, men så kunne sønnike et par tricks, men alt i alt rodede jeg og bagefter ham i sammenlagt 5 timer.
Jeg håber han har installeret et eller andet anti-program så det ikke sker igen.
Det er første gang siden jeg fik computer i juni, at jeg har prøvet at få sådan noget skidt i den.
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 23:28

Mango:
Er der et hotel i nærheden?
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 23:33

der er masser af sovepladser..ikke noget problem..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 23:37

Øh--må man selv bestemme hvem man skal s...
All right,jeg er med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-11-04 23:44

Hvor på fyn er det Keldd?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 23:48

Det er i Rude skov..som ligger tæt på Odense..

Og Keldd..du bestemmer selv hvor du sover *GG*

Vi tager kærester og ægtefæller med

Folk der komme rmed tog kan afhentes..på Odense banegård

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 23:50

¨så er spørgsmålet...skal det være nu her..eller skal vi vente til foråret?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-11-04 23:53

Lyder intresant,har ekskonen i det område,noen ide om tidspunkt?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-04 00:00

Havde da håbet på at det var Rude Skov på Sjælland, ca. 10 km. fra hvor jeg bor.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-04 00:04

Hvor mange "Rude skov" er der ???????? Jeg troede, der kun var den, som jeg bor tæt på. Ja, og der er også en spejderhytte.
Gider ikke tage til Fyn for at blive narret.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 00:14

Mango,kan man tage Eksen med også??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 00:14

ans..det er da ikke for at du skal blive narret????

Det er da seriøst det her..vi er blevet enige om, Frank og jeg, at det skal være i april.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 00:20

Hov hov holniels,
det er seriøst det her.
Hilsen
Keldd.
og jeg var på vej i seng.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 00:22

Mango:
April er fint.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 00:24

jada Niels, du tager bare den med du har lyst til.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-04 00:27

Lyder morsomt og sjovt især hvis alle må komme, så vil jeg tage min Skypeveninde Keldd med, jeg kører næsten forbi ham alligevel. Foråret er vel bedst egnet til en sådan sammenkomst.

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 00:28

Er seriøs Keldd,bor jo hos eksen når jeg er i Danmark,og da er det jo naturligt at invitere hende med,billigere end hotell vet du og gratis god dansk mad,ha ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 00:33

niels..du skal selv tage mad med *G*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 00:34

Ja altså,jeg er ikke gået i seng endnu,skal lige have fat i bentjuul.
Min Skype har været nede ,jeg mangler dit profilnavn,for at få dig igang igen.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-04 00:34

Er der en nærmere adresse i nærheden af Odense. Jeg kender kun til denne Rude Skov

http://www.sns.dk/Kronborg/vandrefl/02rudeskov.htm

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-04 00:39

Keld, jeg først på skype imorgen igen, så kalder jeg dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-04 00:42

Åhhh Keldd, har du ikke fået fat i dine Skype-venner endnu

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 00:46

bent,det er godt med dig,jeg kan ikke kalde tilbage,
men prøv at melde mig til >kelddo<,vi siger i morgen,jeg vil være på klk14.
Vi bruger tråden her vis der er noget der kokser.
Så Mango vær sød at lade være at lukke tråden.
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 00:46

Bentjull..tag lige og skype mig også..mangorossa

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 00:48

Ans:
Jeg ved godt du er efter mig,du kan bare vente.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 00:52

Er søvnig,kan ikke ramme tasterne,
godnat for 3 gang.Klk.14:00 manjana.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-04 00:53

Mango og keld - det bliver store skypedag imorgen måske vi kan lave en fælles snak
det finder vi ud af.

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-11-04 00:56

Man kan også synge fælles sange jo??,noe eller??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 01:00

ja..vi må snakke sammen alle sammen..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 09:34

Efter mit stunt igår, skal jeg nok ikke sætte forventningerne højere end : http://home.iprimus.com.au/king_willy/kw64/graphics/mine/c64.jpg

..og måske en : http://www.nrc-modelfly.dk/Fotos/057.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 09:39
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 20-11-04 10:07

Hej Mango.

For at det ikke skal opstå misforståelser og tvivl om rigtigheden, hedder det "RUE SKOV" som ligger 4-5 km her fra hvor jeg bor.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 10:32

Oki Frank, se det var jo en rigtig god oplysning *GG*

Ans sad jo og undrede sig over at den skov ikke lå på sjælland *G*

Og godmorgen alle sammen har i sovet dejligt?

mvh mango

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 10:57

Joeh tak, sovet skønno mango. Man ka' godt bli' lidt træt efter sådan en gang luftakrobatik

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 11:41

Hvem var det der sagde luftakrobatik? Jeg skal op på taget igen,jeg har lige opdaget en løs tagsten,
så hvis jeg ikke er tilbage ved 14:00 tiden,så send bud efter Falck.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 12:44

Med tanke på dine færdigheder Keldd, må vi vist hellere ringe med det samme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 13:04

Hov hov,jeg faldt ikke ned.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 13:19

bentjuul:
>mangorossa< >kelddo< meld lige os til Skype, ja ja ,hvis du ellers er stået op.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-04 13:58

Skal I holde telefonmøde

Fint at det med skoven blev opklaret. For mig ville det nu have været nemmere, hvis det havde været Rude Skov

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 14:03

ans:
vi skal lige have bent med
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 21:08

Nå, har der været Skypemøde?? Jeg har været på strøget i Århus, det var så dejligt vejr..det ville være ærgeligt at sidde inde.

Så har jeg bagt lidt og hygget med familien...lyder det ikke bare rørende *GG*

Jamen hva så ans?...har du ikke lyst til at deltage?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-04 23:27

mango

Under overvejelse, det havde nu passet mig bedre, hvis det havde været Rude Skov

Kommentar
Fra : mango

Dato : 20-11-04 23:36

ja..jeg ville da også synes det var nemmere hvis det havde været spejderhytten 500 meter herfra *GG*..men vi kommer jo fra hele landet og Fyn, er jo et godt sted..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-11-04 23:41

Ans:
Bent har sagt til mig at du kan køre med,hvis du har lyst.
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-04 00:03

Hej, er ikke på skype pt. vi har nogle gæster, men måske senere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 10:05

Det er ikke længere fredag mango, men er tråden stadig til fri afbenyttelse ?

..nåeh ja, det er jo smalltalk !

