/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth
Fra : ThomasEp
Vist : 701 gange
25 point
Dato : 15-11-04 09:03

Jeg har fået mig en øresnegl med bluetooth, men når jeg finder den med min Nokia 6230 ber den om en adgangskode? Jeg har ikke selv fået en kode med da den er brugt den øre snegl.. Er der ikke en universalkode til sådan noget?

Accepteret svar
Fra : gooby

Modtaget 35 point
Dato : 15-11-04 09:34

Hvis adgangskoden ikke er ændret er den 0000

Med Venlig Hilsen

Gooby

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-11-04 10:08

har du haft den oppe at køre med pc'en?? så kunne det være du var kommet til at endre den (så slet "tråden" i instillinger og genopret ny tråd her bruges koden 0000)

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 15-11-04 10:28

Oppe at køre med Pc´en.. Du må undskylde jeg er lidt newbie hvad det angår bluetooth, jeg ved det er en orginal fra nokia, altså øresneglen. Jeg mener der står HDW-3 på den. For at få den til at "køre på pc´en" så kræver det vel at man har en slags bluetooth forbindelse i pc eller hvad?

Jeg kan søge efter lydekstraudstyr uden resultat, men jeg kan godt finde øresneglen når jeg er i forbundne enheder og søger derfra, det er lidt mystisk! Men det er jo nok bare mig

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 10:34

Hvilket fabrikat er der tale om??

Jeg ser der er nævnt 4X0 som en mulighed, men f.eks Logitech benytter sig af 5X0 (00000)

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 15-11-04 10:35

Det er en Orginal nokia øresnegl model HDW-3

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp

Dato : 15-11-04 10:51

Tak for svaret gooby.