/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min første brænder, hvordan gør man
Fra : Trolley
Vist : 390 gange
10 point
Dato : 15-11-04 17:15

Hejsa
Jeg er sgu lidt hjælpeløs
Jeg har fået ny computer, og det er incl. en brænder.
Hvordan brænder man eks. filer fra Power Point over på en CD rom
hilsen Trolley

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 17:19

Det er i virkeligheden MEGET nemt, har du Windpows XP??

Hvis du har, så kopierer du bare de filer der skal brændes over på brænderdrevet, ligesom du ville kopiere dem over på f.eks en diskette, når du åbner drevet vil du se at filerne ligger der, og i menuen i venstre side ka ndu så åbne den guide der færdiggør processen

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 15-11-04 17:35

Du markerer de filer du vil brænde,oppe til venstre står der "kopie´r disse filer til cd"der kommer derpå en lille box forneden "filer der venter på at blive skrevet til cd"den trykker du på og vupti

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-11-04 17:59

Nøj, er det så nemt? Jeg har osse lige fået ny computer i dag med xp pro og brænder..
---Jeg havde flest problemer med at komme tilbage på nettet og til kandu... Men nu er jeg her!!

Kommentar
Fra : Trolley

Dato : 16-11-04 08:32

Hejsa
Tak for hjælpen. Det er bare rigtig rigtig rigtig.... godt!
Trolley

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 05-12-04 11:56

Har du fået løst problemet?