/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ny Katagori
Fra : EiHaBr
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 16-11-04 20:32

Hvordan foreslår man en ny katagori.
Jeg vil gerne foreslå en katagori med oldtimer køretøjer biler, knallerter, og motorcykler, da disse emner kan være meget svære at finde noget omkring, viden res.dele mv.

EiHaBr

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-04 20:36

Du kan skrive til kandu http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp

Måske du får dit ønske opfyldt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 20:40

Måske du får dit ønske opfyldt. >> ja tro på det :P som om....hehehe

men hvem ved ? Du kan jo prøve, men du skal ikke regne med at høre fra dem, de svare ikke på så meget.
Altså dem der har lavet Kandu, så sæt heller forventingerne ned ;)

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 16-11-04 21:32

Ja skriv til kandu som ans foreslår. De er som regel modtagelige for gode idéer.

Rudolf

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-11-04 10:09

JEg har altså foreslået en ændring, som jeg har sendt som tip engang og også til Kandu, De svarede at det var en kanon ide og det ville blive gennemført når det nye look går i luften først i det nye år. JEg er jo så naiv at jeg tror på at det så også lykkes. Så prøv da at skrive til Kandu' redaktion..
Memuel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-11-04 10:20

Send en mail til service@kandu.dk

Jeg har gentagne gange forslået en kategori for CSS under Emnet Teknologi. Intet svar eller reaktion. Lidt mystisk da der ofter dukker spørgmål op om dette i f.eks. HTML. Kandu.dk har ellers selv et kursus om emnet her på sitet :

http://www.kandu.dk/dk/kurser/css/cssKursus.asp

..lige som der findes et kursus i HTML :

http://www.kandu.dk/dk/kurser/html/htmlkursus.asp

Da HTML omhandler, hvad der skal findes af elementer på en hjemmeside og CSS omhandler placering/layout af disse elementer er det jo naturligt, man laver en kategori om emnet.

</MOLOKYLE>