/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
netbank hurtigt
Fra : denizkkk
Vist : 17654 gange
100 point
Dato : 14-11-04 15:12

jeg har fået et problem når jeg prøver at logge på danske netbank

så kommer der en box frem hvor der stå

problemer med denne webside kan forhindre den i at blive vist korrekt eller
fungere korrekt. fremover kan du få vist denne meddelelse ved at
dobbeltklikke på det advarselsikon, der vises på statuslinjen

nede i en under box

linje 115
tegn 1
fejl objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode
kode 0
URL https://netbank.danskebank.dk/html/logo.htm.gz

men den virkede før

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 15:35

Har lige været inde! Ingen problemer her! Prøv lige igen og vend tilbage hvis problemet stadig er der?

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 15:38

fejlen er der stadigvæk

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 14-11-04 15:38

hej denniz
det nemmeste er nok at afinstalere din netbankl samt geninstalere samme jeg går ud fra du har kopieret din kode , lad den ikke være på maskinen men i diskette så er den til at genoprette
den url du viser er et vinrar form.

god søndag
ib

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 16:00

jeg har fjernet det nu men den siger det stadigvæk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-04 16:26

Du starter vel med at gå herind:
http://www.danskebank.dk/DanskeNetbank

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 16:32

jo og så trykker jeg på log-on så kommer meddelesen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-04 16:39

så prøv lige
http://www.danskebank.dk/DanskeNetbank
tryk privat (hvis det altså er privat)
brug logon oppe til venstre og vælg din log-on

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 16:42

lige meget hvad gider den ik

kan men ikke rette fejlen et eller andet sted

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 110 point
Dato : 14-11-04 16:46

nu fortæller den at du er på vej til en krypteret side og alt er godt.
OK
nu kommer en advarsel mere men da jeg tester i Mozilla firefox er det ikke sikkert du får den samme advarsel.
den snakker om java-applets ...........har du slået det fra

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 16:47

hvordan kan jeg se om den er slået fra

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-04 16:57

Internet Explorer
funktioner>internetindstillinger>fanen avanceret>du kan evt. bruge knappen "gendan standarder" >anvend>OK

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 17:00

virker ik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-04 17:13

Hmm - så er jeg løbet tør for idéer.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-11-04 17:46
Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 14-11-04 21:16

fejlen ligger der stadigvæk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 21:20

Hvad med at lave en systemgendannelse til da det virkede (winXP, WinME)? Kunne jo osse være snavs som spy/addware?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 21:28

Er du logget på windows som administrator.
se her:
https://www.danskebank.dk/esafekeyerror

Der er opstået en fejl ved log-on
Sikkerhedssoftwaren til Danske Netbank, e-Safekey, kunne ikke installeres eller aktiveres.
Genstart Internet Explorer efter du har læst vejledningen herunder.
Hvis du ikke tidligere har anvendt Danske Netbank på denne maskine, anbefaler vi, at du læser vejledningen til installation af Danske Banks sikkerhedssoftware. Problemer med installation kan også skyldes, at du ikke har rettigheder til at installere sikkerhedskomponenten. Kontakt din systemadministrator.
Sikkerhedsindstillingerne på din pc kan også forhindre installation eller afvikling af komponenten. Danske Bank anbefaler følgende sikkerhedsindstillinger for at køre Netbank.

Du kan kontrollere om din computer opfylder forudsætningerne for Danske Netbank ved hjælp af Tjek din pc.

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte Kundeservice.

Kommentar
Fra : denizkkk

Dato : 16-11-04 18:48

jeg har fundet svaret jeg downloadede bare java en gang til og så virkede den

Godkendelse af svar
Fra : denizkkk

Dato : 16-11-04 18:49

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-04 19:12

Selv tak - brug nu ikke alle pengene på en gang.