/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
e-boks er blokeret
Fra : boy150
Vist : 330 gange
30 point
Dato : 13-11-04 15:36

Jeg har Windows XP med SP" opdatering.
Jeg kan ikke komme ind i min e-boks via min netbank, der forlanger, jeg skal slå min "popup-blokker" fra. Det kan imidlerid ikke lade sig gøre, idet der under "Funktioner" i væktøjslinjen ikke er en knap, der tillader at aktivere/deaktivere "popup-funktionen"
Hvordan slår jeg "popup-funktionen" fra?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 15:58

Under Funktioner > Blokering af pop up, må du kunne gå ind under indstillinger og tillade websiden?

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 13-11-04 16:01

du går i kontrolpanel
klik på internetindstillinger
klik på på beskyttelse af personlige oplysninger
der ser du nederst hvad du kan gøre med popup

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-11-04 17:18

Du har vel ikke stadig beta-modellen af SP installleret, vel?? Jeg har samme system som du har, og der er ingen problemer med e-boksen. Og den skriver ikke noget om op up.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-11-04 18:57

Når den blocker din pop-up er der en lille linje oppe ved "der-hvor-du-skriver-adressen-du-ved-nok"
Hvis du højreklikker på det kan du sige tillad pop-up imidlertidig! og så kommer pop-up`en frem!
Det skal du også gøre næste gang du besøger den side!

Håber det kunne hjælpe!