/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hjælp
Fra : camillaskat
Vist : 198 gange
50 point
Dato : 16-11-04 17:51

Hej Jeg ville blot høre om der er nogen der ved hvad man gør i dette tilfælde, de seneste gange jeg har kørt mit spybot program har det skrevet at der opstod en fejl og programmet skriver Datei c;/windows/ win.ini kann nicht.
er der nogen der ved hvad det handler om og kan man få det fjernet hvis det er en form for virus og hvordan fjerner man det.
Et andet spørgsmål er at hvergang jeg prøver at opdatere og klikker ja til det i ad-aware skriver den bare error retreiving update. Jeg håber der findes en venlig sjæl der kan hjælpe
Camilla

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 17:59

Hvilket operativsystem bruger du : Win98 SE (tysk udgave) ?

Hvis så : Åbn Win.ini med notepad.exe og fjern/ret evt. henvisninger i sektionen [Windows] øverst i filen, så der står :

Kode
[Windows]
load=
run=

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:01

Ps. Filen Win.ini finder du sikert i c:/Windows biblioteket

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:07

dit spørgsmål om ad-aware - har du hentet den seneste version ??? Er du sikker på du bruger opdateringen når du er online ?

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 18:08

Hej miritdk ja når jeg er online jeg forstår det ikke

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 18:10

hej molokyle
hvor finder jeg windows biblioteket det har jeg aldrig hørt om. Jeg har windows xp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:16

prøv at kigge ind hos spywarefri - der ligger en link et eller andet sted - husker ikke lige hvor - kopier

Datei c;/windows/ win.ini

så skulle du lande det rigtige sted

ps... - har lige oplevet en der havde samme problem med ad-aware - han havde simpelthen fået blokeret for den. Ellers - smid den ud og hent den igen så retter det sig vel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:17

camillaskat -> Så glem det ; mit råd omhandlede kun Win3.1/Win95/Win98 og Win98 SE.

Bruger selv Win98 SE (dansk)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 18:21

jeg prøver lige tusind tak
camilla

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 18:26

Hej igen har lige prøvet at slette og genindstallere adaware, det hjalp stadig ikke hvad gør man så

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:30

ajiiiiiiiiiiiiiiiiii - camillaskat - tænkeren er gået i stå her - men lur mig om ikke molokyle eller en anden kommer med en løsning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:34

Oprydning :

1.) Slet hvad du ønsker slettet.
2.) Tøm dit temp bibliotek og tøm papirkurv.
3.) Slet cookies, midlertidige Internetfiler (flueben ved : Slet alt offline indhold), samt [Ryd oversigten].
4.) Hent og kør : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html
5.) REBOOT
6.) Hent og installér så :http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button
7.) Samt : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 18:35

meritdk:
Skype me

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 18:38

Ps. HUSK ..at slå Systemgendannelse fra under den beskrevne procedure ...ellers risikerer du ikke at nå længere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 18:49

Nå,molo klarede den.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 18:50

Kelld - som sidder der på den blå sky(pe) - kan ikke skype lige nu men kommer tilbage til den anden puter om lidt

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 19:01

uha hvor finder jeg systemgendannelse henne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:06

start - hjælp og support - fortryd ændringer osv - klik i venstre under indstillingerne og fjern fluebenet - slå det til bagefter !

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 19:16

det er stadig det samme uhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:21

har du fulgt molokyles råd ????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 19:23

Prøv så : http://www.wintip.dk/xp/guides/recover/ ...først.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:31

vedr ad-aware - så kan du forsøge at skrive til www.lavasoftsupport.com - de må om nogen da kunne svare dig

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-11-04 19:32

Prøv at hente dette
www.lavasoftusa.com/software/adaware/
Og scan med det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 19:34

Datei c;/windows/ win.ini kann nicht, hvad mere? Der kan da ikke bare stå den ikke kan?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-11-04 19:34

Ps,glemte at du må helt afinstallere,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:37

og spybot http://www.safer-networking.org/en/support/index.html - vælg sprog - men ikke som jeg - fik lige hebraisk ind *GGG*

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 16-11-04 19:37

hej ted
Det er når man scanner og pludselig stopper den skriver det før beskrevne og hvad gør man så
uhhhh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:40

camillaskat - tror du er i sikre hænder hos tedd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 19:43

...im speichern geladen das komponent : xxx...*.exe/*.com ..oder *.dll ..zu dem system abraum ?

</MOLOKYLCHEN >

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 19:48

</MOLOKYLCHEN > ........... giver visse imaginære tanker om MOLOKYLLING

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-04 20:18

I orden miritdk -> Dette er helt tilsigtet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 21:00

JOOOOOOOOO Molo - det er du jo ligesom NØDT til at sige/skrive ikke ????????????

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-11-04 21:50

For hunne camillaskat! Nu stjal du min tid til ingen nytte. Skriv dog i overskriften hvad spørgsmålet handler om. Så jeg og andre "nysgerrige" hjælpsomme sjæle ikke skal spilde tiden på spørgsmål, som vi ikke kan svare på alligevel.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 22:41

Hvad står der i den win.ini?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 22:42

Øh!! Hehe hvad mener du med det miritdk??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 22:45

Citat
camillaskat - tror du er i sikre hænder hos tedd

Kommer an på hvad du mener!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 23:02

tedd ............ vil jeg slet ikke sige - har hørt lidt sladder og sådan - øv kan ikke tegne en rose - men får se om du så kan klare problemet her

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 23:03

I sikre hænder på tedd,Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha Ha

ja ,og månen er en grøn ost Ha Ha Ha Ha

Hilsen
Keldd. Ha Ha Ha Ha Ha Ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 23:35

ka´du så se at komme iseng Keldd (og der bliver slukket for din ole lukøjelampe også )

Måner har foriøvrigt den farve måner skal have - basta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 23:47

Øhh!! Det var vist den win.ini vi kom fra!