/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
I gætter allesammen, men i tager fejl. h~
Fra : Judleman
Vist : 335 gange
1 point
Dato : 18-11-04 16:17

Alle gætter: hvem oprettede Kanduman? ( brugernavn: Kanduman, password: kanduman ) (er ofte optaget, desværre, men prøv alligevel.)

har nogle måske glemt disse bogstaver: namelduJ|Judleman?

Tror jeg nok. Hehe.

Men i må da indrømme, det var en sjov ide.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-04 16:20

hehe selv - jeg gættede nemlig ikke

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 16:21

den var god mirit.

?

:P

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-04 16:27

hmmmmmm kan ikke se hvad det var det var godt - men dit postulat om at alle gættede er så skrupforkert at det da vil noget - *G*

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 16:27

Hmm.....folk læser indlægget, og går ud igen. Ingen tror mig. Buhuu!!

Men det er stadigvæk sjovt med Kanduman. I kunne jo kontakte Kandu, og finde ud af det.

Kandumans mail er en sol mail, og brugernavnet er kandufreeman, password er jungleman.

så ved i det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 16:30

Det tror jeg slet ikke du kan finde ud af Jullemand

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 16:31

søg dog selv på kanduman, Ikke. hold dog op.

Men med en IQ på 4 er det vel svært for dig at finde ud af.

at alle gættede, betyder, at de fleste af dem jeg betegner som "kandu'erne" gættede. Stadig ikke allesammen, men nogle stykker da. Og hvis nogen skulle tro at jeg mente at ALLE gættede, så er de mindst ligeså smarte som mirit: nemlig dumme. Der er sgu' da for uoverskuligt mange bruger til at jeg ville påstå sådan en ting. Dog skal jeg indrømme at jeg formulerede mig upræcist.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 16:32

var ikke rettet mod dova

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 16:33

Min IQ er desværre også 4: hvad var det jeg ikke kunne finde ud af? Jeg forstod ikke din hentydning.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 16:37

Dova, har jeg ret i, at du anser mig for at være over 18?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-11-04 16:38

Er det fint vejr i Middelfart?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 16:38

Nej, det kan ikke passe at din IQ kun er 4 , for så kunne du slet ikke finde ud af noget som helst.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 16:39

Over 18, ja nu fortæller du jo selv i din profil at du var 14 dengang, såe.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 16:49

Men forresten Judleman
Læste du min kommentar til gætterierne.
"Det er ikke Arne, for han skriver ikke "I" med lille bogstav, men det kender jeg en anden en der gør"

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-04 17:05

Hai Judleman -> Nåeh... man er ikke blevet for gammel til at være storebror til Marsaben

[hør ]Jeg har forøvrigt konsulteret fagkundskaben og må flovt melde jeg tog fejl

http://www.kandu.dk/dk/spg/17958

..man skærer dyret op i passende stumper; vejer og lægger sammen. Simple as that

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 17:11

æv, de andre forslag var bedre.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 17:12

du har ret dova, hvor er jeg dum.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-11-04 17:15

Kanduman har skiftet password og nok også e-mailadresse.
Så nu kan passwordindehaveren nemt påstå at det hans/hendes Kanduman.
Men det var da et sjovt indfald indtil password blev ændret.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 17:20

jeg må indrømme, at jeg ikke bryder mig og denne "sådan noget gider vi ikke på kandu" person.

Øv, en dårlig og kedelig person. Jeg vil ligefrem mugge.

Så opretter jeg da bare en ny.

Men i kan stadigvæk tjekke emailen.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 17:20

hmmm....opretter ikke en ny. Men jo da, ideen var da sjov nok.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 17:23

Hov hov dova, du har ret med IQ'en. For at åbne en dør skal man have 40.

....

Det var bare et udtryk for: (rettet mod mirit) hvis du er så dum.

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 17:25

Jeg ved for resten hvem der har ændret passwordet (hvis det blev ændret i dag)

her er navnet: miritdk

er mit gæt, jeg tror hun blev sur.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 18-11-04 18:35

Judleman
Du er åbenbart for viderekomne, men god judl til dig, for du får jo snart travlt.
mvh
binky

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 19:08

Hvad farve er et plaster i Afrika?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-04 19:18

sukker og ryster på hovedet !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 19:19

CLAN haiii hvordan går det..så lige du var et lille smut inde i en anden tråd..var det igår?

tror ikke de har plastre i Afrika

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 18-11-04 19:32

ja jeg forstår jo ingenting, men har dog et spørgsmål:
Hvis man siger kanduman tre gange lige efter hinanden, sker der så noget væmmeligt?
Mvh
Musenfryd(man)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 19:44

musenfryd..prøv!! og fortæl så lige om der skete noget..jeg tør ikke ..."bævre"

Kommentar
Fra : Judleman

Dato : 18-11-04 19:56

mango............Jeg bliver kaldt viderekommende, hvad er DU?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 18-11-04 20:03

Jeg vil bare lige bemærke til CLAN, at det er så smart indrettet at uanset hvor i verden du befinder dig, så er plaster "hudfarvet"
Benny

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 20:05

uha..jeg bliver kaldt utroligt mange ting..naiv, nikkedukke, holdningsløs, sød, polkaprikket osv. osv. men man siger jo at kært barn har mange navne ikke? *GG*

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 20:15

Tjow' jow... hej Mango
Ja det her høre ikke rigtigt til her, men du får lige en update
Ja jeg har haft lidt "pause", og vil nok også ha' det lidt fremover.
Lillemor blev opereret for brystkræft sidste torsdag, og i dag fik vi svar om prøverne. De var positive (gode), ikke mere tilbage. Nu skal det næste årstid så gå med kemo og stråle behandling. Strålebehandling er et krav når man har fået en brystbevarende operation... som Sanne fik.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 20:19

oki..søren er du på messenger?

Jeg er glad for at høre at det gik godt..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 20:24

mango... jow' da under marquardsen(snalel-a)email.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 20:26

øv! tastaturvirus men altså @

Citat
Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 18-11-04 20:55

mango...

jeg turde godt.. det var fantastisk.,. du burde prøve....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 21:13

oki..prrrrrøøøvvver...
WOOOOOWWW fantastisk...man ser en masse lyserøde elefanter...bananer..og en regnbue i det fjerne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-04 06:49

Hai CLAN ...gamle borebisse-> Jamen, så : God bedring til fruen, med håb om alt godt i fremtiden

</MOLOKYLE>