Øv, hvor går man glip af meget, når man ikke har Skarjp

Findes der et program, hvor man kan være med på en lytter evt. et hackerprogram der kan packetsniffe og intercepte forbindelsen mellem 1-flere sparjpere ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 10:09

[hør] Jeg har hørt at når 'Det Nye Kandu' går i luften til næste år, vil der være adgang forbudt for alle der bruger PerTilPer og Skarjp, så jeg forventer at være den eneste 'gamle' bruger, der får lov at flytte med over

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 10:27

molo:
Med fare for at stave forkert,men jeg synes du har nogen grimme konspiratoriske tanker
Køb nu et headset så vil der åbne sig en verden af.........fortsæt selv
Næh du,dem der bruger per to per,(eller til) for dobbelt point,hver gang der er point i luften,
det har du da overset.Istedet for at bruge ulovlige hackerprogrammer og den slags,så moralens vogtere kommer efter dig her på "Kandu".
God Søndag.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 10:33

Du har hørt forkert.........det nye Kandu har indbygget Skype-translator.
Det bliver med direkte oversættelse fra tale/lytte til det skrevne ord.
Den er allerede under afprøvning, men der lidt problemer med sprogugaven som hele tiden udskriver i Swahili
Ellers er den ganske god.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 10:40

eme:
SWahili,det er da et af mine ynglingssprog!!
Du er faldet ud af mit Skypesystem,da jeg fumlede rundt i den forleden.
Jeg har ikke dit profilnavn så jeg kan ikke oprette den,men meld mig til hos dig med >kelddo<,
så kan vi tale om hemmelige ting igen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 11:20

Keldd - sæfølig har du mit profilnavn.................det kan ikke være nemmere.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 11:25

Har prøvet, prøver igen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 11:29

Eme:du skal lige logge på og godkende.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 12:08

Du har ret emesen -> Det er ikke kun profiler med Skarjp og PerTilPer, men også dem med e'M'e'S'e'N og ICQ der bliver forment adgang til kandu.dk fremover

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 12:11

Hvor er den test fra holniels................jeg kan ikke finde linket.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 14:37

emesen

Er du nået til den alder, hvor du holder fødselsdag 2 gange om året

Din profil på Skype stemmer ikke overens med de oplysninger, du har givet på kandu

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 14:44

Ans jeg har det lige modsat af damemennesker - jeg vil gerne ha' fødselsdagsgaver tit og ofte.
Der er vist ingen af de profiler jeg har lagt forskellige steder som passer helt.
Men resten af profilen passer meget godt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 15:01

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAns..............1 Januar 1943 og 01-01-1943 er samme dato.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 15:06

Var det så et forsinket eller på forskud tillykke du fik her på kandu.
Det var nemlig ikke i januar

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 15:22

En søøøøøvnig Søndag,og i sidder her foran skærmen og gemmer jer,
ah der skal vist lidt mere brænde i ovnen,jeg har lige været ude og gå rundt i vinteren,
føj det var koldt.
Er der ingen der skal til de varme lande ??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 16:09

Ans>
Mit tillykke passede præcis, det er kun profilen som ikke passer.

Keldd>
Jeg påtænker at tage til de varme lande snart.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 16:20

eme:Jeg er misundelig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 16:21

Ans - til ære for dig har jeg modeleret lidt på min himmelprofil.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 16:23

Keldd jeg påtænker bare..................................................suk.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 16:39

haii..i hygger jer jo vældigt!

Ja det er dælme koldt udenfor...for koldt til mig, jeg bliver inde ved brændeovnen*brrrr*

Har lige haf besøg til kaffe af min dejlige far og hans kone..det var dejligt, det bliver efterhånden alt for sjældendt..de har skisme så travlt ...

Han havde den store pung oppe idag..ungerne (3 stk) fik lige en tusse til deling..så der var nogen der gjorde store øjne,,...det var vist julegave på forskud!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 16:43

eme:
Øv,jeg bestiller heller ikke andet..................selv suk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 16:47

Hej Mango - ja keldd og jeg kan lige nå, at sige hej inden vi daffer sydpå.
Vi skal nok gå på netcafe og sende en lille en fra harddisken.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 16:49

mango:
eme og mig modtager gerne et bidrag så vi kan komme til de varme lande.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 17:05

JEG ......har været på Christiania at gøre nytte : Flytte en masse lort, hvoraf meget kunne bruges som brænde.

Hældte lidt Benzin på ...og STOR udendørs-varme i kulden. Til glæde for ALLE

Vi fik også drukket nogle ØKO-Thy-bajere imens; for at holde kulden

Stemningen var god ; luften mindre...

Ps. De ryger da også dårligere og dårligere Galar derude

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 17:08

mango:
Nu eme og mig,vi vil helst ikke mænge os med de almindelige turister,vi foretrækker lidt øh
mere stil,så send os bare en tusse hver,helst to og gerne tre.
Vi kan nemlig godt lide at føre os frem,på internationalt plan, du ved med dybhavshummere,lidt
finere champagne og den slags småting,jeg vil lige finde vores kontonr. frem,så det gør det lettere for dig
at sende pengene.
Vi vil så være dine hengivne eme og Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 17:16

molo:
Hvad er Galar for noget?Er det noget man tager på fødderne når det er koldt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 17:29

Galut ...så ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 17:47

Nå ja, jeg skal altså lige ud og lave noget mad.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 17:50

Hold kæft !

Vær stille..... :

Der er motorsport fra Zulu !!!

</WROOOOOOMM>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 18:11

Keldd, jeg kan godt følge dig..jeg foretrækker også luxusferie, frem for det der fattigrøvsferie..næ fy da !!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 18:41

Tja Keldd - du må nok rejse alene.
Jeg kan ikke fordrage luxusferie, hvor der bukkes og skrabes.
Jeg vil ha' en lejlighed hvor jeg kan sidde om morgenen og nyde en lille een til min morgenthe. Og så skal jeg ned på en lille restaurant og spise spagetti, sammen med en flaske husets vin, med udsigt til det pulveriserende liv.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 19:09

eme:
Så tager jeg sgu mango med,hun kan godt holde det ud.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 19:17

Husk at vinke når i kører forbi min lille restaurant i jeres luksusferielimousine.
I kan sagtens kende mig, jeg sidder med alle de lokale skønheder og hygger.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 19:20

Ja for faen..jeg ææælsker når jeg har 3 tjenere på hver hånd, der bukker og skraber for mig *GG*
Hvis jeg skal have privatliv, går jeg bare op i min suite og hopper en tur i spaén..
Hvorefter jeg får dækket op i spisestuen med lidt hummer og champagne til forret..
Og en kæmpe portion hjemmelavet chokoladeisdessert til hovedret...

