/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Norton update
Fra : JacobS.
Vist : 367 gange
45 point
Dato : 12-11-04 19:51

HEY!!!!!!!!
Jeg har norton antivirus 2004 og har sat den til at auto update. men jeg skal selv gå ind under live update før den begynder at updater! kan det virkelig passe? kan den ikke selv gøre det uden at jeg skal gøre det?

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 12-11-04 20:02

Hos mig fungerer det ganske udemærket. Jeg får viusopdateringer hver uge. Det sker sent onsdag aften og hvis jeg er på ellers får jeg dem næste gang jeg tænder.

Mon du har indstillet dit program rigtigt?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 12-11-04 20:03

Ja, men er det 2004 du har? går du ikke ind i live update? hvor går man ind og indstiller den til at gøre det automatisk?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 20:13

Måske er den disablet under Kontrolpanel > Planlagte opgaver?

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 12-11-04 20:22

Norton Antivirus>Indstillinger>Live Update>flueben i "Aktiver automatisk Live Update">OK

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 45 point
Dato : 12-11-04 21:18

tedd kan i den grad have ret - så kontroller det - ellers skriver Jorgen_ros hvad du skal gøre.

Har du tænkt over at det måske er fordi du ikke ser den opdaterer automatisk ?????????

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-11-04 09:49

Hej JacobS.
Hvis du er kort tid på nettet af gangen, så er det ikke altid, at auto-opdat. når at gå i gang. Jeg kører p.t. (igen) med iSDN. Går jeg bare ind for at hente "post ned", på ca. 15 20 sek. når jeg ikke at få opdateret. Efter et par min. går opdat. igen.

Hej fra alka

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-11-04 16:46

Haløjsa
Her er den rigtige løsning. Alt hvad der står i tidligere indlæg er korrekt men der er en lille finesse der ikke er gjort opmærksom på. Start Norton Antivirus, klik på linket til Live Update, klik derefter på knappen configure, så fremkommer et billede hvor du på fanen Generelt kan sætte en "bolle" enten ud for "Interactiv mode" eller "Expres mode", og her skal du vælge "Expres mode", så sker opdateringen i baggrunden. Alternativt tjekker Norton for nye updates og du skal selv starte updaten.

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 13-11-04 18:52

Tak for svaret miritdk. Nej jeg havde ikke tænkt at den gjorde det uden jeg vidste det1 nu har jeg sat den til at den spørger mig, så er jeg sikker på af de BLIVER hentet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-11-04 09:59

haha velbekomme - men det er jo ofte de enkle ting der lige smutter for een

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-11-04 18:13

Haløj
Det var jo lige det jeg beskrev i svaret fra den 13.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-11-04 18:20

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nej det var det så ikke! Det tedd beskrev var lige det svar jeg havde behov for, og så var han altså også den første der gav det svar..................

BAD LOOSER!!!!!!!!!!!!!!!!