/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det virkelig sandt??
Fra : Svinedrengen
Vist : 587 gange
1 point
Dato : 17-11-04 16:31

Jeg bemærker at KS' (alias arne.k - svampearne m.fl.) tråd er fjernet fra Kandu.

Så kan det være der kan blive lidt ro. Det ville det jo være rart, hvis denne mandsling forstod, at han i sin hidtidige form afgjort er uønsket.

Men lad mig gøre det krystalklart for ham, at hvis han dukker op igen under et andet nick, og med samme adfærd, så står mit løfte ved magt. Han vil blive trævlet op i småstumper og nådesløst udleveret til spot og spe for alle - og det er ikke småting af dybt kompromiterende materiale jeg har om ham.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-11-04 16:33

Der var du hurtig arne!

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 17-11-04 16:38

Tænk dig om...Jeg ved du er en fornuftig mand. Jeg er ikke arne, og dette er dybt seriøst.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 16:47

Svinedrengen, hvis du så også kunne få arne.jakobsen til at svare ordentlig til andre brugere uden at han er "nedsættende, nedladende og modbydelig" så har du virkelig fået opnået noget.
Ha' fortsat en god dag

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 16:49

Jeg kan til min store fryd se at svampearne's nye profil arne.k, allerede er fjernet. Der har Kandu-teamet da været hurtige. til os alle. Kærlige knuzz fra Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : hr.andersen

Dato : 17-11-04 16:55

Hej Kim

Kommentar
Fra : hr.andersen

Dato : 17-11-04 16:56

Husk hænger man en spand lort ud, så render det nedad.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 17:07

hr.andersen

Eller skulle jeg sige PsycoEddie, svampearne, arne.k m.fl.

Du har, efter at have eksisteret på Kandu, i mindre end er døgn allerede afsløret dig selv.

Hvornår fatter du hvor nem du er at genkende?

Nåh ja, at de slettede dig som arne.k, var enkelt. Men du tror åbenbart at de er dumme. Hallo Åndssvag!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-04 17:12

Svinedrengen, var det ro, du ønskede

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 17:12

Et af beviserne er at dine bemærkninger er snot-åndssvage:

Citat
Fra : hr.andersen Dato : 17-11-04 16:56

Husk hænger man en spand lort ud, så render det nedad.

Nej det gør da ej, kun hvis man vender spanden med toppen nedad.

Men det ved du jo intet om, vel din syge lille stodder. Gnæk AJ

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 11 point
Dato : 17-11-04 17:21

Thi hi...Du er ude at skide hr.andersen. Creamy har nemlig haft kontakt til svinedrengen og HUN hedder ikke Kim... du hedder derimod K.. S........

Nicks kan til tider være drilske.
En svinedreng behøver ikke være en dreng - så om igen KS

*psssst* eddie_skov. Den med lortespanden har du brugt før.
Find på noget andet. Du gentager dig selv og det er keeeedeligt.

Citat
Fra : eddie_skov Dato : 12-09-04 11:23

Der er ingen tvivl om at den cremede lider af et trauma efter at svampearnemangeeksamner og kjællekjelddd har misbrugt brugt hende, men jeg er nu lidt bekymret hvis hun også er misbrugt oralt som analt

>>Søg på google --> 'FREUD' - og koncentrer dig om, hvad der står skrevet omkring den orale og anale fase.

men sååååååen er jo når man hænger en spand lort ud så render lortet nedad;o)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 17:36

Creamygirl

Er lidt glad for at du gemmer indlægene. Selv de der i dag er slettede. Godt gjort min tøs.

Kommentar
Fra : lidl

Dato : 17-11-04 17:38

Det kommer igen, sagde bonden og gav svinet sul.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 18:12

hr.andersen er helt sikkert ikke arne.k.
Men Creamygirl fortalte lige hvem svinedrengen er

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 18:30

Hvad så dova, begynder du ikke at ha' en lidt dum smag i munden?

Du har jo hele tiden sagt at der ingen beviser var. Selvom beviserne har bidt dig.

Ha - Ha og Hæ og Gnæk.

Du er blevet sovset til i lort, og du har ladet dig trække rundt i det. I denne tråd, er det ikke mig der afslører sandheden.

Forstår du det nu?????

Pyt, du er stadig en go' kanduer, men pas på din naivitet?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-04 18:46

Tænk! - dig sad jeg netop og ventede på Dova. Du kan ikke lade være vel
Jeg fortalte vist ikke noget om, hvem Svinedrengen er. Kan du se noget i mit indlæg, som jeg og andre ikke kan?! Nej vel!....Du sidder og gætter og tror du er åhh så klog. Igen forsvarer du en ny profil hr.andersen, som du mener ikke er den samme som arne.k, svampearne osv osv. Er man så sikker som du skriver. Må det jo være dig selv der er hr.andersen.

Jeg begynder at tvivle på om du overhovedet har været inde på siden, som svampearne arne.k m.fl henviser til i sine tråde?!?!
Sig mig kvinde - har du slet ikke bemærket, at hele siden er sat op omkring et enkelt menneske (arne.jakobsen) som denne KS af en eller anden latterlig grund har valgt at udstille på den mest lede måde. Den tissemand du i aftes udtrykte at savne, den kan du gå ind på hans side og studere nærmere. Faktisk kan du læse om AJ's liv og bedrifter (set med en psykopats øjne) og endda selv komme med forslag til yderligere ydmygelser. Jeg fristes til at tro, at arne.k skrev forkert i sit indlæg (som nu er slettet). Jeg tror sq det er dig, der i stedet har sendt ham linket, som han i sit afsind takkede mig for. Skulle du være i tvivl Dova, så sidder jeg ikke som dig og godter mig over, at nogen gider udstille andre. (ikke en gang, hvis det havde været dig)

Jeg er ret så overbevist om, at du selv vil blive MEGET MEGET fornærmet og vred, hvis en lignende side dukkede op på nettet, hvor DU havde hovedrollen
Ser jeg lidt tilbage - kan jeg tydeligt huske, hvor smask sur du blev, fordi en bruger i sjov tog pis på dig og din mega røv.
Men uha da! det er sikkert noget helt helt andet...dengang var det jo DIG det gik ud over og derfor noget ganske andet/særligt - ikke sandt Dova?!
Du havde i hvert fald lynende travlt med at forsvare dig overfor disse ret så uskyldige indlæg, set i lyset af, hvad AJ må stå model til.

Gud fader, hvor jeg dog ikke bryder mig om typer som dig.
Så skide selvretfærdig, at det er til at brække sig over Du tåler INTET, men sidder Gud dødme i flere af denne svampearnes (KS) tråde og forsøger at glatte ud på hans hadske links og vildt usmagelige måde at føre sig frem på, samtidig med, at du selv er ved at tude over, at een profil tillod sig, at skrive du har en stor røv..Hvor er det dog grinagtigt, men samtidig tragisk.

Tsk, tsk Dova. Du må være i overgangsalderen. Jeg har hørt man kan blive temmelig forvirret og utilregnelig når man når den alder.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 18:52

Jeg har nu på fornemmelsen Arne, at med hensyn til nogen der er blevet trukket rundt, lugter du mere af lort end jeg gør.

Beviser mod hvad???? Og jeg føler mig til din orientering ikke bidt af nogen som helst.
Alle og enhver kan da finde sådan en bemærkning frem og skrive den, for at nogen skal danne sig tanker om hvem det er.
Og med hensyn til Svinedrengen, behøver man nok ikke lede længe for at finde ud af hvem det er, for når det er en pige der prøver at udradere arne.k, fordi vedkommende synes det er for meget at han er på nakken af dig, er mulighederne ikke særlig store, vel??
Du har jo ikke særlig manges sympati herinde efterhånden.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 19:12

Hvem var det nu lige der flippede ud dengang der var en der beskyldte Creamygirl for at være dobbeltprofil.
Men ikke desto mindre gør du det selv mod andre brugere i 99% af de spørgsmål du deltager i.
Citat
Hehe- kender du typen der sidder og indånder duften af deres egen prutter.....
og endda med velbehag

www.kandu.dk/dk/spg/52530
Den gang var det mango der blev tilsvinet på det groveste, fordi der tilfældigvis var en der havde en mening der gik dig lidt imod.
Og ca. en tredjedel af dit udfald denne gang, består også af syge beskyldninger, og resten af almindelig tilsvining.
Det kan godt være, at du selv synes du lyder helvedes smart, men stor respekt kan man ikke have overfor en hvis fornemste bedrifter er enten tilsvining af andre brugere eller også en gang selvpromovering af hvor dygtig man er til at fise eller bøvse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-04 19:25

dova

Svar på Creamy's indlæg.

Men som sædvanligt, gør du det, at du vælger at angribe istedet for at svare. Derved viser du jo blot, at DIN måde er den samme som Pcyco'ens.

Og DINE fornemmelser????? Har indtil nu ikke vist sig at være noget værd. Du fornemmede jo f.eks. at svampearne blot var en sød lille dreng??????

Hvad kan nogen så bruge dine fornemmelser til???

At du ikke føler dig bidt, er jo blot endnu et eksempel på din næsten grænseløse naivitet.

Ingen Smiley her. Den findes ikke!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-11-04 19:52

Med al respekt for både Dova, Creamy og Arne, som jeg anser for yderst kompetente og søde mennesker......
Opfører I jer ikke bare en anelse barnligt nu????

Elsker jer alligevel, jeg er bare sikker på, at I alle sammen har overstået puberteten, så bliv lige voksne

Ved ikke hvad I har af gammelt nag, men er det her ikke at gøre for meget ud af det?

Undskyld jeg blander mig - Knus Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-04 20:03

Hold da helt ferie
Dova for hulen - lærer du mon nogensinde, at se andet end det du ønsker at se?!

Jeg er stolt af, at jeg kan fise og bøvse. Kald det bare selvpromovering.
I couldn't care less

Jeg gad nok vide, hvorfor du udtaler dig på andres vegne (Mango) jeg begrænser mig dog til at udtale mig om en tråd, hvor jeg selv deltog.

Synes du virkelig at Mango blev groft tilsvinet?! Hvor pudsigt, du så ikke mener at AJ er blevet det gentagne gange af svampearne (KS) Han er en sød og uskyldig dreng i dine øjne - ikke sandt?!
Netop på det punkt er du dobbeltmoralsk så det sjask pjask driver af dig.

Du har aldrig set mig udtale, at AJ er stueren - ej heller mig selv. Tag nu og husk det til en anden god gang. Svampearne ønsker jeg langt væk fra kandu, alene af den grund, at det han foretager sig med at oprette sider om andre på nettet - er noget der overskrider min grænse for hvad man kan tillade sig. Hans sprogbrug er ikke værre end så mange andres.

Desuden kommer det vel ikke bag på dig, at jeg ikke mener Mango er blevet tilsvinet?!. Hun smider et provokerende indlæg, hvor hun antyder jeg sidder og koresponderer med mig selv. Husk venligst på, at det kan hun umuligt vide - og når jeg ved det IKKE er sandt, så provokerer jeg tilbage. Shit happens. Havde du forventet jeg skulle takke hende
Forskellen på henholdsvis din vrede vs min - er at du blev fornærmet over, at een antydede du har en mega stor røv. Mango antydede jeg var en psykopat. For mig er der altså en væsentlig forskel på disse udtalelser. Jeg ville sagtens kunne rumme, at hun havde udtalt sig om min røv, men det skulle ikke forbavse mig det mindste, hvis du hellere vil tiltales som psykopat. Den med røven gjorde virkelig nas

Og til din orientering er jeg IKKE profilen Svinedrengen. Det troede du lige hva

Jeg indrømmer gerne, at jeg mailede til profilen Svinedrengen (skrev det endda i den slettede tråd) og jeg fik en logisk forklaring.
Svampearne har dummet sig i et andet forum på nettet og blev dengang taget
(med både navn og adresse)

Nu er han genkendt her på kandu af svinedrengen, hvilket jeg anser som det bedste der er sket længe. Synd at denne KS ikke tog imod svinedrengens tilbud om at forsvinde.

Du skal da ikke undskylde, at du blander dig Ripley. Jo vi er dybt barnlige, men det er frivilligt om man deltager

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-11-04 20:08

-> Creamy - melder mig i de barnliges rækker, elers sad jeg nok ikke og fulgte med her.......
Men er det ikke af børn og fulde folk, man skal høre sandheden?

Og jeg ved at I alle 3 kan være dybt seriøse, hmm!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 20:42

Hej Ripley
Du skal da ikke undskylde at du blander dig.

Creamygirl
Nej, jeg troede nu ikke, at det er dig der er svinedrengen.
Og jeg er nu ikke den eneste der udtaler mig på andres vegne, det har du såmænd også selv gjort, og så mange andre også.
Du har for øvrigt aldrig hørt mig udtale, at svampearne er en sød uskyldig dreng, men vil stadig fastholde, at det hele startede som et "alternativt" angreb på AJ's væremåde, lidt som en joke som var lidt morsom til at begynde med, hvor mange andre, mig selv iberegnet, tog den direkte diskussion med AJ i stedet.
Svampearnes måde, har så desværre taget overhånd, og hvis du nu kigger den kommentar i den anden tråd, hvor jeg hentyder til linket om billederne, synes jeg ikke, at jeg giver udtryk for, at det skulle være morsomt, for så havde der ikke siddet denne smiley
Og det var nu ikke for at tage arne.k eller svampearne i forsvar, at jeg skrev som jeg gjorde i den samme tråd.
Men det tjener jo ingens fordel, og allermindst Svinedrengens, at give igen af "samme skuffe", eller endda gøre sig skyldig i endnu grovere overtrædelser, for at slippe af med en uønsket profil. Det håber jeg da, at andre end jeg kan se det rigtige i.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-04 22:17

Dova---> Jeg kan på ingen måde se, at svinedrengen har gjort sig skyldig i nogen overtrædelser. Svinedrengen forsøger at få KS til at opføre sig ordentligt. Noget han ikke har været modtagelig for, når vi andre har fortalt ham, at hans chikane er på grænsen til en politianmeldelse. Han fattede ikke det 'vink med en vognstang' som han blev givet. Tough shit! ... det fortryder han sikkert!

Hvad Svinedrengen har tænkt sig at gøre, er det nok lidt for tidligt at stikke anklager ud for - selvom jeg fornemmer du gerne vil være den første til at komme med disse anklager.
Og hel ærlig, så lugter det af, at du sidder og brænder for, at svinedrengen går gang med sine trusler, ellers havde du sikkert ikke kommet med denne kommentar:

Citat
hr.andersen er helt sikkert ikke arne.k.
Men Creamygirl fortalte lige hvem svinedrengen er;o)

To udtalelser der begge er en provokation til at få sat lidt skub i sagerne. hr.andersen kan du umuligt vide hvem er, med mindre det er dig selv - og jeg har IKKE fortalt hverken dig eller andre hvem Svinedrengen er - så Dova, hvad enten du vil være ved det eller ej, så er du med til at 'tænde bålet' til trods for du påstår, at du ikke kan se det tjener til nogens fordel.

Havde du virkelig ment det - var du slet ikke gået ind i tråden

Der findes utallige tråde med dig og svampearne/svampen arne osv. Ja kig blot efter, du har deltaget i stort set alt, hvad denne profil har oprettet. Den værste var denne, hvor du tilmed synes det var åhh så sjovt. http://www.kandu.dk/dk/spg/52210

Det synes jeg bestemt ikke, at den var - og valgte derfor ikke at gå ind i den. Du har bildt dig selv ind, at jeg holder hånden over AJ, men det er jo slet IKKE det det handler om. Det handler derimod om, at en profil KS har en syg form for humor, som jeg nægter at lade ham fortsætte med, hvis jeg kan gøre noget til at få det stoppet.
Havde det været dig KS havde chikaneret, så havde jeg ment det samme. Jeg skeldner ikke imellem, hvem der skydes efter - når chikanen er så grov.

