/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Jeg skal fragte 10 m3 fra Beijing til Kø~
Fra : christofferd
Vist : 336 gange
40 point
Dato : 18-11-04 18:34

Hej.

Jeg har købt ca. 10 m3 varer i Beijing som jeg skal have fragtet hjem billigst muligt. Er der nogen der kender nogen gode troværdige fragtfirmaer?

På forhånd tak!

Christoffer

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 18-11-04 18:44

Jeg vil tro at det billigste er et rederi, men det tager sevlfølgelig også sin tid
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 18:54

i tidernes morgen havde jeg noget om import/transport fra Kina på http://www.kandu.dk/dk/spg/15860
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 18:56

Nå, da-da... det gamle link på spg/15860 fungere ikke mere, men her er så et nyt http://search.jubii.dk/cgi-bin/pursuit?cat=loc&query=spedit%f8r

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 19:12

Du skal have fat i et speditionsfirma med kontakter til Kina. Der må du enten søge på nettet eller i tlf. bøger.
De udfærdiger så alle nødvendige papirer (Fragt, told o.s.v.) og sørger for transporten.
Billigt bliver det ikke, men 10 kubikmeter er jo heller ikke bare lige noget der sendes med det lokale postbud.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 18-11-04 20:10

Hej ChristofferD

Jeg ville ringe til CGA-CMG shipping der bl.a. har fragter på Kina, og der kan du købe L/C (Less Containerload) eller F/C (Full Containerload). Dem har jeg brugt en del gange, og deres priser har altid været yderst rimelige i forhold til BHT eller Dan/DFDS som er de større på området.

Det tager tid for det er med skib, men ellers kan du tage luft/sea som skærer tiden ned til 15 dage, men koster ca. 30-40% mere

Tlf. nummer er: 39 12 71 00 - spørg efter Jørgen Clausen

lars

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-11-04 13:09

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj