/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjern Go!Zilla???
Fra : Caine
Vist : 386 gange
42 point
Dato : 03-08-02 19:13

Hej

Hvordan fjerner jeg de sidste komponenter af Go!Zilla...??? jeg har Uninstallet det... men der er stadig nogle komponenter tilbage som gør at jeg ikke kan downloade noget.... Nedtur!!!
en af komonenterne er hvis man højre klikker på et download.link står der stadig "Download with Go!Zilla"

Håber disse informationer er nok til et hurtigt svar...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-08-02 20:00

Hej Caine
Gør følgende
Gå ind i din registrerings database
den kommer du til ved at klikke på start-vælg kør-og der skriver du regedit-og klikker på ok
OBS
inden du foretager dig noget inde i regi,så tag lige en backup af den først,det gør du ved at vælge filer,og klikke på den der hedder eksporter,og så gemme backuppen,så kan du altid gendanne den igen hvis du kommer til at slette nogle forkerte nøgler eller værdier
når du har gjort det gør du følgende
tryk på ctrl+b så kommer der en søgeboks frem,der skriver du navnet GoZilla og klikker på find næste,når den så har fundet noget med navnet så sletter du det,så klikker du på ctrl+b igen og skriver navnet igen,og sådan bliver du ved indtil den siger at søgningen er færdig

på den måde får du slettet alle rester fra et program

MVH og en forsat god lørdag Brian

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 03-08-02 20:11

Hej Brian

Alt det er jeg klar over... men grunden til at jeg ikke gør det så meget er at der tit følger mange andre navne med et program... dvs Go!zilla er der også neget der hedder "smartExplorer" og sikkert også mange andre .DLL-filer....

Men den måde du henviser til er også meget god hvis det er små programmer uden alle de Add-ons

Accepteret svar
Fra : kaasgaard

Modtaget 52 point
Dato : 03-08-02 20:35

Hep,

EasyCleaner som jeg skrev om før gør det automatisk. Den finder simpelthen alle ugyldige referencer i reg.db. og giver dig mulighed for at slette dem.

Det er et lækkert lille program

Håber de hjælper.

// Martin

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 03-08-02 20:49

Tak for svaret kaasgaard. og for hjælpen Brian