/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MicroStation
Fra : jomfruane
Vist : 796 gange
220 point
Dato : 13-11-04 09:28

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med en ny/nyere udgave af MicroStation?
jeg leder efter en gratis prøveversion og brugerfladeforklaring.

tak...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 13-11-04 10:19
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 18-11-04 12:02

Disse links virkede ikke. måske er det muligt at finde en demo?

jeg har kunnet læse mig til at man kan instalerer programmet uden kode og at den så viker i 15min - helt lovligt, hvorefter den lukker sig selv.
Jeg har brug for at lære brugerfladen at kende. nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 27-11-04 10:07

Jeg har fået den ægte udgave nu, og synes ikke jeg kan bruge jeres svar til noget - derfor vil jeg udvidde spørgsmålet til - hvor finder jeg øvelser/tuturials ... stort set VIDEN om brugen af programmet.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 220 point
Dato : 27-11-04 10:35
Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 27-11-04 12:41

Hmm!

Burde du ikke fortælle lidt mere om hvordan og hvorledes og hvorfra du selv har løst dit spørgsmål - så kan andre jo få lidt hjælp hvis de skulle søge efter disse oplysninger.

Desuden bør du acceptere svar fra en af dem der har fosøgt at hjælpe dig - det med at udvide spørgsmålet eller at stille et andet spørgsmål - bryder jeg mig ikke om. Det er da ikke rimeligt for brugere, der evt. senere skulle bruge søgefunktionen og måske endda bruge point på at købe en besvarelse, der ikke er der.

Selv om deres svar ikke var brugbart - så er hele ideén med Kandu - AT HJÆLPE - og de personer har da brugt tid på at hjælpe dig - men husk også selv at fortælle om løsningen.

Jeg er bl.a. p.g.a. brugere der har den samme mening som dig - ladet være med at bruge (spilde) min tid på Kandu i lige så stort omfang som tidligere - og det er der mange andre end mig, der også har valgt at gøre. Men ind i mellem kommer der dog et par indlæg fra mig.

Jeg henviser i øvrigt til dit senere spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/54764 angående samme.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 28-11-04 19:41

Blev ansat et sted hvor jeg fik en hjemmelicens.

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 01-12-04 20:14

Tak for svaret dk.