/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Den bedste sang - ever?
Fra : o0LouiSe0o
Vist : 775 gange
1 point
Dato : 12-11-04 19:59

Hvilken sang syns i er den bedste der er lavet?? Selvfølgelig kan man ikke sige det helt på den måde, det er jo en smags sag, men hvilke syns I er de er de bedste??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 20:03

>>Get back<< med Beatles

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-11-04 20:07

Nationalsangen når den drøner der ud af i Parken

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 20:10

Crystal Ship med The Doors!
Eller
God only Knows med Beach Boys

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 20:12

For nogen år siden på Radio Viborg blev Beatles melodien "Let it be" kåret som værende den bedste nogensinde.

Men lige den bedste, er jo et svært spørgsmål. Men her er da nogen bud:
Smoke on the Water med Deep Purple
Stairway to Heaven med Led Zeppelin
Sultans of Swing med Dire Straits
The River med Bruce Springsteen
Nylonvinden med Røde Mor
og mange flere

mvh dova

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-04 20:13

Jamen, der er jo Beatles, Queen, elektronisk er der Depeche Mode og mere pop agtigt PetS hop Boys. Mere Nordisk er der A-ha, Abba og vores egne LaidBack. Det er jo så grupper, men de har alle lavet virkelig gode numre.! Men jeg tror Queen fører, hvis man kigger med de "brede" briller...

Men officielt er det jo beatles der har lavet den bedste sang.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 12-11-04 20:15

"Hotel California" med The Eagles er mit bud.

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 12-11-04 20:15

For mig er det uden tvivl "Fast Car" med Tracy Chapman

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 20:17

tedd, dova og taliskoko................det var den bedste.........kun een.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 20:18

Mine er lige gode synes jeg, emesen

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 12-11-04 20:23

The Cars - Drive

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-11-04 20:25

ohh.. jeg elsker musik. Det er så meget jeg kan li.
'Toshiro Masuda - Wind' som er temaet til den japenske anime 'Naruto'
Enya er også super.
'Gary Jules - Mad World', er jeg også vild medm men det er nok fordi det er temaet til min absolute favoritfilm 'Donnie Darko'.

Dansk musik er det klart Rocazino der er bedst.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-11-04 20:34

Romantisk
Think Twice med Celine Dion

Rock
Hells Bells med Ac/Dc

Bare den bedste er udiskutabelt
Meat Loaf med I would do anything for love

DEN BEDSTE MUSIK VIDEO...................................................
Celine Dion vs Anastacia med det gamle klassiske Ac/Dc nr. You shoke me all night long

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-04 20:36

>emesen, ja, ja, We know, men kom med DU et bud i stedet for at lege Kandu politi... Og deltage lidt i denne USKYLDIGE debat.!!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-11-04 21:00

o0LouiSe0o Hvad med dig selv????

Men luk bare dette spg. Jeg har jo givet det rigtige svar

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-11-04 21:05

troldenesdhb> Lol ej. Din musik sucks... satanic style

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-04 21:15

1-0 til troldenesdhb...

Men jeg må også give takskaldeha ret mht. Eagles og Hotel Califonia.
Og nu sidder jeg lige og skiller takskaldeha = Tak skal de ha.... Som papa altid sagde... Det er sku humor...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-11-04 21:29

studser lidt over

Tal I Sko Ko????

GG

Og det med Satanic style, den er for langt ude. Godt nok har Celine langt hår og Anastacia gode nødder.......... men sataniske er de sku ikke

Men ting27, hvis du læser Jakobs brev kap 1 vers 5 så tænker jeg på dig Jeg giver dig den lige, du kender nok ikke din bibel

"Men hvis nogen af jer mangler visdom, så lad ham fortsat bede Gud derom" Så husk din aften bøn

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 12-11-04 21:31

The Cure - Just like heaven (men det er urimeligt kun at måtte nævne én)

Kommentar
Fra : lexion

Dato : 12-11-04 21:50

Cindy Lauper -time after time er mit bud

Kommentar
Fra : andersdt

Dato : 12-11-04 21:51

Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame... Ingen tvivl..

