/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med at hoste MOHAA, ingen kan ~
Fra : provinsbabe
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 02-08-02 14:59

Min mand og jeg har opdateret vores MOHAA fra ver. 1.0 til ver. 1.11, og nu er der ingen der kan se ham på GameSpy. Jeg kan godt joine ham over LAN, men kan ikke se ham på GameSpy, og det er der heller ikke andre der kan. Vær sød at hjælpe os, det er lidt ensomt med kun 2 spillere.

Accepteret svar
Fra : heroine

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-02 04:20

Hey Provinsbabe,

Det ser ud til, at Gamespy ikke understøtter den nye patch 1.11.
Har du prøvet at bruge det tilsvarende program All Seeing Eye? Jeg bruger det selv til Quake, og er meget glad for det.
Ved ikke om dette program, har tilsvarende problemer med patch 1.11.

http://www.udpsoft.com/eye/ <== Link til download af en demo af All Seeing Eye. det er desuden billigt at købe et lifetime abonnement til dette ($30 og $10 for et år)

Her er et link til et spilforum, hvor der konstateres, at GS ikke er kompatibel med MOHAA http://www.mohaacrew.com/toolsaddons.html For neden på sitet.

Det skal dog siges, at der nemt kan være kommet en update til GS angående dette problem.

Men er det ikke muligt, at finde servere internt i selve spillet?

//hero|ne

Godkendelse af svar
Fra : provinsbabe

Dato : 03-08-02 15:36

Tak for svaret heroine.