/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock 3310 med nki kabel!
Fra : missilhead
Vist : 487 gange
120 point
Dato : 02-08-02 16:21

hej! jeg har lige købt 2 nye nokia 3310 er som jeg gerne vil have låst op ,og dertil har jeg et NKI-kabel,men ved ikke hvilken softwareprogram (brugervenligt) der skal anvendes.jeg ville være være glad hvis jeg kunne få lidt hjælp herindefra.

på forhånd tak
missilhead

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 130 point
Dato : 02-08-02 16:34

hejsa. gå herind og hent programmet der hedder knok22. det virker....
http://mudboy.web3.cz/indexeng.htm

Godkendelse af svar
Fra : missilhead

Dato : 02-08-02 18:52

tak for dit svar! men nu er der noget i vejen med min konfiguration,dvs jeg ikke kan kører programmet,men det skal jeg nok løse,iøvrigt tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 03-08-02 01:04

det var så lidt, jeg håber du får løst det med din konfiguration.....

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 19-08-02 00:19

ja det er sku meget godt at det program ligger der men det kan alså ikke hentes.jeg kan ikke komme ind på siden.
hvad skal jeg så gøre.
jeg ber virklig om hjælp denne gang.
jeg er ikke intreseret i at skullr købe et nyt cabel..
jeg håber virklig at du kan hjælpe mig.
pleas
mvh dogma

Kommentar
Fra : toego

Dato : 21-08-02 15:26

knok22 virker fint

Kommentar
Fra : missilhead

Dato : 08-09-02 17:21

knok 22 virker PERFEKT.

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 08-09-02 17:33

til missilhead
ja det er da også der for at jeg gerne vil have far på det men hvor ligger det henne ?
jeg har søgt og søgt men kan ikke finde kan du hjælpe mvh dogmadk