/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Godt spisested i Aalborg? Haster! Bestil~
Fra : Tobster
Vist : 1173 gange
100 point
Dato : 19-11-04 10:23

Jeg skal ud og fejre 2-årsdag med min kæreste og vil gerne invitere hende ud at spise i Aalborg.
Men hvor er der godt, hyggeligt og ikke alt for dyrt?
Vi har flere gange været på Romeo & Julie, men jeg synes vi skal prøve noget andet.

Kom venligst med et svar snarest muligt, da jeg vil reservere bord i dag.

Er der flere der er enige om et sted, så giv gerne udtryk for det....!

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-04 10:52

Spisehuset Kniv og Gaffel

Maren Turisgade 10, ST
9000 Aalborg

Tlf.: 98 16 69 72

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 19-11-04 11:01

Restuarant Casablanca vil være et godt bud.

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 19-11-04 11:15

Casablanca har vi forresten også prøvet...

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 19-11-04 12:07

Kniv og gaffel spiser men skide godt og så er det ikke for dyrt....kanon hyggeligt sted også.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : metalfaust

Dato : 19-11-04 12:17

Den græske restaurant som befinder sig på 'Ved Stranden' er meget god mht. value-for-money. God betjening, utrolig flinke, og der er altid lige perfekt med gæster, afstanden mellem bordene er ok så man ikke kan høre hvad andre taler om osv. Man kan vel få en tre-retters menu med en fadøl for max. 130 kr.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-11-04 13:46

Du skal naturligvis invitere hende ned på isbryderen Elbjørn.
Det er meget anderledes og kanongodt.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 19-11-04 14:01

Du kan evt. også finde inspiration her:

http://www.danskerestauranter.dk/restaurant/aalborg.html

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 19-11-04 14:08

dabj -> Aldrig hørt om det. Fortæl lige lidt om det og hvor det er henne....

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-11-04 14:20

Det er den gamle isbryder der er lavet om til restaurant og museum.
Den ligger nede i havnen, lidt øst for vejbroen, der hvor slæbebådene ligger.
Det er nok ikke det billigste i Aalborg, men til gengæld er det en kulinarisk oplevelse, for ikke at tale om indretningen, der er helt speciel.
Jeg er sikker på at hun vil sætte pris på en oplevelse ud over det almindelige
God fornøjelse
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 19-11-04 14:30

Det lyder jo lidt godt.
Jeg er ikek 100% kendt i Aalborg, så hvis du havde en adresse eller noget ville jeg kunne slå den op på krak....

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 19-11-04 14:51

De gule sider:

Isbryderen Elbjørn Aps
Strandvejen 6 B
9000 Aalborg

Tlf:    43 42 34 34

Kommentar
Fra : pjuller

Dato : 19-11-04 15:11

Hvis du vælger reatauranten på Elbjørn er der rygeforbud. Bare så du ved det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-04 15:22

Det lyder ellers fedt med den der isbryder. Det vil jeg sgu prøve når jeg engang skal til Ålborg igen. Vi spiste en hel uge i træk på Kniv og gaffel engang vi havde noget montage deroppe. Dengang var det supergodt + very pricy. Og datteren af huset behandlede os total godt.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 19-11-04 15:32

GØGLERBÅDEN

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 20-11-04 15:04

dabj -> Skal man så bare parkere nede ved havnen? Ovre ved "Fun House" - elelr hvad det nu hedder....

Hvilken prisklasse ligger vi egentligt i mht. Elbjørn?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-04 17:53

Der er parkering lige ved siden af skibet.
Hvis du bedømmer prisklassen 1-10, ligger den vel på omkring 7.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-11-04 17:54

Der er parkering lige ved siden af skibet.
Hvis du bedømmer prisklassen 1-10, ligger den vel på omkring 7.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-11-04 09:34

Hej Tobster, hvor endte i henne? Lad os høre? Pris, kvali osv?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 22-11-04 10:02

Pudsig måde at spørge på

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 22-11-04 12:58

Jeg ringede ud til Elbjørn, men de har ikke åbent søndag og mandag.
Så i stedet har jeg bestilt bord hos "Kniv & Gaffel" - Så må vi se hvad det er for noget...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-11-04 13:42

Surt med isbryderen, men held og lykke med "bestikket". Er det som for nogle år siden, er det ok.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-11-04 13:10

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 30-11-04 07:45

Mange tak dabj. ;)

Som sagt var vi på Kniv & Gaffel.
Det var et godt sted hvor maden var god og ikke ret dyr. Vi spiste 3 valgfrie retter og fik ½ ltr. af husets vin. Samlet set beløb det sig til lige lidt under kr. 500,-

Eneste minus jeg kan sige er at der avr meget "lydt" derinde. I og med at det er et gammelt hus fra 1800-tallet var der stenvæge og stengulv. Der var således ikke noget til at optage støjen.
Der sad et "større" selskab på 8 mennesker i nærheden af os, og det gav en del larm.

Men ellers alt i alt et godt sted der kan anbefales...

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 30-11-04 07:52

Jeg ved ikke helt hvem der skal have point.....
Jeg ville jo på Elbjørn, men da de havde lukket valgte jeg jo "Kniv & Gaffel".
Hvem skal så have point? 3773 eller dab?

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 17-08-05 19:08

Tak for svaret 3773.