/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
modem problem
Fra : popo
Vist : 340 gange
100 point
Dato : 12-11-04 07:14

Når jeg tænder pc´en finder den modem og kan gå på nettet en gang men når jeg skal på igen kan den ikkke finde modem og jeg får denne medelse.
Modemet svarede ikke kontroler at det er tilsluttet korrekt og tændt.Hvis det er tilsluttet skal du kontrolere,at interruptet for porten er korrekt defineret.
Har prøvet med ny driver og sat modem som standard det hjælper ikke det er et internt modem

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 12-11-04 07:46

Det er vel et tlf modem? Så det er konfigurationen det er galt med, ring til din udbyder ,der mangler eller er et flueben for meget.Hvis du fortalte hvem din udbyder er og hvilket modem,er der en chance for at der er en der har det samme

Kommentar
Fra : popo

Dato : 12-11-04 07:51

modemmet hedder HSR56 og det er TDC

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 12-11-04 08:12

TDC er velkendt for deres fine support.Som jeg husker TDC fik man en cd rom med ,samt en papfolder fra A-C

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 12-11-04 08:35

Ring til 80808035. TDC har den venligste og mest omhyggelige support og man komme hurtigt igennem. Du kan sågar få en tid, så ringer de dig op.
Håber det lykkes for dig.
Mvh
HansJ

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 12-11-04 10:10

kig hos tdc - eller ring til dem

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_modem_opk_56957

linket har vist sig at være rimelig godt for de fleste med modem ved jeg

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 01-09-06 07:39

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-06 07:41

selvtak og god weekend