/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne alle internetsider
Fra : Klokker
Vist : 686 gange
100 point
Dato : 14-11-04 14:16

Har lige opdaget at der er sider jeg ikke kan åbne , i-butikker.dk alle de sider der er der kan jeg ikke åbne , kører xp home , har sp2 , har prøvet nogle af de ting der står når man ikke kan åbne. Nogen der kan hjælpe , kører norman og har tjekket for spyware.

Kommentar
Fra : Ravn_k01

Dato : 14-11-04 14:20

prøv at åbne kontrol panel og derefter internetindstillinger, der skal du under fanen sikkerhed se hvor højt dit sikkerhedsniveau ligger på, det kan du ændre fra højt til mellem uden problemer.

Det kunne være en løsning

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 14:26

Også lige hakke popupstopper fra.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 14:27

Det er på mellem ;-((

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 14:30

hvor er det lige man hakker den væk

Kommentar
Fra : Ravn_k01

Dato : 14-11-04 14:31

hvis sp2's sikkerheds administrator kører nede i højre hjørne. så klik på den og luk den ned.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 14:32

Har fundet det ,forvirret skal lige se om det hjalp

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 14:33

Hjalp ikke med at slå popop stopper fra, jeg har ikke sp2 i højre hjørne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-11-04 14:36

Hejsa

Har de samme proplemer,men jeg højreklikker bare på linket-og vælger åbn

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 15:28

Det kan jeg ikke Brian

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 15:47

Jeg ser lige at du kører Norman...........................har du en gang sagt nej til en side - så kan du ikke sige ja senere.
Du skal evt resette dine Norman regler og være klar til igen at sige ja og nej på de rigtige internetsteder.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 15:55

Vær parat til at skulle gennem alle fremtidige sider fra nu.

Først frakobler du internettet
H-klik på det lille Norman-tv
vælg ryd sesionsregler
og igen
vælg indstillinger
stop firewall og stop assistenten
start firewall og start assistenten
Tilkoble internettet
Og prøv så dine sider.

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 16:29

Det hjælper heller ikke , har prøvet nogle gange nu , men jeg synes ikke jeg skal give nye regler så det er ikke sikkert det er slettet .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 16:30

Er lige kommet i tanker om at vi er to bruger på samme pc. så jeg prøver lige at gøre det begge steder ?

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 14-11-04 16:42

er det alle sider ??
for de har en fejl på deres side med asp .

men det du kan gøre er :at klikke på anmeld fejl (lige under betalings kort)
nu kommer der en side frem og der står
butik og her til venstre er så linket til den side man ville ind på

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 14-11-04 17:12

Ja det er alle sider , i venstre side er der noget tilbud ,der kan jeg godt komme ind, har ikke oplevet det andre steder.