/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til Siggy
Fra : arne.jakobsen
Vist : 485 gange
48 point
Dato : 18-11-04 21:01

Værsgo, og tak for ingenting.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 21:16

Hmm det lyder som noget grimmer noget Arne *GG*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 21:26

Det er det såmænd ikke mango. Blot at Siggy påstår at jeg skylder ham nogen point. Det gør jeg ikke, men hvis det kan gøre ham glad????? Han har i øvrigt sagt at han alligevel ikke er specielt interesseret. Men nu er de jo udlovede. Holniels vil gerne ha' dem, så nu får vi jo se. Ha Ha Gnæk. Love AJ

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 21:32

jamen han kan da få en masse af mig..jeg har så rigeligt..

Accepteret svar
Fra : xyzzygy

Modtaget 58 point
Dato : 18-11-04 21:57

i er nok i gavehumør. husk dommedagsmaskinen til arne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 21:59

hvad er det for en dommedagsmaskine? er der noget jeg er gået glip af?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 22:07

HWA så SIggy, vil du ha' dem eller ska' jeg vente på holniels?

Fortæl lige lidt mere om den dommedagsmaskine.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:26

dommedagsmaskinen er i udu..eller også virker den bare ikke!
Hmm Arne ham der Siggy vil han ha dem eller ej?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 22:31

jeg har jo sagt at jeg er ligeglad.

dommedags maskine, made by xyzzygy: først tager du en VW transporter. så bygger du 8 atom-sprænghoveder efter følgende vejledning:

skaf dig føst en egnet beholder, jeg plejer at bruge sådan nogele skåle vi har i rustfrit stål, de skal være ret store. diameter 20-25 måske 30 cm og det skal være rustfrit stål da det spejler alfa partiklene og skaber mere fission.
så skal du have et ca. 1 meter rør som de kan passe ind i, ca et par cm større i diameter.
så moddelerer du 4 kg Uranium-235 ind i hver skål, den kritiske masse begynder ved 5, så pas på.

NB. kritisk masse kan detonere umotiveret. anskaf eventuelt en geigettæller og mål baggrundsstrålingen før du begynder.

så skal du ha 2 kg semtex (C4) et kilo til hver skål. det skal sættes fast bag på skålen. skålene sætted du så fast i hver sin ende af røret men uraniumet mod hinanden, og pas for guds skyld på at de ikke støder sammen.

så har du i teorien en a-bombe. og dem skulle du så ha 8 af. når du skal ha bomben til at detonere skal du sørge for en synkron detonation af alle 8 bomber, jeg vil foreslå et smartkit nedtællings kit.

nu bliver det kompliceret. du skal skaffe 2 beholdere på 1 m^3, der findes sådan nogle regnvands nogen til formålet.
så køber du Litheumdeutrid, der er litheum opløsi i deuterium (tung vand) men det er meget dyrt (15000 pr kg)
det er selve essensen i en brintbombe. der skal altså først 4 a bomber i en 1 m^3 beholder og så fyldes der op med Litheumdeutrid.

de to beholder på 1 m^3 der nu indeholder 4 a bomber og en masse Litheumdeutrid skal så ind i bilen. for sjov kan du male JIHAD på siden, husk at de skal detonere samtidigt. ifølge mine beregninger vil en bombe af denne kaliber være mindst 2000 gange så kraftig som den der smadrede hioshima. held og lykke.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:38

hold da kæft .....er du da vimmer manner..her troede jeg du mente et eller andet harmløst *LOL*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:39

der kan du bare se Arne..jeg startede med at sige at det var noget grimmer noget det her...hvad har det ikke udviklet sig til? *hmmppff*

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 22:50

det var så den hurtige version, min brugermanual fylder 10 A4 der kommer vi ind på erstatningsmaterialer som plutonium og Litheumhydrid det er noget billigere.

desuden bør du kun bygge den hvis du kan svare ja til 6 eller flere af disse 10

1. Jeg ignorerer andres krav

2. Jeg abbonerer på et af følgende magaziner: Soldier of Fortune, Popular Mechanics, Guns and ammo og Modyfied mag.

3. selvom jeg har mange interesandte venner er jeg min egen bedste ven

4. jeg ved hvad jeg skal sige efter du har sagt hej, men er ikke interesseret i at fortsætte samtalen

5. jeg har set filmen "The Deer Hunter" flere gange.

6. jeg ved at alle kan blive vinnere hvis de vil, og jeg afskyer tudeprinsesser og brokrøve

7. jeg ejer en eller flere af disse: Pistol, computer spil, affalsdcompressor, snescooter.

8. jeg er overbevist om at leukemi er en sindssygdom.

9. jeg er opmærksom på at vegetarer er impotente.

10. jeg har læst at solenergi er en russisk konspiration.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 22:51

Så fik du allligevel dine point. Hvis du er rigtig sød imod mango vil også gerne FORÆRE dig nogle.

Tror du så at du bliver en glad dreng?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 22:52

nå, men tak, ring til mig hvis du laver dommedagsmaskinen, jeg vil se fyrværkeriet, vi kan teste den i kolding.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:53

arne..????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 23:00

mango

Citat
Fra : mango Dato : 18-11-04 21:32

jamen han kan da få en masse af mig..jeg har så rigeligt..

Hvad er det så du ikke forstår? ;.)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:01

Siggy?...øøhmm er det den samme?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 18-11-04 23:03

jeg bliver kaldt siggy da folk ikke kan stave til xyzzygy.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:13

ååhh ok..jamen så fis da lige ind og fat dine point fra mig..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-11-04 00:24

Og i øvrigt var det mig der gav ham øge/kæle-navnet Siggy. Er det ikke sandt xyzzygy?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 19-11-04 00:38

tror jeg nok, finder du tråden hvor det står, ej man kan bare søge på siggi/siggy