Forøvrigt bryder jeg mig ikke om mennesker, der blot smider noget i en tråd uden at forklare sig.

Citat
Og med hensyn til Svinedrengen, behøver man nok ikke lede længe for at finde ud af hvem det er, for når det er en pige der prøver at udradere arne.k, fordi vedkommende synes det er for meget at han er på nakken af dig, er mulighederne ikke særlig store, vel??
Du har jo ikke særlig manges sympati herinde efterhånden.

Du skriver det ikke er mig du havde tankerne, men det ved vi begge, at der ikke er sandt.
Det er klamt! Hold dog mund, eller giv den råt for usødet i stedet for din væven rundt.

Det er netop sådanne indlæg der gør kandu til en børnehave. 'Jeg ved noget, men jeg siger ikke hvad'...æv bæv!.....Havde det ikke været nemmere slet ikke at komme med denne kommentar. Nej, så havde du jo ikke opnået det du ville - nemlig at forsøge, at gøre dig interessant. Noget du rask væk beskylder andre for at gøre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 23:11

"Havde det været dig KS havde chikaneret, så havde jeg ment det samme. Jeg skelner ikke mellem hvem der skydes efter - når chikanen er så grov"
Jamen så er det sgu mærkeligt, at du ikke griber i egen barm først og fremmest, for din fremturen over for mig og såmænd også over for et par andre, vil jeg også sidestille med en form for chikane.
Du ævler bare løs, og tillægger folk en hel masse dårlige egenskaber eller hensigter ud fra hvad du lige på det tidspunkt er i humør til.
"Med til at tænde bålet"? Jamen for pokker, det er du jo også selv, ellers havde du jo også holdt dig væk i stedet for at træde frem med din sympati for Svinedrengens kommentarer, men det var jo helt ok, sålænge nogen skrev noget der lige passede i dit kram, ikke sandt. For øvrigt var der jo andre end mig i den tråd, og endda folk der gladeligt bød arne.k velkommen tilbage, men det skøjter du jo let og elegant henover.

Og du kommer i hvert fald aldrig til at bestemme om jeg skal holde mund, så hvis du vil have det råt for usødet, kan du få det, selv om det ellers er mig imod at skrive sådan til nogen, men min mening om dig er, at du er totalt rådden i skallen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-04 23:14

Ditto

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-04 23:18

Men at mine indlæg til dig skulle være chikane - er lige til at grine af
Du klarer bare dårligt, at du får et indlæg stukket i hovedet som er på mere end fem linier. Jeg gør nemlig meget ud af, at forklare hvad jeg mener. At du så ikke kan tåle min mening - tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hvornår henter du forstærkning?!?

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 17-11-04 23:23

Utroligt som creamygirl minder mere og mere om den dæmoniske duo med kvalme smileys og overfald på bestemte brugere.
Vi er nogen der kun deltager lejlighedsvis og som gang på gang kan konstatere, at disse selvbestaltede smagsdommere optræder på særdeles usmagelig vis. UD MED DEM!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-11-04 23:32

Du får lige lidt mere chikane

Citat
Jamen så er det sgu mærkeligt, at du ikke griber i egen barm først og fremmest, for din fremturen over for mig og såmænd også over for et par andre, vil jeg også sidestille med en form for chikane.

Chikane i mine øjne er ikke at fortælle hvad man mener. Chikane er når man som KS opretter hjemmesider med total opdigtede historier

Citat
Du ævler bare løs, og tillægger folk en hel masse dårlige egenskaber eller hensigter ud fra hvad du lige på det tidspunkt er i humør til.

Nope, jeg skriver, hvad jeg ser her på kandu

Citat
"Med til at tænde bålet"? Jamen for pokker, det er du jo også selv, ellers havde du jo også holdt dig væk i stedet for at træde frem med din sympati for Svinedrengens kommentarer, men det var jo helt ok, sålænge nogen skrev noget der lige passede i dit kram, ikke sandt.

Det var DIG der skrev følgende: Men det tjener jo ingens fordel, og allermindst Svinedrengens, at give igen af "samme skuffe", eller endda gøre sig skyldig i endnu grovere overtrædelser, for at slippe af med en uønsket profil. Det håber jeg da, at andre end jeg kan se det rigtige i.....................JEG har ALDRIG påstået, at jeg ikke har lyst til at tænde noget bål..right

Citat
Og du kommer i hvert fald aldrig til at bestemme om jeg skal holde mund, så hvis du vil have det råt for usødet, kan du få det, selv om det ellers er mig imod at skrive sådan til nogen, men min mening om dig er, at du er totalt rådden i skallen.

TAK
Du er også temmelig rådden i skallen.

invincible---> Tak for din begavede kommentar! UD med dig

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 17-11-04 23:40

Kvittevittevitbumbum du er sgu alt for dum!
Intellifrequensen er da vist brændt sammen på madammen!
Fløden er da vist blevet sur, måske fordi ingen vil gøre kur!
Hun så, hun gik, hun kom, desværre er gåsen aldeles tom!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-11-04 06:09

Jamen godmorgen til dig invincible
Jeg blev desværre nødt til at forlade dig i aftes. Som du nok allerede har regnet ud, så har jeg morgentjansen idag - og lidt søvn har vi jo brug for..ik?!

Nu er det så jeg sidder her og funderer over, hvorfor du, som jo kun deltager lejlighedsvis pludselig dukker op og fabler om fløde og gås. Skriv dog som du plejer 'flødegåsen' i stedet - det tager jeg såmænd ingen skade af. Du kan kalde mig lige hvad du lyster - så længe jeg får samme ret

Iøvrigt flot du kom ind blot fem minutter efter jeg spurgte Dova,
hvornår hun fik brug for et pusterum!!

Ha en god dag hr/fru invincible

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 08:16

Igen lidt oralonani fra "kvinden der ved alt"...

Jeg synes det er et smukt digt fra invincible

Creamy, du er simpelthen en tand for meget, det skulle ikke undre nogen om du var en kvinde der i virklighedens verden ikke turde ytre din mening...og så får du her inde kastet al din galde op..du burde skrive med grønt!!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 10:26

Jamen sikken tanke uden li'e, at jeg skulle være en pi'e!
Du er bare alt for lam selv om du efterligner en ham.
Jeg har hørt noget af det særeste, at du skulle være Molos kæreste.

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 11:09

En god ven af mig fandt dette link, som menes at passe på en eller flere af deltagerne i denne tråd.
Gæt selv hvem: http://www.netpsykiater.dk/htmsgd/narcissistisk.htm

Hos mig findes ingen nåde,
i løsningen af denne gåde:

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-11-04 17:09

Ej hvor skummelt - og aldeles uden pli. Øb og Bøv sidder sq og bagtaler folk, mens man uvidende passer sit arbejde og ikke kan forsvare sig. Shame on You

Men ok!......lol Mango, din kommentar vil jeg tillade mig at vise til mine kære. De vil dø af grin og tænke 'gid det var så vel' ... argh, det er løgn
de kender mig jo (hvilket du ikke gør) og holder af mig, netop fordi jeg ALTID siger, hvad jeg mener. Tænk dig Mango, mange mennesker anser det faktisk som en kvalitet, at man kan regne med, at sine medmennesker siger sandheden, selvom den til tider kan gnave. Din måde at håndtere egne meninger og holdninger på, svarer til at pakke sit lort ind i en en lille sirlig pakke påsat en polkaprikket sløjfe. Dette kan jeg ikke bruge til noget, da det blot sinker processen, som i dette tilfælde var at åbne Dova´s øjne for hendes egen hang til ballade (hun er jo kendt for kun at kan se andres ballade gen).
Forøvrigt hedder det ikke 'oralonani' men --> 'oralbegavet' - og jeg skriver da med grønt! - Kan du ikke se det?!

Invinsible---> Du piller bare videre. Det kunne jo tænkes, at du på et tidspunkt finder noget brugbart ca. 30 cm nord for scrotum (hvis du da har en sådan).

