/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dvd rip..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 16-11-04 18:24

Jeg vil gerne have lavet backups af min dvd'er..
Hvilket program kan rippe en dvd i DivX og god kvallitet selv om filen kun fylder 700mb.. og ligge en .sub med underteksterne.. Det skal også kunne bryde kopi-beskyttet materiale..

Ved det kan lade sig gøre da' jeg en gang har downloadet en hel film med super kvallitet der fylder 700mb og tilhørerne .sub fil..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:29

DVD Shrink

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 16-11-04 18:34

Det lader ikke til den er så super:
http://dvd.box.sk/articles8.php?stranka=4

Tror jeg prøver Intervideo dvd copy.. Nogen der har erfaring med det..?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-11-04 18:46

Hvad med power dvd? men det koster godt nok penge!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:52

power dvd er helt fin

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-11-04 19:04
Kommentar
Fra : acronym

Dato : 16-11-04 21:28

DVD decrypter er etm stærkt og GRATIS program, som kan klare dine backups.

Kik her www.doom9.org

Mvh

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 17-11-04 10:28

Har prøvet Intervideo dvd copy og jeg synes at mulighederne for indstille størelsen er lille.. enten kan man vælge at en film fylder 500mb eller os fylder den 2500mb...

Programmet SKAL kunne rippe dvd'er til DivX..

Er Power Dvd ikke et afspilnings program..?

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 17-11-04 10:32

Det gør ikke noget hvis det koster penge..

Nu prøver jeg dvd shrink..

Accepteret svar
Fra : plb

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-04 17:27

Prøv og kig lidt på den her guide http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=10

mvh P/lb

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 17-11-04 18:04

Hvorfor skal man egentligt rippe den ned på harddisken før man convertere den..?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 17-11-04 22:09

Fordi hvis du fx har en dvd med kryptering på så ska den først afkrypteres og det kan man ikke når man convetere, derfor skal du først have den ned på din pc.
Hvis du altså følger den guide jeg forslog?

mvh P/lb

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 19-11-04 17:06

Tak for svaret plb... det er lidt træls den gemmer dem i .divx filer.. men det dur...

Kan den ikke lave den som .avi istedet for .divx..?

Kommentar
Fra : plb

Dato : 19-11-04 21:44

jo det gør du inde i vidiomi.. det står også i den guide jeg sendte dig.. nede i bunden.
der kan du vælge "Lav Alle Filer Med Filtyepn" og så skal du bare vælge .avi

mvh P/lb