/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billigt og stabilt/hurtigt SMS abonnemen~
Fra : Flash77
Vist : 839 gange
100 point
Dato : 12-11-04 22:29

Jeg skal bruge et mobil abonnement KUN til at sende SMS fra. Da der skal sendes en del SMS'er skal det være så billigt som muligt - men stadigvæk fungere optimalt. Er der forskel på hvor pålidelige de forskellige operatøreres SMS tjenester er? Det er temmeligt vigtigt at SMS'erne ikke "hænger" i systemet eller bliver væk - nogen der har gode/dårlige erfaringer med hensyn til dette?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-11-04 22:32

Telmore da de bruger TDC's net

Gert

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-11-04 22:51

Helt enig med Gert (g_h)... har nu haft Telmore i 3 år
Du kan se alt om Telmore på https://web.telmore.dk/product/index.html se under menuen Ekstra Services (øverst)

Citat
Er du vild med SMS - og samtidig opmærksom på at holde budgettet?
Ubegrænset SMS hos TELMORE gør det helt enkelt. Send alle de SMS-beskeder, du vil, for kun 99 kr. om måneden - og du taler fortsat til TELMOREs faste lave minutpris.

Når du er tilmeldt Ubegrænset SMS, behøver du ikke længere tænke på, hvor mange SMS'er du sender. Ikke nok med at du kan spare penge. Du får også din lyst styret, uden at forbruget løber løbsk.

Du kan benytte Ubegrænset SMS til alle danske mobilnumre. Overtakserede SMS, SMS til og fra udland samt WebSMS er ikke inkluderet i servicen.

Når du er tilmeldt Ubegrænset SMS koster det 99 kr. om måneden. Pengene trækkes automatisk på din TELMORE konto hver den 1. Ved tilmelding i løbet af en måned betaler du kun for de dage, der er tilbage i måneden.

Du tilmelder dig Ubegrænset SMS under Mine Services på Mit TELMORE. Log ind på Mit TELMORE i øverste højre hjørne.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-11-04 22:53

Telia express der giver du 120.- pr måned for fri sms www.telia.dk
sonofon og TDC har noget tilsvarende hvor du giver 99.- men det er vist efter 6 mdr. www.tdc.dk www.sonofon.dk
smarttalk tager 1 øre pr sms www.smarttalk.dk
CBB tager 19 øre pr sms www.cbb.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-04 23:00

Der er Telmore eller CBB, men også:

Danmarks Billigste mobilselskab: UNOTEL, som er et datterselskab af Wannafind.dk
http://www.unotel.dk/priser/mobil.asp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-11-04 09:52
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-11-04 10:00
Accepteret svar
Fra : zaibotdk

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-04 10:24

I Sonofon tilbyder vi Fri SMS for 100,- pr måned. Du skal dog have det som et tillægsabonnement til f.eks. Debillos. Hvis du opretter et Debillos mobilnr og tilmelder det PBS, så giver du ikke noget i abonnement (udover Fri SMS abonnementet på de 100,- kr selvfølgelig).

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-11-04 10:27

FRI??... jeg giver også gratis havregryn ud til 25,- kr/kg

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-11-04 11:43

zaibotdk: Hvordan kører sonofons SMS'er. For nogle pr siden havde vi Sonofon i vores firma, men kom jævnligt ud for at der kunne gå flere timer inden sms'en kom frem til modtageren. Er det blevet bedre siden?

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 17-11-04 14:18

Flash: Jeg er desværre ikke i drift afdelingen, men jeg må indrømme at der har været tekniske problemer. Det skulle dog kun have været for en kort periode der var problemer (max 2 uger).

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 27-11-04 23:07

Tak for svaret zaibotdk. Det tror jeg at jeg vil prøve. Jeg regner med at anskaffe en Nokia cardphone til min bærbare PC og så skulle det vist være muligt at sende/modtage SMS'er derpå.

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 29-11-04 10:22

Lige nøjagtigt! Det fungerer perfekt... Samtidig kan du jo bruge CardPhonen som modem.