/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook virker ikke mere efter ServicePa~
Fra : Franksp
Vist : 317 gange
90 point
Dato : 16-11-04 21:11

Jeg har i aften installeret ServicePack 2. Nu kan jeg ikke hverken sende eller modtage i Outlook Ekspress.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 21:12

får du en fejlmeddelelse ville det jo hjælpe her

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-04 21:15

Lige nu er der ingen forbindelse til serveren herfra.
Fejl 0x800CCC0F

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:18

Den besked jeg får er:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:20

OK Teil. Skal jeg forstå det, at du har samme problem? Og at det måske ikke har noget med opdateringen at gøre?

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-04 21:20

Samme fejlmeddelelse her.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-04 21:21

Ja Frank, fejlen ligger ikke i vores computere, vent og se.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:22

Teil. Tak for et hurtigt svar.
Er der andre der har samme problem?

mvh
Frank

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-04 21:24

Jeg kan heller ikke læse min post på TDC´s side.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 21:24

har ingen problemer her - hvem er i koblet op hos ????????

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:26

Hej Teil. Så virker det igen. Mine 2 mails er lige blevet afsendt, og jeg har modtaget 3. Så nu er jeg rolig igen.

Mvh
Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:27

Tak for svaret Teil. Det var det jeg havde brug for.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-04 21:27

Også post her igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-04 21:28

Velbekomme.
Måske får jeg mod til at installere sp2 en dag.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 21:41

testing testing
logget på tdc webmail ( http://mail.tdconline.dk/ )
sendt til mig selv og til en anden mailkonto.............virker.
Min TDC er via Herlev Kbh.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:42

Det skal du gøre. Jeg synes ovenikøbet at min pg min kones computer er blevet hurtigere af det. Og det jeg godt kan li', er når jeg surfer på internettet, får jeg alle disse "Dumme" Popupper. Der er jeg specielt glad for. Nu har jeg jo lige installeret det, så der er sikkert også andre fordele. Alle mine programmer virker bagefter. Det tog præcist 17 minutter at installere den. Jeg har en 3000+ MHz (CPU AMD Athlon 64) Det gik meget hurtigt. Jeg opdaterede også min kones bærbare computer. Hun har en 1000 MHz. Det tog 53 minutter.

Jeg har rekvireret Microsofts CD. Den er superhurtig og stabil. Jeg har lavet (lovlige) kopier til mange af mine kolleger. Den klarer det hele, med automatisk at lave gendannelsestidspunkter i systemgendannelse mmm.

Jeg vil gerne sende dig en kopi. Hvis du er hurtig, og ønsker at modtage den, så skriv din mailadresse. Er du på msn?

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:45

Til emesen

Tak. Som jeg skrev til Teil, så virker det igen. Jeg troede bare, det var fordi jeg havde installeret ServicePack 2, men det var åbenbart et tilfælde.
Alt virker igen.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 21:51

Ja og nu kom jeg lige ind på tdc og så alt det nye man kan..........jeg takker også.