/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lommeur, hvor?
Fra : JacobS.
Vist : 450 gange
18 point
Dato : 13-11-04 19:31

Hej med jer.

Jeg er en dreng som søger et lommeur. Jeg synes de er pænt fede. Nu har jeg bare det problem at jeg ved ikke hvor jeg skal finde et til en overkommelig pris?
Jeg bor i Jylland

Håber i kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 19:33

En marskandiser (loppemarkedbutik) har måske et.
De gamle ure er ved at være dyre.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-11-04 19:33
Kommentar
Fra : lally

Dato : 13-11-04 19:35
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 19:35

Urmageren har dem sikkert, men hvis du har mulighed for at komme ned i grænsebutikkerne i Tyskland, har de dem ved Poetsch for ca. 100 kroner.
mvh dova

Kommentar
Fra : lally

Dato : 13-11-04 19:36
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 19:45

hos www.buywatch.dk
har de et til 649,-
mvh dova

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-11-04 20:25

Til dova:

Kender du mere til det lommeur de har hos poetzsch? måske noget info eller billede?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 20:50

Jeg har ikke kunnet finde det på hjemmesiden, men det er på http://www.dieblaueelise.dk

Der er et telefonnummer, så kan du prøve at ringe derned og høre hvad de har lige nu, for de har haft flere forskellige modeller.
mvh dova

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-11-04 20:53

Der er da ingen lommeur inde på det link du har sat ind!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 22:45

Nej ikke lige på siden, men de har dem dernede, de har mange flere ting end dem der er på den hjemmeside.
mvh dova

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 11:35

Dova, du snakkede også noget om at urmagere har dem, hvad koster de der? er det alle urmagere der har dem? jeg bor i Silkeborg!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 18 point
Dato : 14-11-04 14:58

Jeg ved faktisk ikke hvad de tager for dem hos en urmager, men jeg skulle da bare have vidst, at du bor i Silkeborg.
Min mand og søn var i Tyskland i går, og vi bor ikke langt fra Silkeborg, så kunne vi have fundet ud af et eller andet der. Ærgerligt.

Men prøv da at gå ind og kig hos urmagerne, det koster jo ikke noget at kigge hvad de har der inde.

mvh dova

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 16:47

JA det var ærgeligt nå men tak fordi du gad tage dig tid til at svare på mit spørgsmål
Jeg går ned til en urmagere og finder ud af noget. Du får de 18 point!

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 16:48

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 17:49

Selv tak JacobS.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-11-04 12:21

Hej Jacob

Inde hos Mørup ure, har de et sæt med et lommeur og en nøglering med lys i til 498,-
Måske du skulle ønske dig det i julegave

mvh dova

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 24-11-04 15:05

Hej dova! tak jeg har set det, men det skal være med låg. men jeg har fundet et jeg ønsker mig!