/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Anbefal et lydkort.
Fra : KaVAkandu
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 15-11-04 17:09

Jeg skal nok hen og købe mig et lydkort, det skal være i den bedre ende.
Jeg skal have en lydindgang, aux eller phono, med phono-RCA stik, også hvor højre og venstre kanal har separat regulering af niveau.
Giv mig nogle gode tips.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-11-04 18:01

Skal det være Stereo / Kvadrofoni / Surround???

Det koster ikke noget at spørge, heller ikke i en butik, så jeg syntes at du skal gå ind i en specialbutik, som ved noget om det produkt de sælger. Jeg handler selv meget i Zitech, de ved hvad de har med at gøre. Her kan du få en ordentlig forklaring, og en garanti for at produktet holder hvad de lover.

Hermed er det ikke sagt at jeg kun handler der, for hvis der er et godt tilbud i andre forretninger, ex: ALDI og NETTO, og du ved hvad det drejer sig om, så kan du med sindsro købe der.
Men hvis du kræver vejledning til det du køber, så hold dig væk fra supermarkeder og Merlin. Her er det fagmanden der tæller!

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 15-11-04 18:33

Kan kun sige købe Terra tec.

Accepteret svar
Fra : IPM

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-04 20:23

Kan anbefale
Prodigy 192
Læs anmeldelserne om dette lydkort

IPM

Godkendelse af svar
Fra : KaVAkandu

Dato : 16-11-04 16:05

Tak for svaret IPM.