Der efter tror jeg en lille lur vil gøre godt..så skal jeg shines lidt op inden vi tager på natclub..
Jeg smutter lige ned til skønhedssaloonen i kælderen og får en makeup lagt, sat hår og ordnet neglene.
Og nr jeg så kommer op på værelset har Keldd mixet en drink vi lyge nyder inden vi tager ud og svinger lårbasserne til noget skøn livemusik.

Se det er ferie !!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 19:24

ja..men emme..det hotel vi bor på, det er dem der har de flotteste tjenere..wooow !

og vi skal nok vinke ha ha

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 19:33

Her synger tjenerne seranader så pigerne får blanke øjne.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 19:40

hmmm, tjaah det kan godt være jeg skal smutte en tur over og se om emmdrengen han klarer sig..

ses lidt senere Keldsebasse.....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 19:47

Jammen tag dog bare keldd med, så kan han slæbe nogle af de mest påtrængende tøser væk..............de vælter hele tiden mit glas.

det var da godt i kom ............jeg sidder her helt alene.
Jeg må ha' drømt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 19:50

ok..kalder lige på Keldsebassen "KEEEEELLLLDDDD"skynd dig at komme...emmedrengen taler i vildelse!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 20:00

mango dog sikken nogen drømmebilleder jeg får ind i hovedet,og selvfølgelig vil vi ikke virke storsnudet,vi vinker
da til Hr.Emesen hvis vi ser ham,det manglede da bare.
Ih,hvor jeg da glæder mig,jeg har nemlig en ide om at ,ja jeg tror du vil prøve at forf.............mig,men du skal bare vide,jeg er med på den værste.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 20:05

Ja jeg vil da gerne forfremme dig Keldsebasse...du får lov at blive førstetjener fra på mandag !

Du kan starte med at gå ud og gøre mit skumbad klart...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 20:21

Hov hov,der er vist noget De har misforstået Frk.Mango,æv altså,ah jo nu kom visionen til mig,du mener selvfølgelig
at jeg skal ligge nede i badekarret når du kommer,ja det er da klart,og tag så de der franske pikanterier på,
som hende den franske stuepige,vi en gang havde,også yndede at bruge.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 20:22

Hej, ser ud til I hygger Jer med feriefantasier på sådan en kedelig og kold søndag aften.

mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-11-04 20:28

I må jo ha en rigtig god tur da,så kan vi andre sidde her og fryse røven ut bukserne, uff uff

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 20:34

Øh dova,det det var ikke,jeg har ,det var host host,jeg skal altså lige noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 20:38

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 20:53

Hov
Hvor blev I af

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 21:06

Kandu Dowloader laaangsomt i aften.
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:10

Niks Keld, det er ikke mig der skal have dem på...det er dig..og jeg ser gerne at du danser lidt for mig mens jeg bader...så KAN det være du får lov at dyppe tæerne..lidt senere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 21:11

Keldd

Indrøm det bare, du havde noget andet at lave

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 21:16

ans
Hvad skulle det være

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:17

ja ans han var ved at klæde om *FASAG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:25

Keldd..duer Skajpe heller ikke hos dig?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 21:36

mango:
Næh næh,den er jeg ikke med på, godt nok sagde jeg ,jeg var med på den værste,meeeen
der er grænser.Jeg ved godt man ikke kan købe kærlighed,men der ligger et etablisiment lidt udenfor byen,
hvor de sælger noget der ligner.
Det tror jeg lige jeg vil frekventere (der er nogen der siger der er negerpiger derude)
Så kan du selv kalde på ham tjeneren du lavede øjne til,da vi var nede og spise.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 21:38

Duer det ikke hos dig mango

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 21:50

Skype er nede,Kandu kører laaaangsomt,men pyt med det,negerpigerne er
SÅ søde,tænk der er en der kan................
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:53

ja ja.*hmppff* gør du bare det!! Jeg er da ligeglad,,,

Smutter over og ser om jeg kan dele en pizza med emmedrengen..og få nogle serenader...tra la la !!

Duer skajpe hos dig ans?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-11-04 22:00

Skype virker her oppe jo Keldd,men prøvde ringe deg ingen kontakt der

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 22:02

ja jeg kan også få fat i både ans og emesen..hmm ham Keldd klokker vel som sædvanligt i den*GG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 22:03

skype virker

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 22:06

Fra Keldd>
Systembesked : Kan ikke sende besked, anden fejl

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 22:09

Jeg tror Keldd prøver at gruppere alle sine Skypers og har lagt os hen et sted han ikke kan finde.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-04 22:25

keld siger : Den er ustabil

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 22:28

Hø høø..hvad er det som er ustabil

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-11-04 22:29

Er det den eller Keldd der er ustabil emesen??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 22:30

Jeg tror at han har fejet os sammen med sit drivhus

Jeg har lige talt med Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 22:34

har han det godt ans?...bliver da helt bekymret!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 22:36

hvad så,nu er jeg her,må jeg være fri for jeres insinuationer.
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 22:42

nå nå ikke sur nu vel?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 22:46

Jeg tror at han har det så godt, at han vil være i stand til at rejse syd på.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 22:52

ja..han siger at han er kommet hjem nede fra negerpigerne *LOL*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 22:55

Mango
Det sad jeg sgu også lige og tænkte på

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 23:04

dova:
Det detvar bare noget jeg sagde,jeg gik slet ikke ind
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 23:18

nej tænkte nok du ikke turde aligevel Keld !! he he

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 23:19

dova, hvor gammel er Keldd?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 23:22

Keldd
Hva' er der med dig idag?
Stammer du eller ryster du på hænderne når du skriver en kommentar til mig ???
Nu er det anden gang med " det det "

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 23:24

Jeg ved det godt mango
Men jeg har sagt til ham, at jeg ikke ville skrive det her

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 23:27

dova *LOL* nej så lad du bare være med det..du ved det aligevel ikke, siger Keldd *LOL*

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 23:29

Lad os sige det på den måde: Han er ikke helt ny mere

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-11-04 23:38

Nej det er fordi jeg er bange for du kommer efter mig.
Og du ved ikke noget,jeg bestemmer suverænt,hvad der står i de forskellige profiler,
jeg har rundt omkring på nettet,der er een fra 1972 een fra 1938 een fra 1904 og en fra 1946 og et par stykker til,
som jeg ikke kan huske,men meld dig til skype,så står mit tilbud ved magt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 23:41

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-04 23:41

dova

Hvis du melder dig til Skype kan du også se et billed af Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 23:45

Jeg kender nu ikke andre profiler end den du har herinde, og hvorfor skulle jeg komme efter dig???

