/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point...??
Fra : Squarna
Vist : 394 gange
30 point
Dato : 17-11-04 13:25

Hej alle kd'er...

Jeg får af en eller anden mystisk grund ikke point når jeg har svaret på et spørgsmål, og svaret er blevet accepteret..
Fx. har jeg ikke fået mine point for det sidste svar jeg gav, og det er snart tre-fire dage siden...

Ikke fordi det betyder så meget endda men det er bare lidt mærk'ligt ikke ?....
Er der nogle der ved hvorfor og hvad man kan gøre ved det..?
-Squarna

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 40 point
Dato : 17-11-04 13:26

tjah - atter nogen af kandu´s mærkelig sider måske

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-11-04 13:27

Fordi kun superbrugere kan få point.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 17-11-04 13:27

Du skal oprette dig som superbruger for at få point.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-11-04 13:28

Du ville måske have glæde af at læse >Kom godt i gang< http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 13:31

Ja Squarna, det er rigtigt at du skal være superbruger, men så husk lige på, at det ikke er smart at lave sådan noget som forleden, med et spørgsmål der ser sådan ud : ... Og et svar der ser sådan ud: ...

mvh dova

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 17-11-04 13:32

hvad mener du dova ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-11-04 13:41

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 13:48

Ja, hvad mener jeg

www.kandu.dk/dk/spg/53841

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-11-04 13:51

Og så må du undskylde hvis jeg har taget fejl af at det også er dig der er dgh82

mvh dova

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 17-11-04 13:56

Ham der "dgh82" skrev "..." i et spørgsmål... så skrev jeg "..." som et svar, får at spørge hvad han mente...

ja, jeg ved godt jeg skulle have skrevet spørgsmåltegn bagefter, men jeg er altså kun et menneske må du tænke på...

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 17-11-04 14:09

Og nej et er ikke mig der er dgh82

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-11-04 14:25

Ihhh hvor er i dygtige - jeg tænker da aldrig på at kigge om nogen er almindelig eller superbrugere

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 14:39

miritdk > det er næsten altid forklaringen hvis der er nogle der ikke får deres point.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-04 15:59

Hej Squarna
Jeg har lige læst dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/9669

og jeg kan ikke følge dig i "og en tand bedre end kandu", ser vi bort fra download som kan gøres fra utallige andre sites lovligt - så er der ikke tilnærmelsesvis den viden i den database som i kandu's.
Nu er du jo ny herinde, men når du lærer og bruge kandu.dk herinde vil du opdage hvilken viden der ligger i databasen.
Ud fra dit spørgsmål her vil jeg anbefale dig at læse "kom godt igang" øverst til venstre i menuer. Jeg vil også anbefale dig at prøve søgefunktionen øverst til højre. Så vil du opdage at de fleste spørgsmål som bliver stillet faktisk ofte ligge besvaret her.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-04 16:18

http://www.kandu.dk/dk/spg/53841 blev skrevet/besvaret på et tidspunkt, hvor Kandu.dk var ude af trit med virkeligheden = Nul Emiler til brugerne. Du er sikkert 'offer' for en diskrepans i Kandu.dk's database Squarna

Der var rod i den d. 15-11-04 Jeg kunne f.eks. ikke modtage mails den dag. Ej helller kunne jeg logge ind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-11-04 17:10

molokyle

Den 15.11.04 var Squarna ikke superbruger, men er først blevet det i dag og har da også fået point på kontoen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-04 17:19

ans -> Ok.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Squarna

Dato : 12-10-05 15:10

Tak for svaret miritdk.