/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Import af tøj (evt. kjoler)
Fra : _Smilla_
Vist : 805 gange
20 point
Dato : 16-11-04 01:22

Jeg har allerede min egen netbutik hvor jeg sælger tøj og tilbehør som
er home made. Jeg kunne godt tænke mig at udvide mit udvalg
og tænker på at importere noget tøj fra udlandet som eventuelt
kunne være kjoler.

Nogle der kan hjælpe?

Ps. Lille hobby firma så det er dog ikke de store penge vi har at smide rundt med.

Kommentar
Fra : rimmer

Dato : 16-11-04 14:42

Inden du giver dig i kast med import, skal du først importregistreres hos told og skat,
du kan læse hvordan på deres hjemmeside. Herefter skal du i kontakt med producenter/grosister i udlandet, her skal du være meget varsom, der er mange
useriøse udbydere af varer, specielt i østen, man skal næsten have en person man stoler 100% på, ellers risikerer man at brænde fingrene godt og grundigt, der bliver
også udbudt en masse varer hvor kvaliteten er alt for ringe, men det ser man først
når man står med varen i hånden, og så er det jo lidt sent, da der typisk skal betales
forud.

Du skal også regne med en vis kapital, da der skal bestilles en del af gangen hvis
ikke dine transportomkostninger skal belaste prisen på varen alt for meget.

Et alternativ til import kunne være at købe varepartier på QXL, vi sælger selv
restpartier fra vores butik der. Jeg har lagt et link til en af vores auktioner.

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14643469&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=4&Catg=21122

Du er også velkommen til at skrive til gert@newmail.dk så kan vi sende
nogle billeder af nogen af vores varer, og de er BILLIGE.

Kommentar
Fra : zinn

Dato : 02-12-04 22:56

jeg søger en importør af kopi parfume

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 06-06-05 23:44

en lille hurtig bemærkning, husk når du har med import at gøre, findes der masser af muligheder for Eu støtte og mål2 midler.

kontakt det euc center der er nærmest dig, de kan hjælpe med at søge.

Peter