/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
LG F2100 info
Fra : hr_kegle
Vist : 894 gange
300 point
Dato : 19-11-04 00:02

Hejsa... Jeg stødte lige på denne nye telefon fra lg
http://www.gsmarena.com/lg_f2100-880.php
.. Den ser da ganske nydelig ud, med mp3, og 256K skærm og så er den lille, en anelse mindre en E700. Jeg kan bare ikke finde særligt meget info om den. Har googlet en del og søgt på diverse forums men uden held. Kan i give mere info om den, hvornår den eventuelt kommer osv. i kender proceduren :D

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 19-11-04 00:15

den er ikke på LG's hjemmeside så må den være noget gammel, men er der ikke osse nok info der du linker til?

Kommentar
Fra : hr_kegle

Dato : 19-11-04 09:55

Hmmm nej det er ikke en gammel en.. der står jo også at den kommer i 4 kvartal.. Men vil bare vide hvornår.. og hvad den kommer til at koste.. og så ville jeg gerene have lidt mere at vide om hvad den kan.. for det er ikke altid at man kan stole på hvad der står inde på den side nemlig!

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 19-11-04 17:38

Du kan finde mere info her : http://no.kelkoo.com/b/a/sbs/100010713/12243230.html

Men den er endnu ikke til salg i danmark (såvidt jeg ved)