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 23:54

Jeg har da set to billeder af keldd
Men på det ene havde han styrthjelm på og det andet var det den modsatte ende af hovedet man kunne se

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 16:49

Hvis Keldd's årstal er rigtige - ved jeg godt hvad det er for et som passer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:08

Nu ser vi !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 17:09

Ja emesen,efter stemmen og interesserne tror jeg også jeg vil tippe ret på Keldd´s alder ,ikke og Keldd??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 17:15

Keldd - jeg tror det var dig jeg spændte ben for på dansegulvet ..........undskyld

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:24

AAAIIIIIHHH RASHGU' ..der er en bandit der der har stjålet mit vidunderbarn af en Dueblå 7 gears Mustang ...fra Quikly til lige under 2.000 på udsalg. Den blev kun 1 år 3 måneder og 22 dage gammel

Den er forsikret, men alligeveller

</MOLOERKEDAFDET>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 17:29

Uffda molokyle,du har min fulde sympati og forståelse hvis du er nedenfor nu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:36

Jeg sku' bare lige ha' luft. Det er gået over

Nu snakker jeg lige med viceværten kl. 7.00 imorgen. Der er jo håndværkere og stillads oppe pga. der lægges nyt tag på ejendommen, så måske (..med håb i stemmen) er den blot sat væk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 17:38

...men jeg måtte også lige synke en FF

SKÅL holniels

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 17:43

Faen,jeg savner de lidt mer smakfyldte øl,men men,får jo en smag af dansk når jeg hælder denne Harbo i hullet,Skåålll molokyle

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 17:47

Jeg bliver sgu tørstig i det selskab her, så jeg nakker en Christian Firtal Classic

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 17:52

Og jeg er misundelig på alt det gode i har at skylle efter med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 18:01

Go' bent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 18:08

Yeps, du skulle smage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 18:24

Drengene hygger sig

holniels

Jeg har luret "tankelæseren" og kender nu løsningen. Mit kort forsvandt, gjorde dit også?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 18:35

Kan man være med på en cola

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 18:39

Emesen > du ryger ikke, du drikker ikke, er verden gået af lave ?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 18:49

ans hva er det for noet?? Hvilken tankelæser?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 18:51

Og jeg kan ikke løbe efter pigerne..............så får jeg åndenød.
Så jeg håber det bliver bedre en dag...........eller pigerne står stille.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 18:52

mango -> Tænk ikke over det ; De Skarjper !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 18:52

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 18:53

Ja ans,men men,lurte den også anden gang,men fin er den jo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 18:55

Molo - hvis de kan tankelæse - er det ikke nøvendigt med at skarjpe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 19:07

jeg er sgu da ligeglad med at de skajper..det ka je da osse..men jeg vil vide ALT..for jeg er født pisse nysgerrig, så jeg kan ikke gøre for det *GG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-11-04 19:12

Jeg er næsten lige kommet,jeg tror også jeg vil have en øl,i skal ikke
sidde og drikke alene.
Men i morgen skal jeg til København,det er noget med et køkken jeg skal lave,og en fødselsdag der skal overstås.
Så har jeg talt med bentjuul på skypen,og han sagde jeg skulle passe på,
det kunne jo være jeg rendte på molo,han bor vist på de kanter hvor jeg skal hen.Ja det kan jo være jeg ser der går rundt og leder efter en cykel.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 19:18

Jeg ved sådan set godt hvad det er for et tankelæsningseksperiment de er igang med.
Ja altså igang og igang - det er så meget sagt, for der er lige to hurdler som skal overvindes først.
Den ene er læsning som volder en del problemer, og den anden vender vi tilbage til.
...................................som kun er halvt så nysgerrig som Mango.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:19

Du har jo en stor fordel emesen,du kan heller ikke løbe fra dem da,er jo dejligt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 19:22

Emesen, der får åndenød når han løber efter pigerne
Er pigerne holdt op med at løbe efter dig Du kan da bare lade være med at lyve dig ældre en du er.

mango

Du kan få holniels til at sende "tankelæseren " til dig

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 19:24

Ja hvis du skal på Amar´så er der da Keldd..men rolig nu, han gør ikke noget..han snakker bare fanden et øre af.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:25

En stor skål Keldd,håper det bare er en vanlig hof du drikker,de andre har jo pralet af deres ædle dråper,SKÅL DU

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 19:26

Jeg plejer at kunne stikke af når det går galt...........så nu må jeg gifte mig med dem alle sammen.

holniels..............................vores nysgerrighed er spændt til bristepunktet.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 19:26

holniels send den lige ikk? mangorossa@hotmail.com

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 19:27

ha ha ha

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 19:31

Hvem vil være med til at lave et anti Skype?????
Ikke fordi jeg er misundelig - selvfølgelig ikke

Men det hjælper ikke en disse, at jeg sidder og råber foran min computer!

Mango glem mit juleønske om kontrol, jeg vil bare have en mikrofon

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:35

TheRipley,mokrofoner får du for 20Kr. på QXL

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 19:35

osse mig holniels osse mig eyvind snabel hirsenet dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 19:40

TheRipley -> Jeg er på !

Skarjp og Dø !!! (..nu det alligevel er bleven så moderne med cybertrusler og tæskehold !)

Jeg tænkte på om man ikke kunne blive Skarjpmordsbomber?

</PUFF>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 19:43

hvorfor forsvinder den der fil ligeså snart jeg har åbnet den?..er det det der er tricket? *GG*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 19:47

Hmm.
Er på QXL, men tror jeg tager Molos parti, det er da ikke til ar finde ud af, når I snakker "bag om ryggen" på vi andre stakler - men tæskehold

Bortset fra stemmen - hjælp så en Stakkel - hvad er forskellen på Chat og Messenger - og så Skype???

