/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mio 168 HJÆLP
Fra : jalagi
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 18-11-04 20:27

Har lige anskaffet mig en mio 168.Men jeg kan ikke få den til at virke .Har lige været i Ribe og er nu i Bramming men gps én viser stadig Ribe hvad gør jeg? og hvordan slette man noget på sådan en?Hvad sker der hvis jeg kommer stylus ind hvor der står reset?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-11-04 21:02

Her har de forhandlingen af mio 168, og må kunne hjælpe med dansk brugsanvisning og anden hjælp.

Mobilkompagniet.dk
Strandvejen
2100 Hellerup, Copenhagen

Phone: 70236677
Fax: 39462753
E-mail: info@mobilkompagniet.dk
URL: http://www.mobilkompagniet.dk

og her er et link hvor du kan finde andre forhandlere i Danmark.

http://www.mio-tech.be/products/gps/168/default.asp

Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 210 point
Dato : 18-11-04 21:16

Har du kontakt med satelitter? Nede i høyre hjørne er det en slags graf der skal blive grøn når antennen har kontakt med sattelitter. Når du ser kortet kan du trykke på "Valg" og vælge "GPS status".Du må laste ned program fra www.miogps.com så får du et program så hjælp fungtionen står på dansk og at "stemmen" taler dansk.
alimak

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-11-04 21:26

Sorry jeg mener du må gå inn her http://www.mio-tech.be/products/gps/168/default.asp
og vælge download og så vælge scandinavien map data, så får du help fungtion på dansk og dansk stemme på pocket pcen.
alimak

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 18-11-04 21:30

Til alimak.Jeg har dansk tale .Hvordan sletter jeg en indtastet adresse?Der er noget der hedder favoritter og der står alle de adresser jeg har indtastet og dem vil jeg gerne have slettet,men hvordan gør jeg det?Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-11-04 21:37

Når du er i favoritter så marker adressen du vil have slettet, så vælger du på nederste linje, fungtioner og vælger slæt.
alimak

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 18-11-04 21:47

til alimak.det er dejligt at du kan hjælpe,det går fremad.I historik hvordan sletter jeg her?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-11-04 21:58

Jeg tror ikke man kan slætte i "Historie".Jeg kan det ikke på min.
alimak

Kommentar
Fra : jalagi

Dato : 18-11-04 22:00

til alimak du får tak for hjælpen .Hilsen jalagi

Godkendelse af svar
Fra : jalagi

Dato : 18-11-04 22:01

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-11-04 22:28

Tak selv