/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hjemmesider
Fra : Agerskov81
Vist : 596 gange
35 point
Dato : 18-11-04 09:45

Hvad skriver man bagefter en adresse, hvis det er en tyrkisk hjemmeside? Her skriver vi jo dk eller com, man hvad med tyrkiet?

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 18-11-04 09:46

måske TR, det står der på deres biler.

Accepteret svar
Fra : fh1dk

Modtaget 45 point
Dato : 18-11-04 09:52

De har ihvertfald hjemmesider der hedder .tr gik på yahoo og søgte ali sen .tr og der kan du se det.

Godkendelse af svar
Fra : Agerskov81

Dato : 18-11-04 10:03

Tak for svaret fh1dk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-11-04 10:08

TR

..landekoder finder du her : http://www.pc-greve.dk/europa/lande.htm

Der er også TLD'ere der kan findes i alle lande : http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=tld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : birgitbock

Dato : 20-11-04 08:19

Jeg bruger gerne google, her kan du skifte land.
så du automatisk kommer ind på de tyrkiske hjemmesider.