I ønskes alle en god aften fra Creamy, som tidligere led af storhedsvanvid, men så pludselig opdagede, at jeg var perfekt *find selv en passende smiley* og sorter selv i ironien og sarkasmen (hvis ikke det fremstår tydeligt nok)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 17:20

Creamy

Med fare for at Molo kommer efter mig. "Du er squ ikke det værste der findes!" Hygge Arne

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 18:11

Nææh hende Creamy er sikkert god nok...og sjovt nok..jeg kan skam også sige min mening...synes bare det er meget svært at gøre det på skrift...du kunne lige vente dig hvis du stod overfor mig Creamy

Og jeg gider ikke sloges mere med dig Creamy, det er livet for kort til...og mine stunder er for dyrebare til negativt lort!

Det er gået op for mig at i unge piger besidder noget vi gamle på 40 desværre ikke lærte af vores mødre..i kender ikke til flinkeskolen..og det er bare så fedt for jer..vi andre falder stadig i...jeg håber stadig at jeg kan lære det...prøver ihærdigt..Det er nok derfor at dine kommentarer (creamy) går ind og provokerer mig..der er nok noget om snakken

Mange venlige hilsner
mango
Arne..slik du bare videre...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 18:20

Mango

Jeg slikker ikke nogen eller noget, men når nogen har nosser nok til at stå frem og sige sin mening, uden at pakke den ind i fløjl, skal vedkommende ha' et skulderklap. Der er alt for mange her på Kandu, der holder kæft for HUSFREDENS skyld. (Hvor blev husfreden forresten af?). Så når nogen siger deres ærlige mening, er det temmeligt befriende.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 18:36

Ja drøm du bare videre...helt ærligt, hvem dælen gavner det, at man siger sin mening herinde?

Arne, jeg lever altså ikke kun herinde..Jeg synes mit private liv er bedre at bruge sit krudt på..samt ordne konflikter på..jeg har ikke så meget brug for at løse konflikter hele tiden..må indrømme at jeg er på kandu, for at hygge mig og slappe af..derfor prøver jeg at være venlig og hygge mig med folk..
Men sjovt nok, bliver det herinde betragtet som , nikkedukkeagtigt og naivt..samt at man er konfliktsky og hvad man ellers kan finde på at pådutte mig, uden overhovedet at kende mig..det synes jeg er flot klaret
Jeg kan kun som creamy sige: i kan dømme løs..i kender mig ikke!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-11-04 18:55

Mango

Jeg mindes ikke, at have nævnt noget om hverken min alder, eller opdragelse her på kandu. Til din orientering er jeg er 77år - og lærte af min mor, at det er helt i orden ikke at lade andre sig styre af et mindre flertal

Faktisk så roste hun mig, når jeg sagde min far imod - og forklarede mig, at så længe man kan argumentere for... og begrunde sine meninger og holdninger, så er man ikke tabt bag en vogn. Hun var en klog kvinde, som havde fået samme opdragelse som du selv. Ro...renlighed....regelmæssighed

Kunne du prøve at begrunde forskellen på at AJ 'slikker' i sin kommentar til mig, hvis ikke du gør det samme i din kommentar til invinsible?!

Citat
Jeg synes det er et smukt digt fra invincible

Nå nej, du gider ikke bruge din dyrebare tid på negativt lort...silly me

Kommentar
Fra : binky

Dato : 18-11-04 18:57

Det var åbenbart et godt spørgsmål, svinedrengen kom med. Jeg skal da love for folket tænder af. Så vi må have flere af den slags, for det er godt til aggresionerne. Jeg kommer bare ikke med dem. Det er da lige i svampernes ånd, det, der foregår her.
mvh
binky

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-11-04 18:59

Citat
hvem dælen gavner det, at man siger sin mening herinde?

Hven dælen gavner det, at man ikke siger sin mening?!
Nå ja, hvis man ønsker et kandu, hvor det verbale sprog består af en udleveret pose ord (med ca. 100 at vælge imellem) sååååå blev vi så dejlige ens at høre på

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 19:07

yes yes..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 19:19

binky

Folk tænder ikke af. Folk udveksler synspunkter, og det er sundt. Det der sker i denne tråd er IKKE i KA's ånd, dertil er ordforbruget alt for pænt. (Og hold så op med at bruge mit navn Arne i forbindelse med den syge Psycopat). HAn hedder ikke hverken svampearne - arne.jacobsen - arne.k eller professor_svamp. Han er KA.

At såvel du, dova og flere andre, ikke er i stand til at mærke når en elefant skider jer i nakken, er jo trist. Men det skal da ikke forhindre en sund meningsudveksling.

Creamy

Gu er du er 77 år gammel. Men du har livsvisdom der kunne tyde på det.

Du har hørt efter hvad dine bedsteforældre fortalte.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 19:23

mango

Citat
yes yes..
]

Hvis du ikke har lyst til at debattere, eller nosser nok til at have en mening og forsvare den, hvad pokker laver du så i denne tråd????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-11-04 19:24

AJ
Nej 'han' er ikke KA - han er KS.. Så LÆS dog tråden mand

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 19:36

tjaah Arne jeg er her altså bare

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 19:37

Shit, men A og S sidder lige ved siden af hinanden. KanDu nogensinde tilgive mig??? Hulk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 19:42

mango

Det er da helt fint. Hvis du så enten kan holde kæft, eller være villig til at diskutere dine indlæg. Men at komme med kommentarer og holdninger, som man så ikke senere vil eller kan forsvare, er for lamt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 19:48

Jeg har ikke tænkt mig at holde kæft..og ja jeg er lam *LOL*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 19:51

Shit: jeg har så svært ved at holde kæft, så jeg må jo prøve at forsvare mine holdninger
Ser nogen mennesker, som jeg hver for sig respekterer, opføre sig som børn i min børnehave
Pokkers også at de er nemmere at styre der, for resten har I lov til at have jeres holdninger - men for pokker da - I frustrerer mig - Knus Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 20:03

Tænk, at verden er af lave
for gåsen kan ikke stave,
for det er jo lige det,
at navnet indeholder et C.

Tænk at den lille virgo kan savle
fordi hun tror jeg piller navle,
og selv om pungen ej er tom
vil jég ej være din gom.

Når nogen er så fulde af had
skulle de tage et styrtebad,
og tænke sig om en ekstra gang
så det ikke vælter med et bang.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 20:11

mango

jeg mente lam i ROEN, og det er du ikke.

TheRipley

Hvis du mener at du har holdninger/meninger som du vil dele med os, så kommenter lige sagen dova/creamy i denne tråd.

Det ville da være brugbart/interessant at høre din kommentar.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 20:22

Tak Arne..synes jeg ellers lige du sagde at jeg var ..kan du bestemme dig..sig mig har du overhovedet en holdning til det

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 20:23

-> Arne, jeg vil gerne kommentere min mening, jeg har den dybeste respekt for både Dova og Creamy, de hjælper mange brugere på Kandu og hvad de har af indbyrdes diskussioner vil jeg ikke blande mig i - Kandu ville være dårligt stillet, hvis en af dem gik ud.
Har haft den samme respekt for dig, og har forsvaret dig flere gange, men du går somme tider over min grænse for normal anstændig opførsel - desværre, for du ved meget om mange ting.
Men du har selv valgt dit sprogbrug - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 20:34

At Creamy' skulle hjælpe andre
får tankerne til frit at vandre,
og kan slet ikke komme i hu,
at nogen af hendes svar skulle du.

Derimod med skønne Mango,
ville jeg gerne danse tango,
og selv bare tanken
giver mig hjertebanken.

Husk at her i det virtuelle
kan vi godt være spirituelle

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 20:41

mango

jeg viser det gerne igen

Citat
Det er da helt fint. Hvis du så enten kan holde kæft, eller være villig til at diskutere dine indlæg. Men at komme med kommentarer og holdninger, som man så ikke senere vil eller kan forsvare, er for lamt.

Det var det jeg sagde.