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:48

Nej,tror ikke det,da har jeg ikke forstået noe,får vel lige prøve åbne den her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 19:51

Nu kender jeg ikke filen mango, men i 'gamle' dage en fil : JUHU.BAT

...med indholdet :

Kode
@echo off
del JUHU.BAT < @echo Y
cls

</MOLODOS>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:51

Mikrofonen TheRipley,hvad åbler du den med mango?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 19:52

TheRipley.....................forskellen er ens, det er bare farven der har en anden lyd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:53

Det er .pps molokyle var det vertfall sist jeg så

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-11-04 19:53

Æv Æv Æv Æv Æv kandu er 15min om at oploade og lige så længe om at komme ned med et indlæg.
Så har jeg rodet i registreringsdatabasen (i guder),og nu prøver jeg en systemgendannelse,hvis det
ikke hjælper,bliver den SKUDT, og drønet i havnen,sådan noget forbandet MØG MØG MØG
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 19:56

TheRipley -> Hos mig er MSN, ICQ, ...al PerTilPer (P2P), samt ....Srarjp bandlyst !

Mobilos og Message Board (=Kandu.dk, Aquaa.dk osv..) + emil tjeneste og Øl Kiosken, må det være mere end rigeligt, hvis man også skal ha' lidt privatliv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 19:57

Jeg føler med deg Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 19:57

-> Holniels: Hvan f...... betyder åbler, må være meget norsk

Og Emesen, hvorfor så ikke bruge messenger - det ser ud til, at i alle tilfælde Kelld har problemer med Skype

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 19:58

Rolig, rolig keldd - det er din udbyder - skift til skajpe nåh det virker nok heller ikke.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:02

Molo -> Messenger er fint - du blokerer bare dem du ikke har lyst til at snakke med, resten er hurtigere end Kandu

og åbenbart nemmere at bruge end skype -- tag det nu ikke personligt Kelld

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:02

Der er ingen af de kort man ser i første omgang som er tilstede i anden omgang.
Der findes 12 røde og sorte billedkort...............vi ser de seks og seks nye anden gang.
Det var den tanke jeg fik.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 20:03

mango

Er der tale om "tankelæseren" , så skal du gemme filen.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 20:03

Faen,jeg vidste det,den sidste smakte jo også mærkeligt,sorry åbler=åbner stor der i ordbogen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 20:05

får vel lægge meg,stor=stod

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:07

Jammen jeg bruger da Skype / MSN messenger / og Netmeeting lokalt med skrivebordsdeling/styring

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:09

holniels - vi finder ud af det - men nysgerrig, hvad laver du på en dansk Kandu - det kan godt være, at alle de andre ved det, men jeg gør altså ikke

Og Emesen, jeg har altså passet mit arbejde i dag - hvad er det for nogen kort???

Hader at gå glip af noget og er født nysgerrig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:20

Her er kortkunsten.
ftp://hirsenet.dk/holniels/
h-klik og læg den i en mappe du har på skrivebordet.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 20:21

Uff,var det ikke 5 anden gang emesen?,jeg elsker danskere TheRipley,derfor er jeg her,og så er jeg gammel dansker

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:27

Jo jo der var kun fem - men stadig ingen af de første 6 kort.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:29

Emesen -> Permission denied, så meget for det

holniels -> elsker dem, der elsker danskere, hvad mener du med gammel dansker ??

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:35

Det er nok din firewall som bremser.
Min egen firewall kommer også med en advarsel.
Det er fordi der er en automatisk makro indbygget i programmet.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 20:37

Tror det er fidusen emesen,ha ha
TheRipley,de to ord siger jo alt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 20:37

TheRipley -> MSN på Win98 kørende på en IBM 300 Mhz. med 32 Mb. RAM og under 300Mb. diskplads tilbage på en 4Gb. HD'er ?

...og Skarjp oven i hatten ?

</HAHA>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:43

Molo: Du snakker russisk nu - har XP - hvad mener du, kan jeg aldrig fange dig på MSN?????
Holniels: "Gammel dansker" eller "Gammel dansk"??
Og Emesen, har ingen firewall - tror jeg ?????

Uf: verden er fuld af spørgsmål

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:44

Molo kan du heller ikke se på det korttrick - ftp er åbnet her

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 20:46

Gammel dansk drikker jeg når jeg kan få fat i det TheRipley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-11-04 20:51

The Ripley:
Nu skal jeg oversætte:molo har ikke plads til mere på sin computer.Vi ses på margarinefabrikken i morgen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 20:54

Jeg ta'r mig lige en slapper foran computeren

Jeg ska' være frisk til imorgen. Vi ses

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 20:57

emesen

Du skal da ikke så hurtigt afsløre et trick

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 20:59

Hej Kelld - den margarinefabrik er da svær at finde .-))

og holniels, Gammel dansk er godt, men der må være en historie bagved??

Emesen - Molo var ikke til meget hjælp lige nu, eller?

Og der er kommet breve, mens jeg har skrevet, måske svar - ellers venter jeg til i morgen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 20:59

XP har indbygget firewall.

Er der ingen der kan åbne denne:
ftp://hirsenet.dk/holniels/

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 21:02

nej..jeg kan heller ikke åbne den..mærkligt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 21:06

Ans.......... - det har du ret i.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 21:07

Jeg vil ikke prøve, da jeg har den i forvejen.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 21:08

Når til : "In a moment, you'll enter a magical world!" og så slut

Ingen garanti for stavefejl, det er altså på "udenlandsk"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 21:11

-> Ans, det kan jo være ligemeget, når det alligevel er hemmeligt
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 21:11

emesen har du ikke office pakken

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 21:14

jeg mente ikke "ikke" men også, tror det er det, der skal til for at kunne åbne filen (det siger min søn)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 21:17

Ja,er den ans,Powerpoint jo

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 21:17

Kigger ind i morgen, for at få et tip - tror smalltalk er vanedannende

Vi snakkes - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-04 21:18

TheRipley

Det er jo ikke hemmeligt, emesen prøver jo på at hjælpe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 21:19

kan denne:
ftp://hirsenet.dk/davidcopperfield.pps

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-11-04 21:20

TheRipley,gør sådan:
Opdater din WinMediaplayer.
Spørg hvis du ikke ved hvordan.Vi er RET dygtige.

