/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slettet filer
Fra : lea
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 13-11-04 08:09

Hej.
Er der nogen der har kendskab til programmet Active Undelete, jeg har prøvet og genetablere en pdf fil og det
lykkes også men jeg kan ikke åbne den.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.

lea

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-04 09:45

jeg kender ikke dit program

Men her er der nogel der er gode, du kan evt prøve at recover med et af dem

http://www.fnfoto.com/system.html rul ned

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-11-04 13:04

troldenesdhb >Det er et fantastisk godt site med mange gode links.

Undskyld lea at jeg lige brød ind.

//bentjuul

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 13-11-04 13:21

ja det er korekt som han skriver under spyware

det er da ubeskriveligt tåbeligt
_________________________________________________________________
Forebyggelse og løsninger;

Det er egentlig ubeskriveligt tåbeligt at så mange PC-brugere får spyware og adware i deres computer, for der findes et hav af gode gratisprogrammer, som i langt de fleste tilfælde vil kunne have forhindret det. Et stort udbud af gratisprogrammer kan eksempelvis downloades fra Spywarefri.dk. De mest populære er programmer som AdAware fra Lavasoft, SpyBoot Search & Destroy og SpywareBlaster. Foretrækker man købeprogrammer, så er SpySweeper og PestPatrol er par udmærkede bud på nogle kvalitetsprogrammer der er alle pengene værd