/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Headset til min topcom cocoon 115.
Fra : SubZero69
Vist : 678 gange
150 point
Dato : 18-11-04 13:29

Jeg har netop bestilt IP-telefoni ved telefin.dk. God idé.

Nu vil jeg gerne have et headset til min telefon, en Topcom Cocoon 115, da jeg har hørt at lyden er bedre igennem telefonen, end hvis jeg f.eks. købte et USB headset til computeren. Den er i øvrigt også billigere :)

Jeg vil blot høre hvilken jeg skal vælge? Jeg er ikke helt inde i det. Men den skal i hvert fald have et jack-stik. Og kun et.

Hvor finder jeg dem? Gar prøvet at søge på EDBpriser, men synes det er lydt uoverskueligt, hvad der er til telefonen og hvad der er til computeren.

Jeg vil ikke give meget mere end 2-300 kr. for den?

//sub

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-11-04 17:31

tomcom forhandles i kvikly og føtex så det ville være et godt sted at starte

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 150 point
Dato : 18-11-04 17:33
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-12-04 20:56

har i denne uge fra d.3dec til 16dec Butler 300 Headset i metro til 299,00 incl moms

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 07-02-05 12:53

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-02-05 14:14

det var så lidt