Kommentar
Fra : BirtheP

Dato : 12-11-04 21:54

Mit bud:
Radiohead - Exit Music (For a Film)

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 12-11-04 21:57

Med sådan et spørgsmål ville det være en hjælp med nogle kriterier....
Men hvad med "Tre Hvide Duer"

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 12-11-04 21:58

American Pie - Don McLean

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 22:00

Ok ok taliskoko
Så er der jo også >>shake a hand<< med Lou ann Barton (Read my lips)
Hun er simpelthen skøn.

tilbage fra drømmeland
så er der jo
Brenda
Sizi

Kommentar
Fra : o0LouiSe0o

Dato : 12-11-04 22:09

Hbad jeg selv synes.. Hmm.. Let it be med beatles er klart en a mine yndlings..Men ellers også
Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame, rigtig flot og fedt nummer
Queen - Killer queen
Tue west - ALT han har lavet
Metallica - Nothing else matters/ the unforgiven ll/ fade to black
Saybia - In spite of/ the day after tomorrow/ soul united/
Elton john - Your song
Norah jones - I've got to see you again
Bo kaspers orkester - Mindre smaker mer/ Bara för din skull
Kim Larsen/Gasolin - Langebro/ Joanna/ Pianomand
Ja der er mange, og lidt for enhver smag..

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 12-11-04 22:15

Jeg bliver aldrig træt af "Pale blue eye" med Velvet Underground. Vil også lige nævne "A whiter shade of pale" med Procol Harum. Jeg hørte den første gang i sommeren 1967 og kan stadig høre den i radioen med jævne mellemrum. Det må da kaldes langtidsholdbar.
Reset

Kommentar
Fra : Gogzi

Dato : 12-11-04 22:16

Min favoritsang er klart John Waite med "missing you".
Gogzi Badogzi.

Kommentar
Fra : CamillaD

Dato : 12-11-04 22:22

Crowded House - Don't Dream It's Over

- en af verdens bedste i hvert fald !

CamillaD

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 22:54

Gary Moore med Still got the Blues
Bryan Ferry med Jealous Guy

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-11-04 23:05

Så er der jo:
John Lennon/ Paul McCartney - Give peace a chance.

AAAll we are saaayyyyying is give peace a chance....

Måske ikke den bedste sang ever, jo måske fredssang....!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 23:20

Ak ja! Den Boogie og MTV ungdom. De aner simpelthen ikke hvad god musik er

De tror osse Dylan er fra beverly hills!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-11-04 23:50

troldenesdhb> Det var nu AC/DC jeg tænkte på hvilket du godt var klar over.
Du er fucking ingenting. Kold nar! Du må også godt holde dine fucked pop-smarte kristendomslort når du skriver til mig.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-11-04 00:00

nåååå, tedd. Men ka´ du ik´ lige tale ind i mit raske øre... Jeg hører ik´ så godt...

Dylan... Èr HUN ikke fra Beverly Hills??? Det næste du fortæller er vel at julemanden heller ikke findes...!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 00:08

Nej Julemanden findes taliskoko! Bare rolig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 00:41

Tedd
Ja, og de tror, at Gun's n Roses har skrevet Knocking on Heavens door
mvh dova

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 13-11-04 00:48

Sinead O'Connor: Nothing Compares to You

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-11-04 01:01

Gun's n Roses... Knocking on Heavens door...??? Hmmm...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 01:18

Flyt jer så hele banden,nu kommer den:

The Beatles: HELP.

Der er skub i fra start,og får adrenalinen til at strømme.

Hilsen
Keldd.
Og HUSK man er ikke et rigtigt menneske,hvis man ikke bruger SKYPE.
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 13-11-04 01:40

Guns 'n Roses - Paradise City

den bliver jeg aldrig træt af

og hvis jeg vil have noget på den dumme
så kan jeg godt holde til at høre Celine Dion

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-11-04 02:27

Amazing Grace!

Den kan få tårerne frem i øjnene på tilhørerne!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-04 07:27

ting27 helt ærligt

Prøv lige at se hvad du selv skriver, hvilken opfattelse tror du andre får. Du skal arbejde lidt med dine vokaler

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 13-11-04 08:11

troldenesdhb> Jeg er ligeglad med hvilken opfattelse andre får. Jeg tror det er meget normalt, at blive sindsyg på sådan en person som dig, der tror han er alt, og
nedgører folk.
Du prøvede jo at tale dig uden om. Enhver ved at AC/DC er et satanistisk band. Det siger Discovery Channel i hvert fald.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-04 08:24

ja, og min mor siger ihvertilfælde at månen er en grøn ost. Lad det ligge ting27...............

