/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
høreværn peltor soundtrap
Fra : thomsen72
Vist : 1617 gange
200 point
Dato : 16-11-04 13:50

hej!!.

er der nogen der ved hvor man kan købe nogle høreværn mrk. peltor soundtrap, til en fornuftig pris, jeg har set mig lidt omkring på nettet og de ligger på omkring 1000kr, hvis der er nogen der set eller hørt om nogle steder de er billigere ville jeg være meget en glad mand, det er dyrt at tage jagttegn idag altså med våben og det hele.

tak.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-11-04 16:49

Hejsa
Kender ikke prisen, men prøv via (dem benytter vi i mit firma)

- http://www.arsima.dk/sider/start/index_da.html

- http://www.stennevad.dk/Default.asp?ID=1

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-11-04 16:52
Kommentar
Fra : thomsen72

Dato : 16-11-04 23:04

tak for svaret clan, men det er ikke lige det jeg skal bruge.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 17-11-04 12:33

Hej thomsen72!
Nu har du jo stillet spørgsmålet under katagorien -jagt- så jeg går ud fra at det er til brug på skydebanen og så er mit spørgsmål, hvorfor lige Peltor??
Peltor Sound-trap er efter min mening for dyr-for klodset-for tung og jeg tror ikke du finder den billigt nogen steder.
Prøv at gå ind i en forretning med sikkerhedsudstyr f.eks. en forhandler af motorsave eller en sportforretning eller hvad du kan finde i dit område, lån et udvalg med ud på skydebanen og prøv dig frem. Den skal jo kun dæmpe lyden fra skuddet, men tale skal kunne gå igennem.
Den helt rigtige måde at gøre det på, er at få taget en høreprøve, hvor man prøver hvilke støjområde over 80db, du er følsom overfor, da det er forskelligt fra menneske til menneske.
Personligt bruger jeg en Bilsomkop til 300 kr og den virker fint for mig, men derfor behøver den jo ikke at være effektiv for dig.
Knæk og bræk
Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 200 point
Dato : 29-11-04 13:08

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Godkendelse af svar
Fra : thomsen72

Dato : 29-11-04 14:51

Tak for svaret dabj.