/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
udpakket programmer igen
Fra : Surf
Vist : 501 gange
50 point
Dato : 01-08-02 20:46

da jeg skulle til at download et fil kun den ku pakket ud med bink det fik mig til undrer over noget men til min spørgsmål

1. kan vinzip og vinrar udpakket bink filler

2. hvorfor i he.... hulens navn lave man ikke et udpakket program der kan udpakket alle udpakket filler på en gang det vil hade være nemmer ikk

3, og hvor mange udpakket programmer findes der egenlig taget

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-02 21:42

1 nej det kan de ikke.
2 fordi der hele tiden kommer nye pakkeformater, men winace kan klare en del af dem
3 omkring 20 forskellige, hvis du mener progammer og ikek formater ?

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 02-08-02 00:07

Hej Surf!
Er det det bink format til video, det har jo ikke noget med zip eller rar at gøre. Det et specielt videokomprimeringsformat.
RadTools kan vist klare det, hvis jeg har forstået det rigtigt.
Mvh. Claus

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 02-08-02 11:08

hvad er så det her for noget

Bink Self Executing

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 02-08-02 13:00

Hej Surf
"Bink" er et videoformat. Læs mere på flg. link
http://www.radgametools.com/bnkmain.htm

m v h
Catbody

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 03-08-02 00:04

Hej Surf!
Bink Selfexecuting er en fil med en indbygget BinkPlayer, så den kan afspilles på alle systemer, selv om man ikke har Bink installeret.
Søg hos google efter RadTools, så får du det hele forklaret.
Hilsen, Claus