/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Kontorelev
Fra : Pernille25
Vist : 435 gange
500 point
Dato : 18-11-04 12:20

Hey
Jeg er en pige på 26, som søger en elevplads som kontorelev, meget gerne med økonomi i speciale.. Er der nogen der kender nogle virksomheder, som står og mangler mig..
Så skriv på bimwim@sol.dk for yderlige informationer..

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 18-11-04 12:32
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-11-04 12:44

Det ville nok gøre tingene lidt nemmere hvis man vidste hvor i landet du gerne ville arbejde. Jylland, nord eller syd, øst eller vest, fyn, sjælland, Bornholm, Fanø, Grønland eller hva'?

Kommentar
Fra : Pernille25

Dato : 18-11-04 12:48

Det vil nok forholdsvis være fyn og jylland, men det er faktisk underordnet, da jeg er flytbar

Kommentar
Fra : bne

Dato : 18-11-04 15:59

Du kan også prøve WWW.IUGUIDE.DK, eller www.jobnet.dk/afjobnet/ - begge steder kan du finde virksomheder og du kan lægge dit cv ind.

Held og lykke

Kommentar
Fra : anithus

Dato : 26-01-05 21:45

Der også flere af den slags job på www.jobindex.dk