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-11-04 09:20

There can be only one!

Somebody else's guy af Jocelyn Brown

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 10:08

R.E.M. Everybody hurts.... plus alt det andet de har lavet
Verdens bedste band....BASTA!

Er der forresten nogen der ved, hvad titlen er på deres sidste?! Den spilles i øjeblikket rigtig meget på alle radiostationer....tror den hedder noget med New York, men er ikke sikker

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 10:12

Tja,jeg har ganske vist givet det rigtige svar een gang,men efter at have sovet på det,
må jeg sige at spørgsmålet i virkeligheden ikke kan besvares.
For i virkeligheden er der flere svar.
Se det det drejer sig jo om den stemning man er i når man besvarer spørgsmålet,så man burde dele det op i kategorier.
Skal der lidt gang i den,så giv mig Beatles "Help" eller AC/DC`s "Thunderstruck" og lad mig også nævne det sidste:
Tom Jones med Jules Holland på piano,hvor de fyrer op under "It`l be me".
Hvis mit hjerte banker for en eller anden,ville jeg vælge noget andet,det er da klart ,det ville I jo også------.
Så har jeg ret,eller er jeg helt sidelæns.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 10:22

Ups-sidelæns?? Glemte spørgsmålstegnet.
Creamy:
Der kan vi godt følges ad (R.E.M.),men igen hvad der er godt for den ene ,er nødvendigvis ikke godt for den anden.
Jeg har også prøvet at stritte med ørene,når den nye du nævner bliver spillet ,men har ikke fundet ud af noget endnu. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 10:33

Creamy:
"Leaving New York"

15 link på "Kazaa" Hæ Hæ.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 10:39

Tak Keldd

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-11-04 10:41

Vi har helt glemt rap kulturen og dens fædre:
The Sugar Hill Gang - Rapper's Delight. Fra 1979.

Hvor er det iøvrigt kanon at et spørsmål til ét latterligt point kan skabe så god en debat.!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 10:46

Blæse være med pointene,hvad skal de bruges til????
Så spiller R.E.M.`s "Leaving New York" for fuld skrue i højtalerne.
Hvor er livet herligt Ha ha ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 13-11-04 11:04

The loft, med City of dreams. så dem live igår til radio100fms fødselsdagsfest, de styrer for vildt de drenge.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 11:08

Brothers in Arms med Dire Straits. Den giver gåsehud og kan få mig til at hyle

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 11:18

Når jeg er varm på een eller anden: Lionel Riche "Hello",
så er der ikke et øje tørt.
Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 11:34

Det er jo netop sån´det hænger sammen Keldd. Musikken vi hører afhænger i den grad af, hvordan vores humør er i en given situation.
Kender du det, at når man har kærestesorg, så smækker vi musik på, der fastholder os i vores elendighed. Dybt åndssvagt, men ikke desto mindre sandt

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-04 11:44

Hej Creamygirl

Der har du forresten noget af det rigtige Dire Straits med Private Investigations er heller ikke så dårlig

men hvad med

Bee Geese: To Love somebody

Den er da også lige i øjet

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 11:46

Næh nej Creamy,så kommer den her på:
Tom Jones "Ill Never Fall In Love Again" nu rolig mit lille hjerte,
den holder bare ikke...........jeg ryger på den igen,det har ikke noget med mig SELV at gøre,
har intet med fornuft at gøre........det det det må være en biologisk reaktion af en slags,
men under alle omstændigheder,kan jeg ikke lade være med at skråle med på den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 13-11-04 11:53

>Keldd, det er jo lige dét der er min pointe...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 12:00

troldenes og Creamy ,osse allesammen:
Chet Atkins sammen med Mark Knopler,
> "There`ll Be Some Changes Made" <
Hør den et par gange, og I er solgt............til stanglakrids.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 12:10

Jeg skal altså lige i byen og købe noget mad.
Nu sidder jeg og skriver mail`s og hører musik,det er altså sjovt det her,
find nu nogen fede nogen frem ,medens jeg er væk.
Vi kan jo også godt bevæge os over i det klassiske,Vladimir Askenahtzy,på flygel søndag eftermiddag,
kan også lokke en tåre frem,og en klump i halsen,hvis det skulle være.
Ill be back
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 12:13

