/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Neverwinter Nights: Meldanen
Fra : CIF
Vist : 579 gange
50 point
Dato : 19-11-04 15:14

Hej

Nogen der ved hvor Meldanen er at finde i Neverwinter Nights? - Jeg var for human og lade ham gå, hvor jeg burde ha' skaffet ham af vejen. nu ka jeg ikke afslutte opgaven for Formosa (mener jeg hun hedder) - Meldanens Tand.

Skal finde ham og fjerne ham fra jordens overflade

CIF

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 19-11-04 19:11

Kender det ikke, men måske kan denne walkthrough hjælpe dig
http://www.the-spoiler.com/RPG/Bioware/neverwinter.nights.3.html

Kommentar
Fra : CIF

Dato : 19-11-04 20:01

Tak for linket. Men det er link til en walkthrough som ikke beskæftiger sig med det man IKKE gjorde
Sådan set har jeg løst problemet. Jeg opdagede, at AUTOSAVE havde gemt en version FØR min "fejl". Så er startede jeg fra og gjorde det rigtigt.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 20-11-04 18:46

ok....

Accepteret svar
Fra : Troldepuss

Modtaget 50 point
Dato : 30-11-04 00:41

Det har ingen betydning med din main quest. Tag tilbage til Formosa og sig du lod ham gå, der er ingen måde at få ham tilbage medmindre du har et savegame fra tidligere, eller du spiller multiplayer og lader en DM genskabe tanden. Det har ikke nogen stor betydning om du klare denne quest, da alt hvad den giver er noget guld og (hvis du er god til persuade) en Rouge's Gauntlet [+2 til nogle rouge skills].

Godkendelse af svar
Fra : CIF

Dato : 30-11-04 09:19

Ja, det fandt jeg ud af - Tak for svaret!