/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
fjernelse af operatørlogo (k700i)
Fra : seansmiller
Vist : 675 gange
50 point
Dato : 16-11-04 13:13

Er der nogen som ved hvordan man fjerner operatørlogo'et på Sony Ericsson k700i, (hvis det da overhovedet kan lade sig gøre)?

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 16-11-04 13:29

Det kan det IKKE, men du kan få/lave et operatøtlogo, som flyder ud med baggrunden på dit tema - det er den bedste løsning på problemet desværre.

MVH

Tobias
Sonofon Grenaa

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 16-11-04 14:32

Jeg har stillet samme spørgsmål og fik følgende svar: http://www.kandu.dk/dk/spg/49422 Jeg har efterfølgende givet samme råd til flere forskellige mobiltyper og det har virket på alle mobiler indtil nu. Så held og lykke
Memuel

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 16-11-04 20:03

memuel. Det er ikke muligt at fjerne et operatør logo på en S/E telefon, det er kun børnemobiler man kan det ved. (nokia)

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 50 point
Dato : 16-11-04 20:06

http://www.kandu.dk/dk/tip/8656 her kan du læse mere om det, at lave et theme, så det ser ud som om at du ikke har opereatørlogo

Godkendelse af svar
Fra : seansmiller

Dato : 17-11-04 09:44

Tak for svaret Ghettofamily.
Det lyder som en fin løsning.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 17-11-04 14:20

til Ghettofamily

Det var da en utroligt nedladende kommentar du kom med der.
Tillykke med dine point's
Jeg har givet råd til flere også til folk der ikke har børnetelefoner som du beskriver. og der virkede det. Jeg skal ikke kunne sige om det virker for S/E telefoner, men behøver du at nedgøre os andre der i dine øjne kun er nået til børnetelefonen!!
Memuel