TheRipley

Intellektuel viden og menneskelig samme, er 2 forskellige ting. Ingen er i tvivl om, at såvel dova, creamy som jeg har stor videnskabelig viden. M.h.t. menneskelig viden træder dova dog så meget frem, at det er helt galt. Det er det, creamy i denne tråd fortæller hende. Jeg har i andre tråde fortalt dova det samme. Men hun har absolut ingen forståelse for egne fejl. HVer gang nogen forsigtigt har antydet fejl hos dova, ryger hun helt ud af flippen. Når så andre gør det samme imod mig, siger hun bare "Slap nu af, han er jo kun en sød lille dreng med en mission". Den søde lille uskyldige dreng, er nu kendt som KS. En profil der på Kandu har huseret i årevis under mindst 20 forskellige aliasser, og i samme tidsrum har overbeskidt og forfulgt folk ud over alle tilladelige grænser.

Svinedrengen som måske er en dame: Tak for tråden. ;,-)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 20:42

Invisible: Var det ikke dig, der skulle fundere over poesi og prosa I STEDET FOR kELLD
-og jo, både Creamy og Dova hjælper.

Og selv om man skriver på vers
-kan man altså godt være på tværs

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 20:46

Ripley er du ikke lidt for kæk
fornuften er jo ganske væk,
taler du nu som du lyster
eller er du bare en kryster?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 20:47

og Arne: Synes stadig både Creamy og Dova er super OK - søstersolidaritet
De må selv skændes som de vil, men du kommenterede ikke det jeg skrev om dig
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 20:48

Invinsible = et ramt navn
Invincible = mio

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 20:50

Invisible:
Det må være noget med luften,
du taber helt fornuften,
vi har to kloge Quinder her,
som roserne er værd

Og så er min mening om både Dova og Creamy vist tydelig nok - nu må de promovere sig selv, de har lov til det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 20:53

Mener nu ikke at Arne har særlig stor forstand på menneskelig viden, så skjuler han det i hvert fald temmelig godt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-04 20:58

Skulle spørge fra en rockerven, om det er her han kan få sine røde vinger?? Aner godt nok ikke hvad han mener med det!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:04

Han må sgu vente lidt for de virker lidt præmenstruelle lige nu.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 21:04

Tedd
Er det en Harboørerocker

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:07

Næh, dova de knallert-motionister har da ikke sans for det mere farverige af livet

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:08

Hvorfor hedder det altid præmenstruel, når man ikke er enig?

Ikke præmenstruel hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:08

Ingen der har spekuleret på hvorfor den her har en rød næse?

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:09

Er du klar til at levere røde vinger, Ripley?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:12

Nope!!!
Vil gå ind og snakke med min kæreste, der er overbevist om, at jeg er præmenstruel, fordi jeg sidder foran computeren i stedet for at snakke med ham
Mænd - et folkefærd for sig selv!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 21:12

TheRipley

Mener du dette?
Citat
Har haft den samme respekt for dig, og har forsvaret dig flere gange, men du går somme tider over min grænse for normal anstændig opførsel - desværre, for du ved meget om mange ting.
Men du har selv valgt dit sprogbrug - Hilsen Ripley

Hvad vil du ha' jeg skal svare?

Jeg bestemmer jo ikke hvor din grænse ligger, og mit sprogbrug retter sig ind efter hvem jeg taler med/til.
Jeg kan tale meget pænt, hvis folk taler pænt til/med mig. Ellers

At være underhund, der blot lægger sig ned og blotter struben, er ikke og har aldrig været mig. Semper Fidelis.

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:15

ARNE GO HOME!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:15

Arne, hvem snakker om at være underhund????
Og nej, du taler ikke altid pænt til folk, der stiller pæne spørgsmål - og nu er jeg diplomatisk!
Du ved helt sikkert godt, hvad jeg mener, det har jo været bragt på bane før, eller.........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 21:19

Altså, din sidste kommentar er jo direkte løgn Arne, eller også er det den med manglende selverkendelse der spiller ind.
Det er muligt, at du kan tale pænt til folk der taler pænt til dig, men det gør du bare ikke.
Grunden til, at nogen herinde har noget mod dig, er jo netop fordi, at du overfalder verbalsk, utallige uskyldige spørgere eller andre der tilfældigvis kommenterer i samme spørgsmål som du deltager i.
Uden at nogen forudgående har generet dig på nogen måde.
Det er vi mange der har prøvet at forklare dig, men det er bare aldrig feset ind på lystavlen.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:19

Og vil gøre det klogeste lige nu, gå ind IRL - selv om det her er lidt sjovt
Men kan jo altid logge på senere og se om I er blevet kedelige! (Hope not)

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 21:29

Ripley, jeg ynes du er en engel, med en fantastisk stor tålmodighed...JEG har meget tålmodighed...men du overgår mig med mange længder..
Hvad jeg mener?....ARNE..han fatter nada..du kan ligeså godt snakke til en dør, når det er i den boldgade.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 21:34

dova

Nu taler du igen om andres lystavler. På trods af de spark du har fået idag!!!!!
Du har ingen lystavle, det er squ da langt værre.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:36

Mango: Arne har aldrig trådt mig over tæerne, derfor måske tålmodigheden

Værre med kæresten - bare fordi man sidder på Kandu en times tid - så sover han

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:42

Arne fra Herning
han har en gerning,
men ingen vil med ham bytte
for han er til ingen nytte!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:42

Men siden jeg nu alligevel sidder her - og hvis jeg en gang skulle få brug for at vide det.....

Hvad betyder "Semper Fidelis" ?

Havde vist travlt med andre ting end at passe mine latintimer, da jeg var 15

Hilsen Ripley - der gerne vil vide, om hun er blevet fornærmet på udenlandsk.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:44

invicible: fyldepennen.dk, det må være noget for dig.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:44

Altid trofast = U.S.Marine motto

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:46

Så lyder det jo helt venligt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 21:47

Nååehh Ripley..sødde dig da...jamen manden må jo være træt så?

Oki..Arne har skuffet mig..sååeh derfor..ok, hvis ikke han havde det ville jeg naturligvis heller ikke have noget imod manden..dog er hans omgangstone noget barsk..men jeg har jo mødt Arne i virkligheden og mener at vide..he he at han ikke mener det så slemt som det lyder...men men jeg har prøvet at forklare manden at den ikke holder på skrift, fordi, 80% af vores kommunikation er jo det vi ser hos hinanden og vi "ser" jo ikke hinanden her, så her kan misforståelser nemt opstå..
Det er også en af grundene til at jeg er ked af at diskutere her!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 21:47

Man må sig ikke vigte
bare fordi man kan digte,
men poesi er det næppe
og sætter lys under skæppe!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:56

Mango: ja men kedeligt alligevel, mn vi er helt enige om, at det er farligt at skrive her, hvis man ikke modererer sig, når man bliver virkeligt optaget af et emne, for så er det så nemt at gå over stregen. Kandu er fint, til at stille spørgsmål og ti sjov og ballade, men det kan hurtigt blive for personligt, hvis man skriver om noget man er personligt berørt af. Tror at Arne som de fleste andre her er ok, men er ikke altid enig med ham i hans sprogbrug - men glad for at du fortæller, at det kun er på skrift
Og invicible - Lousy profil - gider ikke engang digte om den, skibet er sikkert sunket for 100 år siden

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 21:58

-og tror lige, at min stavekontrol fik en virus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-11-04 22:00

Arne fatter stadig intet
Det er sgu da din lystavle der ikke er feset noget ind på.

Men hvis det er så svært at forstå, skal jeg da prøve et lidt andet ordvalg:

Arne, en af de eneste grunde til, at folk har noget mod dig, er netop dine verbale (sig endelig til hvis du ikke forstår verbale) angreb på spørgere og andre brugere, uden de på nogen måde har generet dig.
Det er vi mange der har prøvet at forklare dig, men det har du endnu ikke forstået noget af.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 22:04

Kære ven, du kan ej digte;
Dog er du vældig god til at rime.
Lad nu ikke fornuften dig svigte;
Og lade rimene komme i stime!

