/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Er det korrekt med sodastream?
Fra : maria22
Vist : 3262 gange
100 point
Dato : 18-11-04 22:03

Hej Alle,

Er det korrekt man kan købe co2 ventiler til sin sodastream i Matas?

Med venlig hilsen

Maria

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 18-11-04 22:06

Hvis du mener beholderen med CO2, plejer de at have dem som ombytnings hvor den tomme skal afleveres.
Men hvis det er en reservedel skal den sikkert bestilles hjem først.
mvh dova

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 18-11-04 22:08

ja jeg mente selvfølgelig ikke ventil men beholder:)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 22:17

Jo, men det har de.
Men du kan også få dem i flere supermarkeder.
mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:18

ja, de har ihvertilfælde haft det..ved ikke om de overhovedet findes mere!

Kommentar
Fra : rosenkilde

Dato : 20-11-04 15:41

Ellers så kan du få dem ved Harrald-Nyborg.

Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : HansDanielsson

Dato : 23-11-04 15:40

Hej du kan købe en ventil også en patron ved mig, Matas sælger ikke ventiler mere.
hansdanielsson@hansd.dk
m.v.h.
Hans Danielsson

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 23-11-04 19:33

du skriver at matas ikke længere sælger ventiler...ved du om de sælger patronerne?

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 23-11-04 19:33

du skriver at matas ikke længere sælger ventiler...ved du om de sælger patronerne?

Kommentar
Fra : HansDanielsson

Dato : 23-11-04 20:19

Der er der har sendt mig spørgsmålet om det er rigtig med sodastrimer her i rubrikken for fisk, ok jeg har ikke startet spørgsmålet.
Ja det er helt rigtig da de bruges til at tilfører et akvarium CO2 til panter, har vel lavet 30 stk. om til akvarium gennem min tid og ligger stadig inde med nogle, der findes ikke bedre gødning til akvarier, der er jo mange der ikke læser hvad de skal gøre ved deres akvarium, for at det er godt for fiskene samt planterne.

jeg har både ventiler og patroner

Hans

Kommentar
Fra : HansDanielsson

Dato : 23-11-04 20:22

Du kan sikket få ombyttet dine patroner hos Supperbrugsen og Kvikly det plejer jeg at gøre, om Matas stadig gør det ved jeg ikke
Hans

Kommentar
Fra : rosenkilde

Dato : 24-11-04 07:39

Det gør de fleste af Matas butikkerne

Henrik

Godkendelse af svar
Fra : maria22

Dato : 29-11-04 13:37

Tak for svaret dova.