/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Batteri program
Fra : JacobS.
Vist : 812 gange
201 point
Dato : 15-11-04 17:28

HEj med jer!

JEg vil lige høre om i kender et freeware program som viser den resterende tid på batteriet i timer og minuter, og ikke bare procent som den viser på min bærbar computer?

JacobS.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-04 17:36

Måske kan du finde et eller andet her du kan bruge>

http://www.snapfiles.com/downloadfind.php?lc=1&action=s&st=battery+software+for+laptop&search=Search

Hvem ved:
Manse9933

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 26-11-04 08:37

Hej JacobS

Programmet følger som regel med den bærbare pC - men Fujitsu-Siemens har til deres modeller et utility program som kan vise batteri tiden i timr/min/sek - men om det kræver et FJ bærbar for at virke ved jeg ikke.

Prøv at downloade det fra deres hjemmeside http://www.fujitsu-siemens.dk/rl/servicesupport/

Lars

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-11-04 17:32

Hej lars! jeg kan ikke finde det på deres hjemme side! kan du ikke linket ind til direkte download?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-11-04 17:59

Hej lars! nu tror jeg at jeg har fundet programmet! men det kan kun køre på FJ maskiner!

Er der virkelig ikke nogle der kender et batteri program?

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 26-11-04 19:31

Hej JacobS

Det er det eneste batteri program jeg har set som giver timer/min/sek. alle andre bruger windåses eget støm ikon som giver dig det i %.

Prøv evt. google søgning med battery+notebook+freeware som søgetitler - det undlader da de fleste PDA programmer.

Held og lykke med søgningen

lars