Author AJ

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 22:07

På vers vi laver tråden her,
men mon det hele er det værd?
Hvis nogen lærer noget nu,
Ja men så virker jo Kandu!!

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 18-11-04 22:18

Du lokumsdigter,spar din flid
sæt dig rolig ned og skid.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 22:22

rytmehans: Du må være et nyt digterhåb - synes bare jeg har set det før???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 22:24

dova fatter stadig intet.

Hun tillader indtil flere elefanter at skide på hende. Uden at bemærke det. Hun bemærkede heller ikke min bemærkning om at hun ikke ejede en lystavle.

invincible

Du rimer og rimer, og har den frækhed at kalde dig selv digter.

Du er IKKE digter, kun en alm. rimsmed, som der findes 1000 af i ethvert sogn.

Dit seneste rim om mig, var mere en fornærmelse end en kommentar. Men det skulle jo rime ikke?

Hvis en mands holdninger og meninger kun kan udtales i barnlige rim, er de squ ikke meget værd.

Tag dig sammen, OH Uovervindelige.

P.s.: Du kendte dog vores valgsprog.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:31

Og du fatter mindre Arne!
Du tror SÅ ringe om dine medmennesker at det er en synd!
Jeg er temmelig overbevist om at dova har fattet elefanterne..

Og hvorfor er det dig så meget om at gøre ,at fortælle manden at han ikke er digter?..kan det da ikke være hamrende ligegyldigt?

Din far! Jeps..se han var digter, men manden her skider da ikke på din far af den grund.

Prøv nu at se lidt objektivt på tingene Arne..bare lige lidt.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 22:37

Arne: Kan vi ikke aftale, at vi begge to tømmer vores rødvinsglas og så går i seng, hver sin godt nok men alligevel!!!
Jeg har lige givet et tilsyneladende ulovligt tip - og du vrøvler, så skal vi ikke give Kandu fri for os - LIDT!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:41

ha ha.Ripley...lyder fornuftigt..jeg sidder også og er blevet sjov og overmodig af samme grund...det er åbenbart "lillefredag" idag!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-11-04 22:45

Skål og G'nat piger.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 22:46

Selv skål - sov godt
Og Mango - det burde have været fredag

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 18-11-04 22:49

Arne J. fatter intet og han har aldrig været amerikansk marinesoldat - det kan sådan en glatnakket slapsvans nemlig ikke blive, og det var ikke et forsøg på fornærmelse, men en konstatering.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 22:59

Ripley..yes, det kan vi absolut kun blive aldelses ganske enige om *LOL*

Tror også bare at jeg snart skal finde min seng...skal jo da tidligt op imorgen.
nat nat..

Arne..sov sødt..men du går nok ikke i seng endnu?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 18-11-04 23:07

Mango: det gør vi jo heller ikke, vi trækker os bare forsigtigt ud af en tråd, vi har for lidt indflydelse på, og drikker lidt mere vin - i alle tilfælde lidt endnu

Men sov godt allesammen, når I går i seng - godt at referatet kan læses i morgen tidlig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-11-04 23:10

som skrevet ud af min hånd *LOL*

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 19-11-04 08:56

>> Arne

En måde at slippe af med din WMP 10 på kunne være at få fat på en CD fra en ældre udgave af et af computerbladene hvor WMP9 er på, ellers kan jeg sende dig WMP 9 via www.yousendit.com

Rytmehans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 13:04

rytmehans:
Hvilket fortræffeligt Link.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 10:35

Kommentaren; Fra : TheRipley Dato : 18-11-04 20:23 var næsten noget jeg kunne have fundet på at skrive, men jeg er ikke TheRipley, så min kommentar må blive : http://chataholic2.homestead.com/files/Nananana.wav

rytmehans synes jeg, går mig lidt i bedene ved at benytte et digt der er næsten enslydende med noget jeg skrev i anden forbindelse for et par dage siden ...og begynde at komme med tekniske overvejelser i en smalltalk tråd ...også meget molokylisk

...heldigvis er der næppe nogen, der kommer til at forveksle os

creamygirl -> http://chataholic2.homestead.com/files/Badgirl.wav

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 10:42

...og når du så har ømmet dig lidt creamygirl -> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/1d/Sarah_van_Fleet_rose.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 20-11-04 14:02

Minsandten om ikke denne radikale klemmesamler tager afstand fra de cremede udgydelser, men selvfølgelig med hurtig tilgivelse for så længe det bare går ud over såkaldt bredrøvede og andre almindeligt dødelige er der nok ingen grund til for megen forargelse når bare det er underholdende.
En molokylær undskyldning til den varmhjertede Sus, der endda lukker sit hjem op for fremmede, burde være på sin plads for vi må vel ikke glemme den gamle talemåde: Den der tier samtykker!
Hvilket selvfølgelig også gælder en række af andre "frelste" kandubrugere.

Jeg håber, at jeg snart kan forlade dette lettere betændte forum, med mission completed, så dette brilliante initiativ kan fungere som det er tænkt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 15:09

invincible -> ...eller sku' jeg sige : Er du dova's mr.dova ? Ja, jeg spø'r bare

..undskyld dova, hvis dette ikke skulle være tilfældet? Jeg gætter bare ...som så mange andre

Ps. jJeg lukker skam også mit hjem op for 'fremmede' Kig du bare forbi : molo<Snabel A>lite.dk el. molo<SnabelA>pc.dk ..og få adressen ....husk FF'erne

Citat
Jeg håber, at jeg snart kan forlade dette lettere betændte forum, med mission completed, så dette brilliante initiativ kan fungere som det er tænkt!

...som tænkt ? På hvem ? På dig ...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 15:12

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-04 15:31

Mission impossible, invincible

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 20-11-04 15:53

Nu kommer de små bettefandener frem.
Gerne genere andre, men ikke ...!

Hvorfor genere dovaen endnu mere (hun ved ikke hvem jeg er og omvendt)? Det er ikke hende der er skurken, men snarere offeret sammen med adskillige andre.
Ripleyen og molokylen burde måske være mere solidariske med ofrene. I agerer fandme som en hob af fængselspræster der syntes det er så synd for gerningsmændene, men som skider på ofrene.

Teddy er du også en af kujonerne eller morer du dig bare? Første trin af mission opruskning er lykkedes.

Hvem jeg er, en gammel bruger der havde glemt sit pw og manglede mailadressen så der skulle nyt brugernavn til og hvad oplever man, alt er ved det gamle, men MÅSKE med nye aktører.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 16:13

Nå nå nå... slå koldt vand i blodet invincible : Du kunne jo begynde med at kommentere på om; hvorvidt du er mr.dova og jeg er bestemt ikke ude på at genere nogen. Uanset om du finder det : Fængselspræstagtigt ... *LOL*

Hvorvidt du har været hér på sitet tidligere ...eller hvor tit ? ...er vel i og for sig; sagen ganske uvedkommende !!!

....eller hur ?

Der skal ikke 'ofres' her

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-11-04 17:07

Hvis jeg bare anede hvad det er for en mission du er på invincible, så kunne jeg svare dig? Hvis det er brugeres udfald mod andre brugere, du gerne vil stoppe, så er det mission impossible! (For gamle der faldt kom der nye overalt) Jeg har udtjent min værnepligt i at prøve at forhindre det! Om det morer mig at det er sådan? Nej, men forklar mig lige hvem ofrene er? Dova tror jeg næppe kan katagoriseres som offer, hun er da ganske kvik til at både slå på tæven, og forsvare sig. Så giv mig lige nogle navne?

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 20-11-04 22:05

Den mission er vist godt nok impossible, Tedd, men derfor kunne man jo godt prøve at provokere lidt på en sjov måde.

Jeg følger vist ikke ordentligt med for så slem er dova da vist heller ikke og nej jeg er ikke hr. dova hvis en sådan findes.
God nat med jer!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-11-04 22:36

Nat nat invincible; sleep tight

..bedre held næste gang

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 08:33

invicinle -> for meget en søndag morgen,

Først bliver Molo og jeg til "en hob af fængselspræster" - for det første er der nok ingen af os, der dur som præster og under alle omstændigheder ville det vist være er meget lille hob.

