/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hvilke varegrupper er billigst hvor?
Fra : Flemming
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 15-06-01 14:34

Jeg skal til sverige i knap 14 dage. Bortset fra "sprit" og "Øll" Hvor er det så mest fordelaktigt at købe mad. Eller er der nogle varegrupper der helt klart er bedst i Dk og andre i sverige ?
flemming

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 16-06-01 10:25

Tak for dine links, som i anden sammenhæng kan være interesant, men det jeg søger her er konkret hvilke varegrupper der er billigere at tage med hjemmefra.
Og må man i øvrigt tage kød med til Sverige pt. ?

Kommentar
Fra : hjr

Dato : 16-06-01 12:29

Ok men det er meget svært at få pejlet sig ind på hvad det bestemt er ude efter p.g.a. dit meget korte spørgsmål. Nogle mennesker vil jo købe elektonik og andre vil købe glas. Med hensyn til at købe mad er det som i danmark de kæder som Netto elller lign. nok er de billigste både i et land som Danmark og i Sverige.

hjr

Kommentar
Fra : Flemming

Dato : 16-06-01 14:31

Du har ret, jeg har ikke fået det prisiseret nok!! Det er primært i forhold til mad!
Er der nu ikke mulighed for at du eller andre kan svare og få pointene ?

Accepteret svar
Fra : hjr

Modtaget 100 point
Dato : 17-06-01 13:20

Hej

Jeg har selv været på ferie i Sverige og min erfaring er at prisrne er meget lig med Danmark, her er 2 varehuskæder i Sverige som du kan besøge og kigge på priser:
http://www.vivo.se/valj_butik.asp
http://www.konsum.se/konsum/jsp/Crosslink.jsp?query=&f=searchresult.jsp&d=104&Submit.x=28&Submit.y=7

har selv handlet i Vivo

hjr

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-06-01 19:37

Det meste er billigere i sverige, alt uden alkohol;)

Mvh Sune