/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Acer PDA
Fra : er_du_klog
Vist : 441 gange
70 point
Dato : 14-11-04 09:18

Hej!!

Er denne pda fra Acer god...?

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=N30&goto=productinfo&mainfunc=link

Kunne godt bruge en pda og da den er billig og ser ok ud har jeg tænkt på at købe den....

håber nogle har erfaringer eller kan komme med en ny pda!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 10:13

er_du_klog prøv at kigge dig lidt omkring - der er mange der er ved at sætte priserne godt ned

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 12:08

Den er da bestemt ikke billig! Acer har live sendt en reklame avis ud hvor en af deres pda´er måske hed den x30 eller sådan noget kostede 1000 kr.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 15:09

Acer er da billige, en alm. pda jeg har set koster, 2000-3000 kr...

derfor vil jeg gerne vide om den er noget hver!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 14-11-04 15:09

Acer er da billige, en alm. pda jeg har set koster, 2000-3000 kr...

derfor vil jeg gerne vide om den er noget vær!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 15-11-04 14:57

Nogle som har nogle andre alternativer?

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 70 point
Dato : 16-11-04 19:06

Det kommer jo an på hvad du vil bruge den til!
Du kan købe en palm zire 21 i hvid som kan afspille mp3! godt nok´mener jeg at den er sort/hvid skærm!

Ellers kan du købe en ligesom jeg har, en palm lllc. Den har farveskærm kan vise billeder, har infrarød, stor lager og mange andre ting! den koster mellem 1000 og 2000 kr. i danmark, men mener at du kan bestiller den billigere ende på palmone.dk! du kan finde palm lllc her:http://www-5.palmone.com/dk/en/products/palmiiic/index.html

Og zire 21 her:
http://www-5.palmone.com/dk/en/products/zire/index.html

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-11-04 19:09

Prøv at se den her video med palm lllc. Videoen giver dig et indblik i hvordan den er:
http://www-5.palmone.com/dk/en/products/palmiiic/palmiiic.html

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 16-11-04 19:17

skal bruge den til kalender, mail, lidt billeder, msn, lidt mp3 og måske gps ud i fremtiden...

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 16-11-04 20:51

Okay! GPS kan dem jeg har nævnt ikke klare men de andre ting kan den godt! men den kan synkroniser med outlook men ikke med MSN!

Hvad synes du om dem som jeg har sat link på?

Godkendelse af svar
Fra : er_du_klog

Dato : 12-12-04 15:49

Tak for svaret JacobS..