For det andet, har jeg ikke, gør ikke og har ingen intentioner om at ville fornærme Dova, læs mine indlæg i starten af tråden igennem

God søndag: Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 08:57

Hai TheRipley og selv god søndag

Jeg har indstillet dig til at være 'årets peacekeeper'

http://www.kandu.dk/dk/spg/52812

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 09:14

Molo, det var sødt skrevet

Men nu er du jo også fængselspræst, ikke

Hilsen Ripley - som er så rørt, at jeg ikke kan finde på noget at skrive

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 09:25

TheRipley -> Joda... en fængslende Woodoo præst ..måske ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 09:40

Shit Molo -> ærgerligt at jeg er til Aliens

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 09:53

TheRipley -> Har du været inde at se AVP ?

http://www.avp-movie.com Har du ikke besøgt denne side før ? Så er det på høje tid !!!

</SCI-FI FREAK>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 10:01

Lige den Alien film, er ikke en af mine favoritter og jeg skal ikke se den

De har sgu da glemt Ripley, og så skal jeg oven i købet have stukket i næsen af min søn, at det er fordi hun er for gammel, ungdommen nu til dags

Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 10:17

(hør )Så kan jeg fortælle dig at stemningen hos både skuespillere og instruktører er den : Ingen ny AVP 2, men derimod en Predator 3 og en Alien 5 (..med Ripley ...der bestemt ikke er for gammel til undommen )

</DENUNGE44ÅRIGE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 10:21

[hør] Send sønnike ind at se : http://www.irobotmovie.com ...men tjek lige selv siden ud.

Dén skal jeg til gengæld ikke ind at se. Jeg har læst den, men filmudgaven er for børn og MEGET amerikansk !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 10:34

Hej Molo

Jeg tror han skal se dem begge 2, han er 18, så det er slut med at sende ham nogen steder

Men jeg må være en barnlig sjæl, for den anden lyder da god, hvad hedder bogen??

-og håber du har ret, vil gerne se Alien 5,

Hilsen Mosefundet Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 10:47

Bogen er skrevet af Isaac Asimov : http://www.asimovonline.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 10:54

Tak, den vil jeg ønske mig til jul - hvis jeg ikke lige når forbi biblioteket inden.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 21-11-04 12:08

Hvad var det nu lige der er så interessant med fængselspræster, jo de har altid en masse moralske opstød omkring den måde samfundet behandler banditterne, men ikke et ord om ofrene med mindre en af dem selv bliver overfaldet.

Ripley, søstersolidaritet med en der overfalder verbalt og så på den måde?

Har ikke tid mere i øjeblikket, men tænk over om det er rimeligt at lade stå til!
Jeg deltager så lidt, at selv hvis alt hvad jeg skulle gøre er forkert så vil der ikke være ret meget af det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 12:16

Hvilke fængselspræster kender du ? De jeg har mødt ...selv svenske af slagsen ! ..har aldrig haft :

Citat
..en masse moralske opstød omkring den måde samfundet behandler banditterne, men ikke et ord om ofrene..

..ikke af, hvad jeg ved og har oplevet. Hvad bygger du dine påstulater på invinicible ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 21-11-04 12:32

Den trykte danske presse. Adskillige gange og for ganske nylig:
Kilde DR Nyhederne
"Strengere straffe forsømmer de indsattes fremtid
Landets fængsels-præster advarede i denne uge Lene Espersen mod at gå for vidt i kravet om stadig strengere straffe. De mener, at regeringen glemmer, at hjælpe de indsatte til at få en ny start i livet efter, at de har udstået deres straf.
Justitsminister Lene Espersen mener, at de nye og strengere straffe i dag er i bedre overensstemmelse med befolkningens retsfølelse end tidligere."

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 12:41

Der er 'brådne kar' alle vegne ..også blandt præster : Gid fanden havde dem

Jeg mener debatten i det tilfælde du henviser til; går på : Øget straf = Mere retfærdighed, tilfredsstillelse af ofrenes hævgerrighed og retsfølelse set i forhold til, om det rent faktisk hjælper mennesker at straffe dem hårdere, hvad resocialisering anbelanger.

Men man læser det jo problemstillingen, som den falder i ens kram ...rent politisk

Altså et praktisk og ikke som et etisk spørgsmål !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 15:45

Invisible:
Jamen jeg føler da solidaritet med alle, der gør sig umage for at besvare de spørgsmål jeg stiller på en konstruktiv, pæn og venlig måde, og det har både Dova og Creamy gjort - så derfor har jeg respekt for dem begge.

-At jeg derudover ikke vil blande mig i deres indbyrdes uenighed, ja men det må du så tolke som du selv vil - jeg synes ikke, at jeg "lader stå til", for mig er det en intern diskussion, som de nok selv kan finde ud af, også uden unødvendig indblanding fra min side.

-måske også uden unødvendig indblanding fra flere andres side

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 18:34

TheRipley -> Der er Alien 3 på Zului næste fredag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 18:35

Fængslende underholdning

</MOLALIEN>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-11-04 18:42

Sikke en gang ævl invinsible.
Jeg giver ikke fem potter pis for en bruger, der som du går ind og definerer to brugere, der udveksler meninger som henholdsvis en skurk og et offer.

Du har tilsyneladende ikke fattet meget. Min kritik af Dova går udelukkende på hendes naive og lallende måde, hvorpå hun håndterer en syg mands værk. Hun mener ikke at profilen KS, alias arne.k - svampearne m.fl. laver chikane mod AJ ved at oprette en hadsk hjemmeside (det er i hendes øjne blot drengestreger) - derimod anser hun min kritik af hende - plus udtalelsen om hendes røv som chikane. Haule maule, jeg er dybt uenig i dette - og hvis det gør mig til en skurk....so be it!!

Ja, jeg tillod mig, at kalde Dova for selvretfærdig og dobbeltmoralsk,
men begrundede dog hvorfor jeg mener dette - og skriver det gerne en anden gang, hvis jeg finder det nødvendigt.
At hun så ikke kan finde på andet - end at skrive jeg er totalt rådden i skallen...tjaaa, så stopper meningsudvekslingen - hun fik tilsyneladende luft, men du nægter at slippe din forargelse og forsøger ihærdigt, at holde liv i din forargelse..

Man får lyst til at skrive LÆS HELE TRÅDEN, men hvad skulle det hjælpe?!
Det eneste din mission består af er at fremstå som Dova´s tro væbner - og trække andre med dig i din forargelse. Og nej invinsible, vel er du ej Mr. Dova - men er du sikker på, at din måde at 'hjælpe' hende på er til hendes fordel?!

Jeg indrømmer gerne, at jeg tror du er Dova selv, eller én af hendes nærmeste - måske er du i virkeligheden eddie_skov aka the_expert

Kom bare med en spand lort - jeg fjerner alligevel fluelorten, da det jo er blevet til den rene klappe kage tråd.

Til Svinedrengen.
Jeg mener stadig, at du har gjort kandu en tjeneste. Tak for det

//Creamy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-11-04 19:46

Og det er jo så løgn creamygirl. Det er ikke bare det din kritik går på.
For den måde her,er der fra din side blevet fremturet i flere måneder, også før der dukkede noget som helst svamperelateret op her på Kandu, både over for mig og andre. Og også i denne tråd ,ligesom i mange af de andre 156 du har deltaget i bare i den periode jeg har været på Kandu, er der syge beskyldninger om at andre brugere er dobbeltprofiler.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-11-04 20:13

Molo!

Har du hørt om os stakler med kun 3 kanaler?

Vi bor i Jylland

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:15

TR..vi har da mere end 3 kanaler *GG*

Du må dælme bo langt ude *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 21:21

Jeg har da kun 2 her!!! Øv øv!!

Men nu vender jeg snart hjem til Århus, så skal der gloes til jeg blir helt fjernsynet!!!

