/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
download billeder???
Fra : pholger
Vist : 428 gange
40 point
Dato : 16-11-04 18:20

Har et kamara hvor jeg downloadede billeder med et program igennem usb porten... kan ikke finde det program mere og kan nu ikke hente mine billeder (kan ikke finde mit kamara i stifinder)... nogen der har et program eller en ide hvordan jeg finder mit kamara

/Holger

p.s. mit kamara er et medion

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 16-11-04 18:25

Der findes mange forskellige programmer og driver til de forskellige cameraer, så det er det første man må vide, hvilket camera.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:34

KaVakadu - pholger har faktisk fortalt hvilket kamera der er tale om

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:39

kan du huske hvad programmet hed ???????????

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 16-11-04 18:56

Det overså jeg helt, men hvad med http://www.Medion.com

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 16-11-04 19:05

Prøv at gå til "Denne computer" .. så vil jeg tro at du finder noget med "Midlertidig .." det giver dig muligheden for at gemme i eksempelvis "Billeder".
Afhængig af hvilket styresystem du har, kan din PC selv finde dit kamera .. alternativt skal du installere via den CD der fulgte med kamaraet.
/PG

Kommentar
Fra : pholger

Dato : 16-11-04 20:43

hmm... intet virker desværre... har sendt en mail til medion, men der op til en uges ventliste og problemet er lidt "akut" :P

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 16-11-04 20:50

jeg har selv et medion cam så hvis du vil kan jeg maile den software til dig hvis du vil ha det så kan du afprøve det....

det fylder som zip fil 81mb

ole

Kommentar
Fra : pholger

Dato : 16-11-04 20:54

WEEE men du ved jeg nakker alle der sender virus :P...

hvis du har msn kan du sende til mig over angband@angband.dk
ellers så send det til angband@angband.dk

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 16-11-04 21:19

Du downl driveren fra medions hj side og bruger et hvilket som helst foto pogram

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 16-11-04 21:21
Accepteret svar
Fra : olefahnoe

Modtaget 40 point
Dato : 18-11-04 19:49

virkede programmet eller ????

Godkendelse af svar
Fra : pholger

Dato : 20-11-04 16:26

Tak for svaret olefahnoe.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 30-11-04 21:05

Hvorfor køber du ikke en kortlæser så bruger man ikke kamera strøm, hvis det forsvinder under overførsel kan det betyde billed tab på kort. Køb en kortlæser V.H. Jan