Tja, jeg vil tro jeg har alt hvad Dire Straits har lavet,
men Brothers in Arms er min absolutte favorit

Brian Adams er nu heller ikke ringe når man er forelsket....Især: I'll Always be right There og Please Forgive ..suuuk, jeg længes sq da helt efter at ligge i ske til den slags musik

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-11-04 12:15

pas på med at ligge i ske, man ved ikke hvad der kan ske, det kan ske at det sker, som man ikke vil have skal ske sker............. (y)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 12:25

Creamy:
Jeg er bange for du er en håbløs romantikker,men velkommen i klubben.
taliskoko:
Nu nævner du noget om rap musik,tja det skulle da lige være hvis der var nogen der skulle pine mig,
ah den Danske gruppe som vi hører ved jule tid,og som jeg efterhånden synes hører Julen til,
dem vil jeg ikke undvære,og de er jo som bekendt:
>>> Rockers By Choice <<< m.forbehold for ombryderfejl.
Nu skal jeg altså i byen,det er jul, det er cool,vi venter liiige lidt med den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 12:27

I Want to Break Free, A Kind Of Magic, Somebody To Love med Queen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 14:41

REM kan jeg godt forstå, det er fedt musik, men ham der Brian i samme åndedrag??

Må skyldes alle de drengerøve der forfører piger, til hans elendige musik!! Musikken hænger åbenbart ved, langt tid efter de har glemt fyren!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-11-04 15:39

Du gætter Tedd..
Lad være med at lade dig narre af Brian Adams. Som skrevet er han okay i nogle tilfælde.
Jeg vil i hvert fald hellere ligge i ske til hans musik, end jeg vil til Heavy Metal!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 17:16

Keldd
Jeg undrede mig også over, at det varede så længe før du kom på "There'll be some changes made".

Taliskoko
Det er vel ikke undgået din opmærksomhed, at Guns'n Roses indspillede Knocking on Heavens door for få år siden.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 20:31

dova:
kandu kører ikke godt,jeg har ikke fået mail`s det meste af dagen.Du er på 17:16,men det passer ikke,
nu er klk.20:09,og du er lige kommet på,jeg har kigget herind manuelt ca.hver 1/2 time.og ingen mail`s æv.
Se her:
http://www.skype.com/ meld dig til her, brug mit brugernavn >>kelddo<< ,når du melder dig til.
Så popper der et vindue op hos mig,og jeg trykker godkendt,så er du på,det gør ikke ondt eller noget ha ha ha .
Så mangler du et headset måske,(fra 69kr.) lysegrøn ledning til højtalerudgang og lyserød ledning til mikrofon
indgang,så kører det,ellers spørg,så kommer eme og mig,og alle de andre og hjælper,din testsover ha ha ha ha .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 13-11-04 21:49

Angels - Robbie Williams

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-11-04 00:05

Boheemian (hvorn pokker staver man det?) Rapsodi med Queen, I'm Alive med Celine Dion

Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 00:44

Frk.Hanne:
Ja det kan være lidt svært at finde musikken,når man er i tvivl om
stavningen,den var ellers et godt bud,ah,jeg er nok også lidt nem at begejstre.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-11-04 09:41

Et par klassikere:

Led Zepplin - Stairway To Heaven
Jimi Hendrix - Red House
Judy Garland - Somewhere over the rainbow
Eric Clapton - Tears in heaven

Og så lidt nyere:

Kashmir - Lampshade

Den sang er virkelig smuk, historien bag den sang gør den til noget specielt...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 09:56

Den bedste sang er vel den man lige er i humør til - og der er jo nok at vælge imellem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 14:53

Ved godt du er lidt romantisk og sentimental trods din hårde skal creamybabe!

Jeg driller osse bare lidt! Musik er og bliver en personlig ting. Hvis jeg blev forelsket i en pige og Brian drønede ud af højtalerne samtidigt, ville jeg sandsynligvis osse synes han var ok!

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 14-11-04 15:27

(John Lennon) Tears in heaven

eller

(back to back) JOnathan

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-11-04 15:28
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 15:35

ting27:
Der fik du da ødelagt resten af dagen for mig................mindst.

