/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mangler du en julegaveidé ?
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 483 gange
70 point
Dato : 14-11-04 18:17

Der er lige udkommet en ny computerbog: "Få mere sjov ud af din computer". Den er mest beregnet til folk, der lige har fået en computer (ældre?), og den viser blandt andet, hvordan man kan arbejde med tekstbokse, wordart, clipart, lave jule- og fødselsdagskort, lave sit eget brevpapir - og en knap på værktøjslinien til at hente det. hvordan man sætter en sang smart op og mange andre ting, som den, der har tid til at hygge sig med computeren, kan bruge. Der er også ordforklaringer, tips og tricks og meget mere.
Bogen kan bestilles hos boghandleren - eller man kan bestille den direkte hos forlaget KRULTO på krulto@stofanet.dk. Den koster kr. 98,00 + porto
Er der nogen, der har andre gode idéer til julegaver til farfar og farmor til en rimelig pris?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 18:24

Du kunne godt have lagt noget af det ind som et tip, men okay!

Det er da ikke en god ide at give en computerbog til så gamle mennesker! måske skulle du gi den til dine forældre, og så måske en bog om danmark historie til dine bedsteforældre. Det plejer og være lige sagen for de lidt ældre.....

Men det er bare et bud på hvad du kunne give dem............

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 14-11-04 19:16

Jeg er ikke enig med dig JacobS. Min mor er 76 år og nybegynder indenfor computerbrug. Det vil lige være en gave til hende. I medierne skrives der meget om at det nu netop er de ældre der boomer i forhold til computer/internetbrug.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 20:22

tjah - så er det lige hvad JacobS mener med ældre mennesker

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 15-11-04 07:07

Kære JacobS. Det var hps en 82-årig dame, jeg så bogen, og hun var meget glad for den, fordi den var skrevet lige ud ad landevejen uden ord, hun ikke kendte. I øvrigt er der et par sider med ordforklaringer i bogen.
Men jeg HAR givet den til mine bedsteforældre, så jeg mangler stadig en julegaveidé. Dette spørgsmål er måske mest rettet til de ældre brugere af kandu. Hvad ønsker I jer mon af jeres børnebørn...?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-11-04 22:00

Jøps!

Jeg har også hørt om en dame på 82, som er vild med pc, så folks, fagre nye verden!

MVH
Hanne