/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Fear and loathing in Las Vegas..
Fra : BentSimonsen
Vist : 518 gange
310 point
Dato : 13-11-04 17:04

Hejsa.. Har hørt fra en kammerat at " Fear and loathing in Las Vegas " Er udkommet på VHS med danske tekster forlægest.. Men kan ikk finde den nogen steder.... ( Noget i kan hjælpe med..? )

Og gad godt at vide hvornår den så udkommer på DVD, med danske tekster..
Har skrevet og spurgt Universal, men de har åbenbart ikke lyst til at svare..

Kunne jo bestille den hjem uden tekster.. (Men har lidt svært ved at høre hvad de siger, da de mumler meget, specielt Johnny Depp.. )

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 320 point
Dato : 13-11-04 17:31

Den danske titel er Frygt og lede i Las Vegas, hvis det kan hjælpe dig.

Laserdisken.dk har DVD'en, men kun med engelsk text.

mvh dova

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 14-11-04 12:21

Skulle helst være med danske tekster, da min bror på 14 gerne ville se den..
Kunne også kun finde den på Laserdisken..
Hvad med den der VHS...? Passer det at den er udgivet med danske tekster eller er det bare en skrøne...??

Kommentar
Fra : petter.vvs

Dato : 16-11-04 22:11

du kan da købe filmen på dvd med danske undertekster, inde på cdon.com.. under import....
der er jeg da ret sikker på at du kan vælge danske undertekster..

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 17-11-04 12:06

Kan ikke finde den der inde.. Kan du sende et link, der føre mig direkte til filmen.. Så jeg kan kigge på den...??

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 11-12-04 06:29

Nu er man rigtig sur over, man kun kan tage Dr1 og Tv2... Når den kom på Dr2, i går kl 00:10..

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-12-04 15:14

http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=40623

Den er ikke længere i produktion...

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : BentSimonsen

Dato : 04-01-05 18:52

Godt nok uden undertekster men, what the F... kommer ikk videre med denne tråd..
Så tak for jeres indlæg..

Godkendelse af svar
Fra : BentSimonsen

Dato : 04-01-05 18:56

Hej... Kommer ikk længere med denne tråd så har besluttet at lukke den.. rpje havde sendt et link til filmen, men da du allerede havde sagt den lå på laserdisken fortjerner du vel pointene...