Keldd

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 1 point
Dato : 14-11-04 15:38

Beatles : Come together + mange flere
Lou Reed : Venus in furs ( Hør lige den senest indspillede) + mange flere
U2 : Staring at the sun, Stuck in a moment + mange flere
Sting : Fragile + mange flere
Kashmir, The Cure og Radiohead er også Ovenud

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-11-04 15:45

Eric Clapton sgu da : Tears in heaven - DITTO

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 14-11-04 15:56

Keldd> Ha. Godt du ikke mener det.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-11-04 16:37

Bob Dylan : Hurricane + mange flere

Hvis jeg KUN må vælge en sang : Whitney Houston : One moment in time.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-11-04 17:16

Du ved nul og en skid om mig og min skal Tedd

Romantisk og sentimental?! ja, gu er jeg da så - når/hvis det kræves!
Derudover er jeg en kvinde, der hviler i sig selv men som også kan 'flyve' højt til vejrs og totalt miste fodfæstet for en stund.

Til andre tider lidt af en 'vildkat' med et temperament der kunne gøre en rødglødende italierner bleg af misundelse, men som også kan være blid som et lam - og bla bla!!

Nu har jeg siddet det meste af eftermiddagen og lyttet til REM´s nye ' Leaving New York' og det er sq lige før den slår Brothers In Arms

Eric Clapton´s Tears In Heaven er jeg også helt med på, men hallo - glemmer vi ikke lige hans 'Let It Grow' og ' Wonderful Tonight' ...Jo vi gjorde så

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 18:47

Hvad så,her kommer The King:
>>>Elvis Presley<<< with
>>>One Night With You<<<
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 18:51

Ikke at forglemme The Doors,værsgod tedd,her kommer Jim Morrison, with:

>>>Light My Fire<<<
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 18:56

Den her skal også med,Chubby Checker,mine damer og herrer,her er den der vendte hele verden upside down:

>>>Let`s Twist Again<<<
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 14-11-04 18:58

Jim Morrison - Light My fire, det var selvfølgeligt en fejl den ikke var med på min liste!

creamygirl > Tjo måske men Tears in Heaven er nu efter min mening hans mest intime sang, især hvis man tænker på historien bag den.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 19:04

Festen foresætter,her kommer en Trendsetter,Laydies and Gent`s så er det tid til selveste:
Bill Healey, with

>>>Rock Around The Clock<<<
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-11-04 19:09

Brad Paisley & Allison Krauss med "Whiskey Lullaby Feat"

fin musikk

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 19:15

Så vil jeg presentere,mine damer og herrer,alt for lidt spillet i Danmark.
Billy Idol,------For alle os romantikkere,hvor der alligevel er lidt skub i,og skru så op for:

>>>White Wedding<<<
Og sådan kunne festen
blive ved.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 19:18

Hej Holniels,måske vi skulle finde et listigt sted,hvor der virkelig blev spillet
musik der ville noget?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-11-04 20:11

>Dova, næh det har det ikke. Men jeg betragter mig selv som et ungt menneske, og jeg ved godt det ikke er dem der har lavet den oprindeligt, men at de har stjålet som små tyve i natten.

Men er det ikke Bob Dylan oprindeligt.?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-11-04 20:23

Det var en mulighet Keldd,er mest til Country jeg,men en del af det sentimentale er også ok

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 14-11-04 20:28

Glemte at fjerne fluebenet så, hvordan slipper jeg for at få en mail hver gang nogen har givet en kommentar til det her indlæg?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 20:30

Der kommer lige en ekstraudsendelse,vi har her:Tamra Rosanes-
>>> Carry On<<<
Country der vil
noget,holniels.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-11-04 20:48

Jada Keldd,hun er god,har en del sange fra hende

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 21:15

nik- du fjerner da bare fluebenet nu og trykker send indlæg.
Du behøver ikke at skrive noget.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 21:16

I may not always love you
But long as there are stars above you
You never need to doubt it
I'll make you so sure about it

God only knows what I'd be without you

If you should ever leave me
Though life would still go on believe me
The world could show nothing to me
So what good would living do me

God only knows what I'd be without you

If you should ever leave me
Well life would still go on believe me
The world could show nothing to me
So what good would living do me

Synes lige jeg ville lægge teksten ind til God only knows!

