/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows update
Fra : KaVAkandu
Vist : 648 gange
50 point
Dato : 19-11-04 10:15

Hej

Jeg køre Windows XP home sp2 og mener ikke at jeg har de store problemmer.
Jeg har slået autoupdate fra, men når jeg så går ind og ser efter om der skulle være noget, fortæller update mig at der er en (Net Frameworks Version 1,1 dansk) til update, men den ligger hvor den skal.
Jeg var lige inde og se efter, hvor mange gange, jeg er kommet til at indstallere den (12 gange), men stadigvæk fortæller Windows update at den mangler.
Hvad gør jeg forkert.

Mvh. KaVAkandu

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-11-04 10:23

Hejsa

Du gør intet forkert

Det samme sker for mig-det er åbenbart en fejl som ligger inde på windows update.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 19-11-04 10:32

Tillæg

Jeg kan se at det er en gammel opdatering fra den 29-04-2004

Brian

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-11-04 10:57

Også hos mig, jeg tror det bliver rettet i en senere opdatering, så væben dig med tålmodighed

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 19-11-04 11:22

Hej

Det er jo heller ikke fordi at det gør noget, men meget rat at vide.

Mvh. KaVAkandu

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 19-11-04 15:37

Nu har du vel downl fuld brugerflade for Bluetooth og let adgang til trådløs sikkerhed---dem kan man ikke undvære ligesåvel som ,hvis du ikke benytter Outlook express må du også huske
indbygget sikkerhed for E-Mail

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 19-11-04 16:18

Hvad har det med mit spørgsmål at gøre.

Annuller spørgsmålet
Fra : KaVAkandu

Dato : 08-01-06 15:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål