/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælp 3 søde studerende :-)
Fra : DeeDee
Vist : 177 gange
20 point
Dato : 16-11-04 13:53

Hej
Vi er 3 studerende på multimediedesigner udd. som er ved at undersøge markedet for bjælkehuse derfor ville vi blive rigtig glade hvis i ville hjælpe os med at svare på dette spørgeskema.
DET TAGER MAX 2 MIN.

http://dubidu.dk/dk/dubidu.php3?sid=2279

Mvh. Tine, Maria og Mia

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 16-11-04 17:43

Det var så lidt

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 16-11-04 17:55

god arbejdslyst til jer alle tre.
Mvh Karen.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-11-04 18:04

hej

Held og lykke og god arbejdslyst med opgaven.. håer at i finder ud af at markedet er lille og ikke har de store udsigter for udvikling (træhuse incl.) da jeg er murer og egentlig godt kunne tænke mig at der blev andet en reparationsarbejde i fremtiden..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : DeeDee

Dato : 18-11-04 09:38

Hej igen

brug dette link hvis i stadig gerne vil hjælpe os, vi har brug for flere svare.

http://dubidu.dk/dk/dubidu.php3?sid=2313

hilsen
tine, maria og mia