/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan med windows?
Fra : Zambrotta
Vist : 256 gange
10 point
Dato : 14-11-04 16:38

hey hey, jeg skulle gerne screen capture billder fra en dvd jeg har lånt, jeg kan afspille den i windows mediaplayer, men når jeg trykker print screen på tastaturet og sætter billedet ind i paint, er det ikke noget "fast" billede den tager, den kopiere nærmest bare et nyt billede med videon der kører i, og det er jo ikke meningen - hvordan får jeg et screen capture fra windows mediaplayer??? nogle programmer man ska bruge, eller skal der ændres på nogle indstillinger?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 16:43

Jeg ved det ikke men prøv med pause inden du Prt Scr

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 14-11-04 16:53

been there done that desværre

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-11-04 17:00

Hvilken Windows Media-player har du?

Hvis du har 9'eren og kører XP, så hent 10'eren ned og se,
om det fungerer bedre i den.

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 14-11-04 17:02

har lige fået 10'eren opgraderet

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 19:04

Jeg har lige prøvet med Power dvd og med win medie player,hvis du trykker på pause er der da ingen problemer .

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 14-11-04 21:02

Jo det er der bestemt

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 22:39

Undskyld Zambrotta,men det er filmen du skal pause,så der står et fast billede

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 14-11-04 22:42

jamen det ved jeg da godt :/ ved godt hvordan det er man "gør" - det bare som om lige med den dvd, vil den ikke - hvad kan der være galt ??

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 14-11-04 22:57

Jah-???????? jeg har taget en 5-6 aftryk
som jeg gør------ sæt film i------frem til billede----pause filmen---PRT SCR---åbne paint----
CTRL og V så kommer billedet filene da frem i paint

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 15-11-04 21:44

ja billedet bliver kopieret over, men det har ikke en fast form som billed - det ligesom om selve billedet hvor dvd filmen bliver afspillet, bare bliver til 2 - billedet fryses ikke, men kører i stedet bare videre 2 steder

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 15-11-04 22:46

Jaeeeeeee,hvis du pauser filmen inden du PRT SCR kan den da ikke køre videre,men det virker upåklageligt her

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 16-11-04 18:50

jeg pauser jo også filmen! - men spiller jeg så filmen videre for at tage et billede til - så spiller det billede jeg har kopieret med, og hvis jeg lukker dvden ned, blir billedet jeg har kopieret sort

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 16-11-04 21:07

????????? Jeg tror vi taler forbi hinanden,hvis du har kopieret stillbilledet til paint,kan det da ikke køre videre.PRT SCR --- indsæt i paint .Men desv kommer vi ikke videre

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 17-11-04 18:08

jo det kan - netop det der er problemet - det er svært at forklare men ska næsten se det før man tror det åbenbart - det er et irriterende problem, j har prøvet alt med en lang række programmer, og intet kan få bugt med det