/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjæææælp mig!!!!
Fra : YamahaBws
Vist : 304 gange
20 point
Dato : 03-08-02 21:07

Jeg har corsa cylinderkit og udstødning, 21mm karburator og andet godt. Mit problem er at jeg kun kan køre med et powerfilter og det er jo ik skide smart når man kører forbi strisserne. Hver gang jeg sætter mit originale luftfilter på kører den ik mere end 30 og den hakker helt vildt i motoren. Jeg har prøvet at skifte dyse, sætte andet filter i stillet på luftskruen, men den bliver ved med at hakke når jeg kommer op på de 30, hvad kan jeg gøre??

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 30 point
Dato : 03-08-02 21:33

Du skal tage og skille hele filteret af øverst oppe i filteret sidder der et indtag der er skruet fast med to små skruer, det skal du pille af og korte op med ca. 20 mm. og så montere det hele igen, den søger nemlig for at der ikke kan komme mere luft til karburatoren end som så, og så dyser du den ind som om den skulle køre med Powerfilter, tro mig det virker, det gjorde det på min PGO.
Held og lykke med din Knallert.
Hilsen Japse.