Resultatet plejer bare at ende med det er de samme 2 kanaler jeg glor på! Nå ja og så den hemmelige fra DR, den har jeg godt nok savnet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 21:22

Plus Simpsons på tv3 naturligvis!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:27

ja ja tedd..men det er ski da også ret langt ude *GG*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-11-04 21:30

Heldigvis mango!! Hellere være landsbytosse end storbyidiot!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-11-04 21:35

Ha ha tjaehh.ja jeg kan heller ikke prale af at bo i en storby *fnis*

Men vi har da lokalbrugs og kro !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 05:15

tedd -> Du har været på vej til Århus i snart 2 måneder. Sløve padde

mango -> Du glemmer : Kirke og vandværk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 08:48

Molo..nååh ja og hal og skole...pølsevogn har vi sgu da osse fået..hvabehar?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 14:31

Man har et fantastisk udsyn fra kirketårnet i Hundslund
Ved det godt Molo, men nu skulle det være ganske vist! Huset blir solgt i dag, så det kan ikke vare længe!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 15:05

tedd åå det var da dejligt..ja jeg har af gode grunde aldrig været i kirketårnet..men ungerne har og de siger også at det er fantastisk.
Men hør, er du kendt i Hundslund?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-11-04 15:43

Har såmæn boet i Svinballe!! Gode bynavne de har på den kant

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 16:10

tedd har da været skodsamler til enkebal på Hundslund Kro i mange år mango !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 18:52

Guuud har du?..wauu..ja vi har nogle rigtig gode navne..der er jo også Gylling *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 19:14

Jeg har en årle morgen cyklet ca. 20 km. frem og tilbage, passerende en Golfbane med morgenfriske Fynboer, fra Hundslund til e eller anden provins-skodby (..jeg tror den started med *G*, men jeg er ikke sikker. Den var åbenbart ikke spændende nok til at interessere en Ama'rkaner kl. 7.15 på cykeltur omkring Skt.Hans ..og hér taler jeg ikke om Hospitalet !) ...sydvest for denne perle af et Jydsk ældrekolle ...med Brugs osv...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 22-11-04 19:18

3 kanaler, det er sejt i Langå

Hyg jer - Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-11-04 20:00

Jamen MOLO det var jo Gylling *GG*

Godkendelse af svar
Fra : Svinedrengen

Dato : 22-11-04 20:40

Tak for indlægget Creamygirl.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-04 20:50

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-11-04 20:56

Ja godnat Svinedrengen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-11-04 22:20

Skulle det være en anden gang, så stiller jeg gerne op med en kommentar. Forfølgelse af den karakter, som multiprofilen har leveret både her på kandu og med links til ondskabsfule hjemmesider kan jeg ikke se nogen som helst grund til at klappe af. Det er i mit univers CHIKANE når det er værst!!
også selvom det har været AJ det gik ud over..

//Creamy

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 24-11-04 12:43

Jamen er det ikke frøken Narcissus der er på banen igen og tænk sig, at hun enten selv er tittitbøh eller også er det en af hendes rollemodeller.
Det må være frygteligt, at have så meget selvtillid og så alligevel ikke større end at man skal falde over fru dova bare denne kommenterer. Lidt lige som tittitbøh!
Behøver du virkelig at understrege din dumhed så kraftigt, at selv din "cyberkæreste" har fået nok?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-11-04 16:11

Get a life invincible. Du har tydelige problemer - og hva så hva, hvis min cyberlove har fået nok?!?! - tror du måske det får nogen betydning for mit liv.

Ja det gør du vel. Du har formentlig ikke andet liv - end det du på sølle vis kan skrabe til dig på nettet...EN FUCKING SKÆRM

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 30-11-04 11:52

Samme argumentation som teenagerne bruger, ikke overraskende!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 20:47

Misundelse er en grim ting
Jeg kan da ikke gøre for at du er invalidepensionist. Sidder ensom et sted i DK med en grim hund, er alt for tyk og synes at livet er uholdbart!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 30-11-04 21:04

Jamen, søde bette du, sidder du helt alene og omtaler dig selv i tredie person. Du skal da ikke være ked af det for I overvægtige må da også gerne være her og den stakkels hund kan jo ikke gøre for at den ikke er så køn, men kan I så ikke græmme jer sammen. Du lyder jo ikke til at være så gammel så mon ikke du finder nogen der vil holde dig med selskab selv om du er et sølle skrog.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 21:13

Du er sgi så dum, at jeg næsten får ondt af dig (kun næsten) ..og pas nu på med dine ynglings gloser..De afslører dig nemlig! wow, tænk sig - jeg kan også lave en søgning her på kandu - og dine famøse udtryk går fint i spænd med det profilnavn, som du påstår ikke længere er anvendelig

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 30-11-04 21:17

Det profilnavn gik dødt før du startede, miss dumbo!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-11-04 21:23

Uhhh vil du gerne, at jeg skal tro du er Ram2?! glem det -
hans ydtryk overstiger langt dine og jeg har altså regnet ud, hvem du er - længere er den faktisk ikke!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 30-11-04 21:39

Glæder mig inderligt, at du gør dig de anstrengelser.
Jeg husker udmærket Ram2 alias Kim R. og ham hverken vil eller kan jeg efterligne.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-04 22:25

Ja selvfølgelig husker du Ram2. Det var jo ham der på genial vis viste dig skriften på væggen, når du på slap line optrådte som den du virkelig er..
Nemlig BjarneD..kandumesteren

Du fik så mange verbale tæv..hehe - og ved du hvad Bjarne?! jeg ville ønske han stadig var på sitet. Du er nemlig ikke i stand til at gøre ham det efter - hvad enten du forsøger dig som Bjarne, invincible eller ..
alle de andre skyggeprofiler du ligger inde med

Wow..hvor er du til grin gamle mand!

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 16-12-04 22:49

Jamen miss Dumbo er du ikke lagt i seng endnu. Må du virkelig blive oppe så længe og lege.

Det er da forfærdeligt, at et barn kan have så meget had mod mennesker som det slet, slet ikke kender.
Ja du må være et barn hvis jeg er en gammel mand.

Kjærligst
Invincible
først som hr. Dova og nu som den gamle mand kandumesteren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-12-04 06:38

Bjarne, jeg ved virkelig ikke, hvad der får en ældre herre som dig til at kalde andre ved øgenavne. Blot ved jeg, at det ikke er en sund adfærd - og at du er den absolut eneste jeg har kendskab til, som er midt i 50’erne med en kone der efter dit eget udsagn er psykolog, som har behov for at tiltale andre ved øgenavne. Hvorfor går du ikke terapi?!...konen må da undre sig over dine tendenser?!

Ja det tog lidt tid før du blev sat på plads. Dog vidste jeg godt hvem du var, da jeg udtrykte det i tråden her 30-11-04
Ord som bl.a fængselspræster, og den dæmoniske duo, er ord som afslørede dig. Dog kom du selv med den ultimative afsløring, da du i en tråd den 30-11-04 (som BjarneD) udtaler til Ripley, at have set og læst denne tråd om fængselspræster og søstersolidaritet. 11 dage senere, udtaler du, at du ikke kendte tråden...DOH!

Bjarne for hulen - Erkend dit nederlag...og kom videre her i tilværelsen. Kandu er ikke alt - og selvom du meget tydeligt giver udtryk for dit mishag til mig, så husk dog på, at jeg kun findes i cyberspace. Jeg er forundret over, at voksne mennesker er i stand til at hade et menneske man ingen kendskab har til - udover fra et sølle forum.

Du har dummet dig - længere er den ikke. Det er sikkert ikke rart, at blive taget med bukserne nede (om jeg så må sige)..men tag det dog som en mand i stedet for at blive ved med din stupide adfærd..

Det lader til, at du har det meget dårligt med at blive ældre. I hvert fald skinner det igennem, at du ikke bryder dig om yngre mennesker. Well Bjarne, igen kan jeg råde dig til at tale med konen. Hun har sikkert et par fif til, hvordan du bedst kommer igennem din alderdom.