Så kører min dampcomputer igen.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 21:23

Hva fikk dampen opp Keldd??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-11-04 21:31

Holger:
Hvis jeg bare vidste det,jeg tror ikke det var min skyld for pludselig var den der.Sikkert
noget serverrod,men ret frustrerende.
Men den har alligevel kun en stakket frist,så ryger den ud,den er 5 år gl.og kører på det 3 bundkort,
Samt andre ting skærmkort m.m.
Det er da egentlig utroligt at man gider hidse sig op over døde ting,nå,denne gang gik det ikke
galt. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 21:34

Jo Ans - jeg har Office 2000 komplet (4 CD)
Men den PowerPoint-fil burde være selvkørende uden at man behøver office-pakken.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 21:59

Godt det Keldd,håper den fortsætter jo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 22:00

holniels - kan denne åbnes:
ftp://hirsenet.dk/sonrisa1.pps
det er din egen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 22:04

og det HJÆLPER IKKE at opdatere ..har jeg lige gjort*GG* så spar krudtet.

Office er det eneste saliggørende..og det gider jeg ikke nu..tror også godt jeg kender tricket...min søn er jo tryllekunstner*G*

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 22:07

Ja,men først efter jeg havde lagret den og så eksekvert den derfra,gikk ikke åbne den direkte,vet ikke hvorfor

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 22:13

Holger..hvordan gør du det?...eksekverer den?..lyder drabeligt *GG*

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-11-04 22:16

Hej Mango.

Jeg er lige kommet hjem fra week-end med konen. Er pragtfuld week-end på hotel Nyborg Strand. Jeg har været til seminar i København i dag. Det var en frygtelig tur derover. Motorvejen var på midtsjælland, spejlglat. Der var mange biler i grøften, (personbiler) og flere lastbiler, som kørte AD HELVEDE til. Nogle var endt i autoværnet, og spærrede hele vejen. Jeg var over 4 timer om at køre til København. Normalt ta'r det ca. 2 timer. Hvis du stadig mener, at vi skal ha' et træft til foråret, her på Fyn, tror jeg du skal starte en ny TRÅD, med det som emne. Du/vi må ha' nogle faste TILMELDINGER. Ellers vil jeg ikke prøve at reserveer Hytten

mvh
Frank

PS undskyld jeg ikke har svaret før. men jeg har ikke været hjemme

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 22:19

Er bare klikke på den ved du mango,men det er jo .pps fil så du ska stadigvæk ha office pakken installert

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 22:20

Detgør han sikkert ved at gå her ind;
ftp://hirsenet.dk/
Og så h-klikke på det han vil hente>kopier til mappe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 22:23

oki..jamen office må vente..
Ja Frank, men det bliver først imorgen..er for træt nu!..dejligt at i havde en god tur, glæder mig!-)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-11-04 22:27

Ok. Mango

Mkh
Frank

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 22:29

Frank..kommer du på MSN?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 22:30

emesen,jeg prøvde igen,har lukket et par prg. ned og så ku jeg åbne den,var litt langsom men virkede som den sku jo

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 22:36

Ok men vores opload er kun 128 på vores lille server.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 22:39

Er vel grunden,og så jeg havde for meget kørende på en gang.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-11-04 22:47

www.snork.hirsenet.dk ............... virker ikke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-11-04 23:29

HUSK,jeg er væk i 5 dage,ikke noget med fortælle sjove historier når jeg ikke er her.
Ikke noget med at finde på noget spændende når jeg ikke er her.
Faktisk ser jeg helst I ikke tænder for Computeren,når jeg ikke er her,jeg vil jo nødigt gå glip af noget.
Kan I ikke gå en tur i skoven?Pynte lidt op til jul, måske?? Få købt julegaverne i god tid ???
Og glem ikke at sende PENGE til mig,jeg må hellere lige sige det een gang til:

Send PENGE til mig.
Hyg jer jeg savner jer allerede,men jeg ved I er inde i computeren og venter på mig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-11-04 23:33

Rigtig god tur Keldd,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-04 23:44

Jamen god tur Keldd, din "oldsag"

Og pas nu på din stakkels ryg og den elendige arm når du skal bøvle med at lave køkken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 07:15

[hør] Ingen Skarjp, ingen eMeSeN, intet Netmøde, ingen PerTilPer ...og altså heller ingen Kontorpakke her. Man ka' sku' ikke følge med ungdommen nu til dags. I har vel også det der 3 ? Nu skal man vel snart også kunne se hinanden for at være kærester ? Hva' bliver det næste ? Hologrammer ? Beam me up Scotty !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 08:28

ja god tur Keld...pas nu på de der Københavner piger..de er ikke sådan at bide skeer med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 08:37

Hvis du støder på nogen af de dersens Københavnerpiger mango taler om ? Tager du dem bare med hjem til mig. Så ska' jeg nok hjælpe med at bide lidt i dem

Øv... min cykel er ikke dukket op. Viceværten har heller ikke set den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 09:04

ØV MOLO...de kan fandme ikke være bekendt at stjæle din cykel...sidder bare og bliver SÅ gal ...

OG MOLO..du bider bare IKKE, det må man da ikke!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 10:27

mango -> Skeerne selvfølgelig !

Hvad tænkte du på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 10:46

..og Røde pølser !

http://www.stryhns.dk/sw1676.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:03

Pyyha..så er jeg mere rolig MOLO..jeg TROEDE sørme at du ville til at bide i pigerne!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 11:16

mango -> ...kun en bitte lille itzy-bitzy teeny-weeny mini micro smule ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-11-04 11:42

oki..MOLO men gør det Bliiiiiiidtttt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-11-04 12:10

jada

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 01:37

Hehe den her tråd er sgu morsom, når man læser den bagfra!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 01:45

tedd-> Du har simpelthen bare for god tid
Natteravn!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 01:50

I lige måde!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 01:51

Havde bare ikke stødt på denne tråd før, så jeg synes jeg ville læse den bagfra, for at være foran!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 01:52

Ja, men jeg overvejer at gå i seng, det må da tælle - og så skriver vi i en fredagstråd!!!!!!!!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 01:55

Ham der din kæreste?? Sover han ikke temmelig meget?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 01:56

For sent på døgnet - hvad får du ud af, at læse den bagfra?

Please svar, så behøver jeg ikke at gøre det!

Og kom du foran??

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 01:58

-Hele tiden, men det kan måske skyldes at han er -A menneske, det er jeg øjensynligt ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 01:58

Har du ikke lagt mærke til at her på Kandu plejer de gode bemærkninger som regel at stå til sidst? Troede jeg ville spare lidt tid, men blev alligevel nødt til at læse hele den her kanonlange fredagstråd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 02:00

Den er simpelthen så lang at den fylder helt til næste fredag tror jeg!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 02:07

Mit Kandu kører såå langsomt, prøver igen - hvad er en 286???