Forøvrigt kan jeg anbefale hele pladen Pet Sounds med Beach Boys! Faktisk er den udnævnt til verdens bedste album af bl.a Rolling Stone magasinet!

Og selvfølig er du da ikke et skaldyr Creamybabe! Men lidt rejehop har du da

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 21:18

Jeg vil have lyd på.
Keldd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-11-04 21:28

Go home Tedd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 21:30

uhu
Hvor er mit lommetørklæde.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 21:40

Glemte nu Good vibration med Beach Boys. Lidt underligt, jeg er ikke den store BB fan men nogle af deres sange er godt nok fede!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 21:41
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 21:58

tedd:det var da egentlig et godt link,men på SKYPE kan man sende lydfiler til hinanden (husk det i en snæver vending)
men det tager lidt lang tid,ca.en god times tid,for en gennemsnitsmelodi.
Hilsen
Keldd.
Jeg vil sende eme,et håndklæde.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 22:00

Elendigt link Tedd - li'som man skal tilat høre Beach Boys,
så forsvinder de....................ja du sagde det jeg ved det godt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 22:01

Sløv forbindelse du har Keldd
een time for 5 mb??? Det får jeg da hjem på under minuttet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 22:02

Ja det er snyd emesen!! Men man kan vist købe for 88 cents! Ikke meget i disse tider!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 22:21

mp3 - så går det hurtigere ikke keldzar

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:24

tedd:
Næh, 512kb og ans i den anden ende med 2mb,åh jeg har kun 128kb i upload,
men det vil jeg ændre i morgen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 22:33

Hvorfor skal jeg lige rækkes tunge af creamy?

Ans i den anden ende, Keldd? Nej tror ikke jeg vil høre mere hehe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:39

eme:
Det var en Mp3 fil på kun 2.300Kb,der blev uploadet fra mig, vist til 1.40Timer,
lidt vel meget,men ans faldt vist ned på gulvet,vi blev ihvert fald afbrudt.
Men livet fortsætter alligevel.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:41

Øh- 2.300Mb hedder det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:44

Tedd,for den rene er alting rent.
Keldd.

Kommentar
Fra : Chrillemand

Dato : 14-11-04 22:48

lol, er det ingen der hører Rammstein?

"Amerika" rocks dude! Eller Green Day med American Idiot!

Live Long U2!

Bliver det her nogen sinde accepteret?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 22:49

Neeei Keldd snakkede du Ans i søvn, stakkels Ans.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 22:51

Taliskoko
Jo det er da Dylan med Knocking on Heavens door, den er på Soundtracket fra den gamle film Pat Garrett & Billy the Kid.

Keldd
Billy Idols bedste synes jeg er Sweet little sixteen

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:58

dova.
Ja ja,jeg skal lige have opdateret Billy Idol i morgen.Lidt vel
meget trafik hos mig lige nu.Vil du ikke med på SKYPE??
Keldd

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 23:19

Keldd
Skype, det har jeg ikke tænkt så meget over endnu.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 23:40

dova:
Ok.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-04 19:01

Jeg synes faktisk det kunne være rart at vide, om man ligger inde med 'den bedste sang - ever' eller om det bliver nødvendigt at skal på jule indkøb for stadig at have sin samling i orden

Er der forresten no'en der har nævnt Jodle Birge?!...nej vel

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-11-04 19:51

uuuud
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-11-04 19:52

Candis
Keldd

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 15-11-04 19:57

Den bedste sang Creamygirl?,er vel helt styret af øjebliks indtrykket,er det for meg hvertfald

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-04 20:18

Jo Niels

Fra : creamygirl Dato : 13-11-04 11:34
Citat
Det er jo netop sån´det hænger sammen Keldd. Musikken vi hører afhænger i den grad af, hvordan vores humør er i en given situation.
Kender du det, at når man har kærestesorg, så smækker vi musik på, der fastholder os i vores elendighed. Dybt åndssvagt, men ikke desto mindre sandt :-D

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 15-11-04 20:21

uffda,sorry

Godkendelse af svar
Fra : o0LouiSe0o

Dato : 18-11-04 20:32

Tak for svaret mulberry.