/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton ghost 9
Fra : CiaoStyrer
Vist : 750 gange
100 point
Dato : 13-11-04 12:27

Når jeg skal tage en backup med Norton ghost 9.. kommer den med følgende meddelelse:

Description: An error occurred creating a backup of drive D:\. The Virtual Volume Imaging driver (pqv2i.sys) is not present on the system.
Error EC8F000C: Cannot find the Virtual Volume Image driver.
Error 00000002: Den angivne fil blev ikke fundet.
Details: Uspecificeret fejl

Det har virket og jeg har prøvet at geninstalleret norton ghost.. Tror problemet kom da jeg slettede nogle tidligere backups..

Accepteret svar
Fra : stj

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-04 13:03

Måske kan du bruge dette.
http://forums.winforums.org/showthread.php?t=7019&page=1

mvh.
stj

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 14:39

Du har vel et D-drev med plads nok.
Eller er D din brænder.
Det er altid klogtat lægge en backup i en mappe så den kan flyttes og evt. skjulte filer følger med.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 18:09
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 18:10

Gentagelse fremmer forståelsen, stj!

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 15-11-04 09:54

Tak for svaret stj... ja jeg har style xp på det hjalp at genstarte boot.ini..