-Og så er det snart næste fredag!

.-) Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 02:20

286??? Er ikke helt med! Såvidt jeg ved er det en computer fra omkring 1990! Ja fandens til langsom Kandu nu!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 02:23

286 - Stjålet fra din egen profil

Vi snakkes ved, når det går lidt hurtigere

Sov godt - engang - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 02:26

Af en eller anden grund har jeg glemt min egen profil Nok fordi det tar et ondt år at komme ind på den af en eller anden grund!

Sov selv godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 08:06

-> Hai tedd

TheRipley -> http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_80286

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 08:13

Nå i har nok hygget jer i nat *G* Tedd hvordan blev din aftensmad? Det lød jo vældig lækkert..hvis man da ikke er vegetar, som jeg *GG*
TheRipley..ha ha din bemærkning om at tedd er en natteravn , i kom først iseng kl. 2.30 pyha..må da ikke håbe i skal på arbejde idag?

Er tråden her ved at være for lang?..Skal jeg lave en ny?

venligst mango....jeg kan jo lave en ny fredagstråd snart? he he

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 08:25

mango -> Tedd på arbejde ? Må da være i Sverige ! Der har jeg hørt, det skulle være let at finde et Skånejob

Tråden for lang ? Det har jeg aldrig hørt om Du lukker; når du synes du har fået et brugbart svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 08:40

Jamen jeg har jo ikke søgt et decideret svar MOLO...Det kan ski da være træls at åbne de der lange tråde..det tager jo en formiddag *GG*

Og ved du hvad?..jeg ærgrer mig over at i skal spise ævleskiver derovre..øv..jeg vil osse være med..Hmmppff

Men det bliver nogle dyre nogle, hvis jeg skal køre helt til staden for at spise ævleskiver *G*

mango

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 08:45

Næeh.. mango tråden spadserer fint ind på min computer, men den er også så langsom det kan være svært at bemærke forskellen i hastighed mellem korte og lange tråde.

Vi kan da gemme et æbleskiver til dig og sende dem ....med skajp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 08:48

Ps. Hvis ikke du søget et svar mango ? Hvorfor stiller du så et spørgsmål på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 08:52

arggh MOLO..du har pip i kasketten..ha ha..fandt du den forresten?

øøøøhh skajpe...????..er du på *hvisker*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 08:57

Hvis ..og det er et meget stort HVIS, jeg skal installere skajp, så bliver det først når jeg får en ny og hurtigere maskine med mere diskplads. Som det er i øveblikket har jeg dårligt plads til windows swapfilen på harddisken. Min comp. er begyndt at trashe, når den diskswapper ...og det ta'r irreterende lang tid

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 09:10

he he..oki..jeg fornemmer en åbning *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 09:27

mango -> Jeg er ved at udarbejde en forundersøgelse, der skal afdække muligheden for en evt. testkørsel af en alternativ browser- og operativsystemproducents programmel, der gør det muligt at gå ind og læse materiale om emnet, med henblik på indsamling af data om pågældende program

</RADIKALEREN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 10:08

Juhuuuuu......... MIN CYKEL ER DUKKET OP !!!

Det var tagdækkerne der havde stillet den over i den anden gård, der ikke tilhører vor andelsforening, men til ejerlejligheds komplekset ved siden af.

Så er der måske alligevel en Gud ....eller en Julemand ?

</BARESÅGLAD>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 10:55

ÅÅh det glæder mig MOLO..hurraaaa!!
Super, åh det er så fed en oplevelse...

mango

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 11:02

Jepper, det bragte mig helt i julestemning : http://www.kandu.dk/dk/spg/54585

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 11:06

[hør] Ps. Godt jeg ikke, som jeg ellers havde tænkt tidligere, havde skrevet :

Jeg kommer på skajp ...den dag min cykel dukker op

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 12:23

Tillykke med cyklen Molo,
der må være en Julemand

Og Mango, jeg har en fridag, så må man gerne være længe oppe

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 12:35

Tak skal du have TheRipley

Med hensyn til julemænder ...stiller jeg mig tvivlende over for, hvorvidt han stadig er i live ?

Jf. denne fotodokumentar fra natmaden : http://net2620.dk/jul/santafinland.jpg

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 25-11-04 12:43

Så sørgeligt, må være et trick-foto - jeg tror bestemt han findes

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-04 13:05

TheRipley -> Ja, gu' findes han : 6 ft. down under...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-11-04 16:06

Der er ingen dato på det billede, så hvis det er fra sidste år, passer det ikke.
Jeg fik nemlig julegaver.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 21:30

Godt emme..ja han findes..det er jeg også overbevist om...min datter på 10 "vil" stadig tro på julemanden, det synes jeg bare er så sødt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 21:37

Nu vejer han jo godt nok en del for meget! Er sådan ca. 100 år mindst! Sover mindst 11 måneder om året, og den sidste måned for slet ikke om at snakke om den 24. december må være meget stressende! Hvis han så osse kun lever af risengrød!! Tja jeg vil nu sige at han er temmelig meget i farezonen ifølge hjerteforeningen!! Så måske er dette den sidste jul med gaver?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 22:05

Arggh tedd..du må være jomfru *LOL- altså stjernetegn..forhåbentlig da*LOL*

Sjæle behøver ingen mad ved du!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 22:43

3 dobbelt løve med hang til jomfruer!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 25-11-04 22:53

hmm..ok..skudt forbi..igen *GG* kender du din accendant..eller hvor din måne ligger?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-11-04 23:31

Næh! Ved ikke engang hvornår jeg er født

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-04 08:28

ha ha tedd..jo datoen kender du da?....

Oki..løve, så ælsker du at være i rampelyset..right?

Og du er sikkert også ret god til børn!

Kreativ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 10:29

Hvad ønsker du dig til jul?!

Da jeg ifølge astrologien er vandmand - må mit julegaveønske blive Tedd
eller en anden løve

Citat
PARFORHOLD
Løven og Vandbæreren er polære modsætninger, og dette kan være ganske godt i et parforhold. Løven, er noget selvoptaget, men charmerende og glad for luksus, mens Vandmanden Vandbæreren, ikke er spor egocentrisk, og søger mening og tilfredsstillelse ved at involvere sig i grupper af ligesindede. Løven er varm og romantisk, Vandmanden er følelsesmæssigt lidt fjern, men begge kan lære meget af kombinationen.

