/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Overflade i Solidworks
Fra : ld161082
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 14-11-04 20:24

Er det muligt at angive en sandstøbt overflade på en part i Solidworks 2003?

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 23-11-04 01:55

ja du skal højre klik på parten ude i træet og vælge appearance -> Texture....

under Texture Selection skal du finde sand jeg kun ik lige finde dan :(

hvad bruger du SolidWorks til??

/foxdk

Kommentar
Fra : ld161082

Dato : 23-11-04 18:55

Det må da være iforbindelse med photoworks, ikke?

Hvad jeg bruger det til? Ja, hvis det har din interesse, så forsøger jeg at rekonstruere en nummerplade til et gammelt dansk damplokomotiv.

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 02-12-04 12:31

nej, snakker ikke om photoworks men nu hvor jeg tænker er det fordi at det være er fra version 2004 at man får love til at sætte lidt overflader på men ikke så godt som i Photovorks :(

Jeg interesser mig rigtig meget for Solidworks :)

Må/kan man for love til at se nummerpladen eller noget andet du har lavet i solidworks??

/fox

Kommentar
Fra : ld161082

Dato : 13-12-04 20:21

Jeg har lagt lidt billeder af nummerpladen på http://home20.inet.tele.dk/modeldamp/ under DSB F 657

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 15-12-04 12:24

okay det man kan se er de okay :)

Angående dit spørgsmål var jeg på kursus igår i SW2005 og spurgt lige hvordan man impoter flere Texture i SW men man kan ikke impoter hvis man ikke har Photoworks :(

/foxdk