Kan dog lige fortælle, at når løven viser sine negative sider, så er han ikke varm og romantisk, men derimod fyldt op af stolthed, narcissisme og selvhøjtidelighed.

Vandmanden er derimod et perfekt tegn

Citat
VANDMAND
Frihed er et af dine kodeord. Du har sikkert en formodning om, at du er noget helt specielt. Enten er du et forbyttet barn, eller også kommer du i virkeligheden fra en fremmed planet. Du er i hvert tilfælde ikke som de andre. Alligevel befinder du dig bedst i grupper eller flokke. Her kan du rigtigt måle dig med de andre, samtidig med at du er en del af en gruppe. Din nysgerrighed er utrolig stor, og du elsker alle former for nyheder. Du elsker ord og viden. Til gengæld afskyr du alle former for konservatisme og traditioner. Du udvikler en helt speciel måde at tænke på. Du optræner simpelt hen din intuition. Det er sjældent at du kan forklare hvordan du er kommet frem til et resultat. Svaret lå ligesom i luften. Du vil derfor have svært ved at klare et almindeligt skole- eller studieforløb. Det er du alt for klog til. I stedet bør du satse på alternative indlæringsmetoder og -steder. Du er mest af alt typen på den selvlærte. Din abstrakte tankegang passer sig fint for en opfinder eller en rigtig EDBnørd. Du søger frihed gennem hele livet. Du er derfor ikke særlig villig til at lade dig binde i et traditionelt parforhold. Du skal helst være ven med din kæreste. Du kan godt lide at optræde og du er ikke bange for at klovne. Samtidig er du meget modebevidst, ligesom du elsker at være i fotografens søgelys. Det kan føre til en karriere som fotomodel, trendsætter eller inden for medieverdenen. Du er selvfølgelig også meget interesseret i astrologi og andre avancerede systemer. Dit partnertegn er vist af den selvcentrerede og stolte Løve.

Tro på det

god weekend
//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 10:51

Jeg er vædder med vædder i acendantet, så hvad er jeg ? Hvem skal jeg så smedes sammen med ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 10:58

Glemte noget væsentligt

Citat
VANDMANDEN
du er intellektuel, excentrisk og dine meninger er ekstreme, progressive og fuldstændigt upåvirkede af andres indflydelse. Andre kunne se dig som en provokerende, distræt, overintellektuel, uberegnelig, nørdet rebel.

Lyder sq som rigtigt nok i mine ører

Molo-> aner det ikke, men mon ikke du vil passe sammen med en kedelig jomfru

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 11:09

Kort om vædderen

Citat
Ønsket om at være først er altoverskyggende, og dette viser sig ved en naiv kådhed og en barnlig uskyld. Vædderen lever i en verden af riddere og prinsesser. Da vædderen også er et kardinaltegn, er dets energier manifesteret i driftige udbrud. Kortsigtede mål er vigtige, og konkrete resultater opnås hurtigt. Mennesker, der er stærkt forankret i væddertegnet vil have leder- og pionertræk, skønt der også er en tendens til det impulsive og et iltert temperament. Utålmodighed og selvoptagethed er træk, som det er nødvendigt at holde i ave, og en større opmærksomhed over for andres behov bør udvikles, hvis konflikter og spændinger skal undgås.

Vægten skulle være noget for dig Molokyle

Citat
Du er ikke særlig god til at samarbejde, da du ønsker at være den ubestridte leder. Det bliver du så, hvad enten du er sekretæren på nøgleposten eller direktør for dit eget firma. Hvis dine kollegaer eller ansatte respektere din lederposition, bliver du verdens bedste leder. Du er gavmild og tilgiver gerne andres fejltagelser. Den bedste partner for dig er vist af det overfor liggende stjernetegn Vægten. Vægten kan glatte ud når du har været for bombastisk og sammen kan I opleve den helt store og dramatiske kærlighed.

Good Luck

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 11:31

Jeg har fundet en vægt !

...den siger : 64 kg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-04 13:13

Ha ha Creamy..så forstår jeg bedre..det kunne du da bare have sagt!!

Jeg er jo tyr!...så vi har en tendens til at tale forbi hinanden..ganske simpethen fordi vi ikke forstår hinanden
Og så har jeg en pisseirriterende krebseaccendant *GG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 13:29

hehe..TYR!!

Ikke så sært så..

Jeg har på fornemmeren, at jeg heller ikke ville have harmoneret med Adolf Hitler og Saddam Hussein - som jo begge var TYRE

Kommentar
Fra : mango

Dato : 26-11-04 13:52

He he..det kunne være du kunne have sat dem lidt på plads?

Insinuerer du noget?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-11-04 14:13

Glad for luksus? Øh Creamy hvordan er dine finanser for tiden?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-11-04 16:45

Lavvande som ind i helvede - det er jo snart jul
Børnefri weekend - og ikke en gang råd til en bytur...øv!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-11-04 16:50

Jeg har duschet, er klædt om og har syet fuldskæget om til Biker modellen (= Jønkeskæg)

Jeg skal nemlig til Finse's 46 års fødselddag med hans kæreste Frk.Uro og alle vennerne kl. 18.00

...masser af go' mad og våde varer

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mango

Dato : 13-12-04 23:02

Tak for svaret TheRipley.

Håber så du får nogen i julgave!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-12-04 23:06

Lukketid ? ...allerede mango ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-12-04 23:13

Ja MOLO ...

Er jo et stykke tid siden det var fredag *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-12-04 23:17

Ja ...og hér har jeg siddet forgæves og ventet på selskab siden d. 26-11

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-12-04 23:24

Nååeh lille dig...stakkel...hvad skal vi dog gøre ved det?

Hør der er da ikke rigtig gang i andre tråde er der?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-12-04 01:01

Der er ik' andet end tråde hér

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-12-04 07:33

Tal for point, mango
Nå du accepterede det svar, så MÅ julemanden da se det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-12-04 13:38

Uden tvivl Ripley...Jeg sender ham lige en tanke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-12-04 14:22

Ja, det er altid smukt at sende en tanke til dem der nyligen er gået bort !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-12-04 18:50

SÅ !!!! Nu holder du MOLO::.

du har lige givet os ret i at han eksisterer...skal vi nu til den diskussion igen !! ||-(

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-12-04 19:03

||-)